AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Hei Jeg ønsker tips og råd til bøker, nettsider, blogger og SoMe som kan hjelpe meg å planlegge undervisning som inkluderer de med behov for spes.ped undervisning i større grad. Jeg er på jakt etter hvordan jeg i praksis kan differensiere et opplegg. Gjerne vist med gode eksempler. Jeg ser praksis eksempler innimellom, men alt for sjelden i forhold til det det er behov for. Takk! Anonymkode: 652c7...a9f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei Jeg ønsker tips og råd til bøker, nettsider, blogger og SoMe som kan hjelpe meg å planlegge undervisning som inkluderer de med behov for spes.ped undervisning i større grad. Jeg er på jakt etter hvordan jeg i praksis kan differensiere et opplegg. Gjerne vist med gode eksempler. Jeg ser praksis eksempler innimellom, men alt for sjelden i forhold til det det er behov for. Takk! Anonymkode: 652c7...a9f Det finnes mange kurs på feltet. Bl.a kan du kurse deg i ASK og tegn til tale. Søk på statped. Anonymkode: af2c7...10f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Statped - Statlig spesialpedagogisk tjeneste Hovedmeny Anonymkode: af2c7...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå