AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg dro vekk fra samboeren min i dag fordi han begynte å sammenligne en voldtekt jeg opplevde som 17-åring opp mot en voldtekt som ei venninne av han hadde opplevd. Det skal sies at han ofte klarer å si stygge ting som jeg blir såret av, og at jeg ikke forstår hvilket behov han har for å si visse ting. Det han blant annet sa var at hennes voldtekt var så mye verre enn min, fordi hennes var familie relatert mens det jeg hadde opplevd "bare" var en gruppevoldtekt, uten at jeg ønsker å gå mer inn i detaljer på det. Dette er noe jeg har slitt med helt siden det skjedde, noe så sårt og vondt som jeg ikke har delt med mange rundt meg, det er kun han og en venninne av meg som vet om det, og jeg begynte å gråte og spurte han hvorfor han måtte si noe så stygt, og svaret hans var at jeg måtte skjerpe meg, også spurte han meg flere ganger med å gå opp i ansiktet på meg; ville du blitt voldtatt av noen i familien din eller en gjeng patetiske gutter? Jo mer lei meg jeg ble, jo verre ble han. Til slutt måtte jeg bare pakke sakene mine og komme meg vekk... Det har vært flere ting i forholdet vårt som sagt som har vært ille, ting han har sagt som har vært såpass sårende, frekt og nedlatende - og jeg har ikke klart å nevne dette for noen fordi jeg er redd for å høre at det er jeg som overreagerer. Kan noen fortelle meg hva dette er? Hva er det han ønsker å oppnå med dette? Hva er det som feiler han? Mvh kvinne 27 Anonymkode: bf249...7eb 7
Populært innlegg Trolltunge Skrevet 29. oktober 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 29. oktober 2021 Dette er en mann som viser et ansikt som du på ingen måte bør kysse igjen. For en ape! 🤨 Til deg derimot: ❤ Forferdelig vondt å lese hva du har opplevd. 96
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Sadisme og idioti. Uansett ikke bra for deg å være sammen med. Vær så snill å gå. Anonymkode: d7a33...737 43
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Trolltunge skrev (7 minutter siden): Dette er en mann som viser et ansikt som du på ingen måte bør kysse igjen. For en ape! 🤨 Til deg derimot: ❤ Forferdelig vondt å lese hva du har opplevd. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sadisme og idioti. Uansett ikke bra for deg å være sammen med. Vær så snill å gå. Anonymkode: d7a33...737 Takk for svar❤️ Noe av det første jeg begynte å tenke (som jeg ofte gjør) er at "Off nå overreagerte jeg sikkert med å bli såpass lei meg og dra".... Han har prøvd å ringe meg kun 1 gang etter jeg dro, og ingen melding eller unnskyldning heler... Jeg klarer ikke å forstå at han har behov for å si slike ting, til en han liksom er glad i og sammen med... ikke at man sier noe slikt til noen i det hele tatt, men det gjør det jo bare verre. Det er også så typisk at han skal alltid ha rett, samme hva, uansett hvor stygt det han sier er så er det sannheten og ferdig snakka... Har tenkt mye på å gå ifra han, kjenner det gjør meg så mye vondt å høre slike ting. -ts Anonymkode: bf249...7eb 13
Zooey Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 Du overreagerer ikke. Veldig bra at du dro. Oppførselen hans viser total mangel på empati ovenfor deg og det overgrepet du opplevde. Det er absolutt et rødt flagg! Du fortjener å ha mennesker rundt deg som støtter deg og er der for deg. 45
Sunbrain Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 Dette er veldig trist å høre. Men du må nok begynne å planlegge hvordan du kan sikre deg selv og forlate forholdet så fort du er klar for det. Ikke gi han noen hint om det. Planlegg og sikre fremtiden for deg selv som sagt. Hilsen mann. 26
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 Hva er det som er så vanskelig for enkelte folk å forstå? En vond opplevelse er en vond opplevelse, og skal ikke sammenlignes og settes inn i en konkurranse med andres vonde opplevelser. Poenget er at du har gått gjennom et traume, det har også denne venninnen. Hvorfor skal det settes opp mot hverandre og kåres en vinner av 'Verste traumeopplevelse'?? Din (forhåpentligvis tidligere) samboer mangler empati og evnen til å ha to tanker i hodet samtidig. Jeg hadde hatt vanskelig for å fortsette samboerskap med en person mente mine opplevelser 'ikke var SÅÅÅ ille da!' For det vet han ingenting om! Dust! Klem til deg ❤ Anonymkode: 10e46...9ac 25
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 Drittsekk, dra og aldri snu deg tilbake. Anonymkode: 0b70e...198 27
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #9 Skrevet 29. oktober 2021 Du overreagerer ikke! Kjære deg, kom deg bort! Og mange hjerter til deg. Beklager det du har måttet oppleve ❤️ Anonymkode: ec2a1...047 26
Trolltunge Skrevet 29. oktober 2021 #10 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for svar❤️ Noe av det første jeg begynte å tenke (som jeg ofte gjør) er at "Off nå overreagerte jeg sikkert med å bli såpass lei meg og dra".... Han har prøvd å ringe meg kun 1 gang etter jeg dro, og ingen melding eller unnskyldning heler... Jeg klarer ikke å forstå at han har behov for å si slike ting, til en han liksom er glad i og sammen med... ikke at man sier noe slikt til noen i det hele tatt, men det gjør det jo bare verre. Det er også så typisk at han skal alltid ha rett, samme hva, uansett hvor stygt det han sier er så er det sannheten og ferdig snakka... Har tenkt mye på å gå ifra han, kjenner det gjør meg så mye vondt å høre slike ting. -ts Anonymkode: bf249...7eb Synes ikke du trenger å tenke lenger. Dette var alvorlig, ikke at du overreagerer. Det finnes mange flotte menn. Ikke la en dårlig stå i veien for at du treffer en av dem. Ha respekt for deg selv. Ikke finn deg i dritt. 22
NiceOrNothing Skrevet 29. oktober 2021 #11 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for svar❤️ Noe av det første jeg begynte å tenke (som jeg ofte gjør) er at "Off nå overreagerte jeg sikkert med å bli såpass lei meg og dra".... Han har prøvd å ringe meg kun 1 gang etter jeg dro, og ingen melding eller unnskyldning heler... Jeg klarer ikke å forstå at han har behov for å si slike ting, til en han liksom er glad i og sammen med... ikke at man sier noe slikt til noen i det hele tatt, men det gjør det jo bare verre. Det er også så typisk at han skal alltid ha rett, samme hva, uansett hvor stygt det han sier er så er det sannheten og ferdig snakka... Har tenkt mye på å gå ifra han, kjenner det gjør meg så mye vondt å høre slike ting. -ts Anonymkode: bf249...7eb Kjære deg❤️ du overreagerte ikke! Han degraderer deg og er hverken snill eller hensynsfull . Gå fra han ! Please ❤️ 25
cassio Skrevet 29. oktober 2021 #12 Skrevet 29. oktober 2021 Han ødelegger deg, du overreagerer ikke ❤️ 16
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #13 Skrevet 29. oktober 2021 Han tror sikkert at han er ærlig og mener dette, at det sikkert var verre for henne en for deg. Han er bare for dum til å forstå hvorfor det sårer deg. Altså jeg tipper han tror at han selv skal være rasjonell her, men skjønner ikke hvor mye det plager deg. Anonymkode: 4b663...32f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #14 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg sier som ALLE andre her, du overreagerer IKKE. Så var så snill å tenke at du gjør det. Hvis kjæresten min hadde sagt noe sånt til meg hadde jeg slått opp. Det er helt uakseptabelt. Anonymkode: 23248...d7c 14
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #15 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sier som ALLE andre her, du overreagerer IKKE. Så var så snill å tenke at du gjør det. Hvis kjæresten min hadde sagt noe sånt til meg hadde jeg slått opp. Det er helt uakseptabelt. Anonymkode: 23248...d7c Jeg mente selvsagt Så vær så snill å SLUTTE å tenke at du gjør det*** Anonymkode: 23248...d7c 3
Kipling Skrevet 29. oktober 2021 #16 Skrevet 29. oktober 2021 Enten så er han på grensen mot autistisk, og behandlet dette som en intellektuell vurdeing mens han genuint ikke skjønte at det gikk inn på deg... Eller så er han en sadist som liker å såre deg. Du sier at han ofte sier sårende ting, så det forsterker forsåvidt begge muligheter. Enten så er han blind for at han sårer og dermed gjør det til stadighet fordi han ikke vet bedre, eller så gjør han det med vilje som en vanesak fordi han liker det. Er han sosialt dyktig, sjarmerende, flink til å lese folk generelt sett? Eller er han mer en litt keitete ingeniør-type som er flinkere med tekniske problemer enn med mennesker? Hvis han er sosialt dyktig ville jeg gått utifra at han vet hva han gjør og vurdert å stikke. 11
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #17 Skrevet 29. oktober 2021 Bare dra fra han. Ikke kast den dyrebare tiden din på denne mannen. Finn deg heller en mann som behandler deg bra. Det er viktig å vite at man skal ha det bra hver dag, og ingen har rett til å ødelegge dagen din. Lykke til. Anonymkode: 6b0f8...c2a 13
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #18 Skrevet 29. oktober 2021 Hvis noen får deg til å føle deg stygg, fæl, ekkel, mindre verdt, sliten, redd osv så er det bare å bryte kontakt. Du skal alltid føle det god og fin, bra og verdifull, trygg og glad. Anonymkode: 6b0f8...c2a 13
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #19 Skrevet 29. oktober 2021 Blir så forbanna når jeg leser dette at jeg er på kanten til å håpe han opplever en voldtekt selv. Den beste straffen for en slik idiot er å aldri snakke med han igjen Anonymkode: c8407...ab1 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #20 Skrevet 29. oktober 2021 For en idiot 😮 Sa han det for å slippe å gjøre det slutt? For alle vet jo at slikt er utilgivelig. Anonymkode: c6a6d...ffd 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå