AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Del Skrevet 29. oktober 2021 Er enig i at den var god. Hadde den rette julebrus smaken og det passet som (iskald vel og merke) saft. Og nå er det tomt i butikkene…igjen. Dette til tross for at de skal ha sørget for å minst tredoble produksjonen denne sesongen. Helt utrolig. Hva tenker dere? (Og av fare for å drive effektiv markedsføring her nå😜) Er denne saften så hysterisk god…at den er verdt å hamstre inn i mengder og dermed sørga for at andre ikke får..?! Tror dere det vil være like tomt i hyllene frem mot jul? Og er Zero sin julebrussaft like god?🤔 Anonymkode: 25f6b...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Del Skrevet 29. oktober 2021 Ingen light-saft er god! Anonymkode: 36053...a9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Del Skrevet 29. oktober 2021 Den smaker eventyrbrus. Synes den er veldig god, men skjønner ikke greia med at folk hamstrer og prøver og selge for flere hundre kroner på Finn. Har også sett andre saftmerker med julebrussmak men husker ikke hvilke akkurat nå. De har jeg ikke smakt enda. Anonymkode: a3a42...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 29. oktober 2021 #4 Del Skrevet 29. oktober 2021 Fun Light julebrussaft er god, men det er ingen krise om jeg ikke får tak i flere enn den flasken jeg har kjøpt. Jeg liker flere andre Fun Light-smaker også, jeg. ZerOH julebrussaft har jeg ikke smakt. Er litt nysgjerrig på den gylne versjonen der, siden den gjorde det best i julebrus-saft-testen som var på DinSide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #5 Del Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Er enig i at den var god. Hadde den rette julebrus smaken og det passet som (iskald vel og merke) saft. Og nå er det tomt i butikkene…igjen. Dette til tross for at de skal ha sørget for å minst tredoble produksjonen denne sesongen. Helt utrolig. Hva tenker dere? (Og av fare for å drive effektiv markedsføring her nå😜) Er denne saften så hysterisk god…at den er verdt å hamstre inn i mengder og dermed sørga for at andre ikke får..?! Tror dere det vil være like tomt i hyllene frem mot jul? Og er Zero sin julebrussaft like god?🤔 Anonymkode: 25f6b...d2d Hvorfor operette nok en tråd? Anonymkode: c74e4...4b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #6 Del Skrevet 29. oktober 2021 Smakte ekkelt, får selge den for 1000kr på Finn 😅 Anonymkode: ac7d4...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 30. oktober 2021 #7 Del Skrevet 30. oktober 2021 Den smaker helt forferdelig... 😱😱 De har massevis i butikken her, ikke i nærheten av å bli utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå