Gjest Mariona Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 For en uke siden tok jeg fruktsyrebehandling hos hudpleier, og nå ser ikke haka mi ut!! Fult av kviser som er umulig å klemme ut!! Er dette normalt?? Jeg har tenkt til å ta en kur.. En behandling i uka, men begynner å miste motet!! Jeg vil jo ikke se slik ut.. Vil jeg få slike utbrudd etter hver behandling?? Evt når blir det bedre??? Og hvorfor er kvisene umulig å klemme ut?? Det kommer bare væske fra de, og de er utrolig vonde!! Normalt???
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Var til samme behandling selv i går - det skal visst være sånn! Først verre, så bedre. Alt må ut. IKKE KLEM PÅ DEM! Fortsett å bruke fryktsyreoljen hjemme, under nattkrem. Så går det over. Håper jeg - ser ut som en ustekt kjøttkake selv.
Gjest Mariona Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Men hvordan i all verden kommer kvisene ut hvis man ikke klemmer dem ut??
Lillesøster Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Men hvordan i all verden kommer kvisene ut hvis man ikke klemmer dem ut?? ← I følge min hudpleier skal de trekke seg inn igjen.
Gjest Mariona Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Da må vel talget bli liggende å dytte ut en ny kvise igjen på samme sted da eller?? Forsvinner det bare helt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå