monja Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 For en stund siden ble det tatt gruppebilder i barnehagen. Vi fikk bildet i går og vi ser bare bakhodet på gutten vår. Han så jo såklart bort akkurat da. Kan vi "klage" på bildet? Altså ikke klage sånn sett, men kanskje spørre fotografen om det finnes et bilde der gutten vår ser på fotografen? Det er jo litt kjipt å betale 200 kr for å se bakhodet på sønnen vår. Og jeg forstår jo det at det er vanskelig å få alle til å se samme vei samtidig.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Dagens fotografer har digitale kameraer og kan se med en gang om alle ser riktig vei! Jeg synes det var utrolig dårlig av fotografen å velge et bilde der ikke alle synes! Selv om det er vanskelig er det ikke umulig å få alle til å se riktig vei.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Dagens fotografer har digitale kameraer og kan se med en gang om alle ser riktig vei! Jeg synes det var utrolig dårlig av fotografen å velge et bilde der ikke alle synes! Selv om det er vanskelig er det ikke umulig å få alle til å se riktig vei. ← Oops... Svarte visst ikke på spørsmålet. Jeg vet ikke om det hjelper å klage, men det skader vel ikke i allefall..
tommeline Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Vet ikke hva slags krav du har... Men fotografen har jo sikkert tatt en del bilder som han har liggende, så sikkert ingen umuighet å få tak i et bedre bilde (i alle fall ett der sønnen din syns).
monja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har snakka med fotografen, og han var behjelpelig med å skaffe et bilde der sønnen min ser på han sånn at vi ser ansiktet. Han skulle ha det ferdig til senere idag, men jeg rakk ikke å hente det. Snakk om service
snuppelupp Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 På ungdomsskolen fikk jeg en gang et annet bilde enn de andre i klassen fordi jeg så så "rar" ut på bildet. Greit nok, men ikke så morsomt å tenke på at alle andre i klassen nå kan minnes meg med et bilde der jeg ser ut som en idiot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå