AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Endelig har jeg funnet ut hvorfor jeg ennå ikke har fått ha sex med min nye "partner", etter nesten 8 mnd. Han er jomfru, å prestasjonsangst ut av en annen verden. Han er ett par å tredve, aldri hatt kjæreste. Kun rotet med folk i fylla, men ikke blitt noe mer. Vi har tatt steget ett godt stykke videre, og han er ganske så ærlig om problemene sine, men intimlivet uten alkohol i blodet er ett sårt tema. Han har ikke hatt sex før, kun "rotet" med folk i senga, altså hender, tafsing og det hele, men aldri tatt det store steget. Problemet her er at nå har vi kommet dit at dette egentlig passer seg, men han er tidenes kleineste fyr, aner ikke hvordan han skal gå frem, hva han skal gjøre eller noe. Greit nok det, jeg kan godt ta intiativ, men det stopper hos meg fordi jeg er livredd han aldri vil bli hard. Dette har nemmelig vært tilfelle tidligere. Og jeg vet så innmari at det er sårt for han når han gjerne vil, men nervene tar overhånd. Noen gode tips til hvordan man går frem i slike tilfeller? Hva kan jeg gjøre for at han skal være mer komfertabel å trygg? Anonymkode: 598f3...44c 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Men det er vel bare å ta det på gamlemåten? Kos og kyssing over lenger tid. Hvorfor bør alt gå så fort? Anonymkode: dd016...876
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Mannen min var også jomfru da vi ble sammen. Han hadde også problemer med å holde seg hard grunnet nerver. Det kom frem senere at det var knyttet mye skam til sex grunnet sterkt religiøs oppvekst. Vi løste det ved at jeg ALDRI stresset han når han ble slapp, og jeg jobbet mye med meg selv for å ikke føle det var min skyld. Når han ble slapp så gikk vi over til å kose, noen ganger ble han hard igjen, andre ganger ikke. Jeg tok også motet til meg og spurte om han kunne hjelpe meg å komme selv om han var slapp, og jeg tror faktisk det hjalp ham. At han opplevde å få meg i mål selv om det ikke var på den foretrukne måten😅 Etter noen måneder ble det bedre og bedre og nå har han absolutt null problem med å holde seg hard. Flere år siden og det er ikke noe vi husker på lenger engang🥳 Anonymkode: 2fef6...a4d 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 En helg sammen og ei flaske med vin. AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet her er at nå har vi kommet dit at dette egentlig passer seg, men han er tidenes kleineste fyr, aner ikke hvordan han skal gå frem, hva han skal gjøre eller noe. Greit nok det, jeg kan godt ta intiativ, men det stopper hos meg fordi jeg er livredd han aldri vil bli hard. Dette har nemmelig vært tilfelle tidligere. Og jeg vet så innmari at det er sårt for han når han gjerne vil, men nervene tar overhånd. Du leser selv hva du skriver? Han aner ikke hvordan han skal gå frem så du er nødt om å ta styringen, blir han ikke hard så kos dere bare. Men et glass vin så nervene er litt mindre og bare få det overstått. Derfor en helg. Et par ganger så løsner det når dere begynner å bli trygge på hverandre rundt det intime. Bruk god tid å ikke forvent så mye første gangen:) Anonymkode: b142e...57a 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Hva med å bare flytte all fokus mot deg selv? Kle av deg, ta på deg selv, vis ham hvordan han fingrer deg, og slikker deg. Kanskje det vil komme deg til gode, den dagen han tør å kle av seg buksa. Anonymkode: bd4a1...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå