Gå til innhold

Hadde dette vært greit for deg? Partner reiser ca 2 timer for å feste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor utenfor Skien og partner har reist til Oslo for å feste. Skulle feste 10 minutter hjemmefra, komme hjem og være med oss familien i passe grei tid i morgen. 

Så får jeg vite at de er på vei til Oslo en time etter forlot hjemme. 

Helt okei? Hva hadde du syns om saken?

Anonymkode: 27e44...9e8

Videoannonse
Annonse
Gjest laPistola
Skrevet

Hvis det ikke er noe viktig dere skulle med familien i morgen hadde jeg ikke brydd meg. 

Skrevet

Hadde vært overrasket og sjokkert da jeg kan ikke engang tenke meg at mannen min kunne gjøre noe slikt. Helt uaktuelt.

Anonymkode: d04c2...971

• Liker 8
Skrevet

Så lenge dere ikke har spesielle planer imorgen så er det vel ikke så farlig, og om det ikke skjer hver helg.  Din Bitterhet er ikke bra for noen av dere.

Anonymkode: 30d88...a89

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så lenge dere ikke har spesielle planer imorgen så er det vel ikke så farlig, og om det ikke skjer hver helg.  Din Bitterhet er ikke bra for noen av dere.

Anonymkode: 30d88...a89

Handler ikke om bitterhet. I bunn og grunn handler det om syk selv og sykt barn. Jeg trengte kanskje helgen sammen med en annen voksen, og han skulle ut 10 minutter unna og komme hjem til å  være uthvilt i morgen for å avlaste og ikke være helt utslitt før han tar neste natt med sykt barn. 

Hadde det vært sagt fra start at det var Oslo som var meningen hadde det vært helt ok. Men si en kommer hjem til grei tid ikveld/natt og uthvilt og grei i morgen da forandrer det seg litt. 🧐

• Liker 10
Skrevet

Hvis dette er noe som ikke skjer så ofte, så hadde jeg latt det gå. 

Anonymkode: 849a9...3c0

• Liker 2
Skrevet

La han kose seg. 

Anonymkode: 869e7...c6e

• Liker 1
Skrevet

Men betyr det at han ikke kommer hjem da? Ikke ok hvis han bryter avtalen, men ok hvis han kommer hjem og er med familien i morgen uansett. Samme for meg hvor han fester

Anonymkode: 96579...a92

• Liker 16
Skrevet

Ett fett om det er nabohuset eller London. Bare han kommer hjem igjen uten å ha brukt ALTFOR mye penger 

Anonymkode: 40745...e2d

• Liker 10
Skrevet

Jeg vet ikke når og hvordan han kommer seg hjem. Jeg tviler på at han kommer seg hjem i natt. Kanskje i løpet av morgendagen. Er han dårlig og ikke i form vil jeg ikke ha han med oss i morgen 😜 Vi har baby. 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke de her som synes at det er greit. Det er snakk om et sted utenfor Skien, ikke Ski som er et steinkast unna Oslo, sammenlignet med Skien.  

TS skriver også at både hun og et barn er syke. Avtalen var at han skulle ut en liten tur ut og så komme hjem tidsnok til å være uthvilt nok til å ta ansvar i morgen og påfølgende natt med sykt barn. 

Hadde ikke akseptert dette jeg. Det er fort 4 timers reise t/r i tillegg til festing…? Hvor uthvilt er man da til neste dag med sykt barn.. 😊

Anonymkode: 1e061...8d4

• Liker 24
Skrevet

Helt greit, så lenge han ikke bryter avtaler eller bruker for mye penger, så lenge dette ikke skjer ofte.

Anonymkode: 9b3e2...6f2

• Liker 1
Skrevet

Jeg er syk og har to syke barn nå, og hadde blitt fly forbanna om mannen hadde dratt til en by 2 timer unna for å feste. Eller, jeg hadde mest blitt veldig forvirret fordi jeg kan aldri se for meg at mannen hadde funnet på noe så tankeløst. 

Her må det prates sammen! 

Anonymkode: c5379...69d

• Liker 14
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke når og hvordan han kommer seg hjem. Jeg tviler på at han kommer seg hjem i natt. Kanskje i løpet av morgendagen. Er han dårlig og ikke i form vil jeg ikke ha han med oss i morgen 😜 Vi har baby. 

Det der er helt sykt. Ring han nå og be ham pelle seg hjem øyeblikkelig. 

Anonymkode: c5379...69d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi bor utenfor Skien og partner har reist til Oslo for å feste. Skulle feste 10 minutter hjemmefra, komme hjem og være med oss familien i passe grei tid i morgen. 

Så får jeg vite at de er på vei til Oslo en time etter forlot hjemme. 

Helt okei? Hva hadde du syns om saken?

Jeg trur helt ærleg at jeg hadde blitt litt irritert ja😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt kraftig irritert om mannen min hadde gjort det samme. Typen til TS høres jo helt idiot ut og driter tydligvis i at han har en familie. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Kom han hjem, eller? Samme hvor han har vært om han tar siste toget tilbake, vel.

Men om han legger seg inn på hotell i Oslo for å sove ut bakrusen uten syk baby så hadde jeg nok blitt relativt irritert, når det ikke var avtalt. Det kan nok tilgis om det bare skjer en gang da, men da skylder han deg en STOR en!

Om det hadde vært mulig så kunne det vært morsomt og stå der i døra med ferdigpakket koffert når han kommer hjem, gi den bakfulle mannen babyen og si at nå er det min tur, stikker på spa jeg, ses om 24 timer.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 9
Skrevet

Han kom hjem nå når jeg og baby stod opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han kom hjem nå når jeg og baby stod opp.

Formen er vel ikke strålende heller? 🙈

Skrevet

Det vet jeg ikke 😂 han gikk rett på gjesterommet da vi var på vei ut av vårt 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...