Gå til innhold

Hva gjør at en mann holder seg godt for alderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør at en godt voksen mann holder seg godt og er attraktiv for damene? Hvilke aspekter ved utseende, oppførsel etc er viktig?

Anonymkode: dd235...93e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han har hår, er i god form og har bra stil

• Liker 4
Skrevet

Faller vanligvis ikke for godt voksne menn, men hvis jeg skulle gjort det så måtte han vært annerledes enn andre godt voksne menn. Han måtte vært ung til sinns, men ikke på den krampaktige måten som mange menn i den alderen er og samtidig ikke livredd for å bli eldre, som mange godt voksne menn også er.

Han måtte ha sett bra ut for alderen og tatt vare på seg selv. Hatt god hygiene.

Gode holdninger og ikke gubbete, men egentlig tror jeg at jeg egentlig er for ung til å falle for det jeg tenker er en bra mann i den alderen. Han er nemlig ikke redd for å bli gammel og er derfor tiltrukket av kvinner rundt sin egen alder. Sånne som skal ha 15-20+ år yngre enn seg selv er ikke min greie.

Anonymkode: faca6...095

• Liker 8
Skrevet

Penger. 

Anonymkode: 20ad6...98d

Skrevet

Nysgjerrighet 

Anonymkode: 81205...383

• Liker 3
Skrevet
LilleKlump skrev (59 minutter siden):

At han har hår, er i god form og har bra stil

Driter i om han har hår eller ikke, så lenge han ikke har hentesveis.

• Liker 3
Skrevet

Holder seg i form og ikke blir feit. Generelt bryr seg litt om klær, normal hygiene. At han ikke mister livgleden og lysten til å prøve nye ting.

Anonymkode: 14fbb...c3e

• Liker 6
Skrevet

Sosial status trekker kvinner mest og penger etter dette. Men selv om mange kvinner har fellestrekk her, er også de forskjellige individer. Så dette vil variere. 

Men hvis en gubbe på 45 ønsker en dame på 45 så stiller disse seg som regel likt. Hvis du er 45 og ønsker ei på 30 så er vel øl magen den største fienden. 

Anonymkode: 1ab00...bf0

• Liker 1
Skrevet

Det viktigste for meg er at de holder seg noenlunde slanke og viktigst av alt: at de er velkledde og velstelte. En voksen, men likevel oppdatert klesstil, og hår/skjegg/øyebryn/nesehår(!) stelt. 

• Liker 1
Skrevet

Slank, velpleid, velkledd og helst hår. Skal lite til mao, å holde seg slank, velpleid og velkledd er enkelt 

Anonymkode: d6dae...56f

• Liker 3
Skrevet

Gode gener (her er det noen som bare ikke kan vinne dessverre). Lite rynker.

Glede over livet, tro på kjærligheten. Ikke en holdning om at man vil ha en tilgjengelig ung kvinne som dukker opp når han vil, aldri lager drama, ikke forlanger noe, ikke vil være samboer/forlovet/gift, ikke vil ha barn, ikke vil behandles som en prinsesse osv. Unge menn jobber for damene, det må den eldre mannen matche i enda høyere grad. Ikke sjalu. Er han kronisk syk må han snakke om det toppen 10 minutter i måneden. Bitterheten etter ekskona må han bare legge bak seg, og det nytter ikke å sutre over barnebidragene. Barna hans må dessuten oppdras.

Et oppdatert hus som ikke ser ut som et bestefarhjem fra 90-tallet eller tidlig 2000-tall. God økonomi. Ryddig. Kan lage middag, passe barn  vaske hus og holde orden. En interessant jobb. 

Ellers: Velstelt frisyre. Pene, voksne og klassiske klær. I dempede farger som marine, sort, mørkebrunt ol. Kjøpt siste to år, i forretninger for klassiske herreklær. Ikke motorsykkelvest, t-skjorte med firmalogoer, caps eller ungdommelige klær. Ikke burgunder, hawaiimønster, grilldresser og hva nå eldre menn kan finne på å kle seg i. Lukte godt. Velg parfymen unge menn velger, spør på parfymeriet. En lett, leken duft, ikke en krydrete gammelmannslukt. Grundig dusjing hver dag, med en god såpe. Skifte klær hver dag. 

Ikke bable vulgært i vei om sex, snurrebassen sin og annet selvopptatt vas. Snakk om henne. Ikke møte eksen eller andre damer parallelt i tidlig datingfase, det slår tilbake i mistillit. Som en bommerang av trøbbel. Trofasthet er en selvfølge. Som du forstår må du ha energi på et helt annet nivå enn en yngre mann. Er du ikke styrtrik handler det om en rynkefri Petter Stordalen - med stil, intellekt og fintfølelse.

Anonymkode: 682d8...763

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Gode gener (her er det noen som bare ikke kan vinne dessverre). Lite rynker.

Glede over livet, tro på kjærligheten. Ikke en holdning om at man vil ha en tilgjengelig ung kvinne som dukker opp når han vil, aldri lager drama, ikke forlanger noe, ikke vil være samboer/forlovet/gift, ikke vil ha barn, ikke vil behandles som en prinsesse osv. Unge menn jobber for damene, det må den eldre mannen matche i enda høyere grad. Ikke sjalu. Er han kronisk syk må han snakke om det toppen 10 minutter i måneden. Bitterheten etter ekskona må han bare legge bak seg, og det nytter ikke å sutre over barnebidragene. Barna hans må dessuten oppdras.

Et oppdatert hus som ikke ser ut som et bestefarhjem fra 90-tallet eller tidlig 2000-tall. God økonomi. Ryddig. Kan lage middag, passe barn  vaske hus og holde orden. En interessant jobb. 

Ellers: Velstelt frisyre. Pene, voksne og klassiske klær. I dempede farger som marine, sort, mørkebrunt ol. Kjøpt siste to år, i forretninger for klassiske herreklær. Ikke motorsykkelvest, t-skjorte med firmalogoer, caps eller ungdommelige klær. Ikke burgunder, hawaiimønster, grilldresser og hva nå eldre menn kan finne på å kle seg i. Lukte godt. Velg parfymen unge menn velger, spør på parfymeriet. En lett, leken duft, ikke en krydrete gammelmannslukt. Grundig dusjing hver dag, med en god såpe. Skifte klær hver dag. 

Ikke bable vulgært i vei om sex, snurrebassen sin og annet selvopptatt vas. Snakk om henne. Ikke møte eksen eller andre damer parallelt i tidlig datingfase, det slår tilbake i mistillit. Som en bommerang av trøbbel. Trofasthet er en selvfølge. Som du forstår må du ha energi på et helt annet nivå enn en yngre mann. Er du ikke styrtrik handler det om en rynkefri Petter Stordalen - med stil, intellekt og fintfølelse.

Anonymkode: 682d8...763

Dette var kvinnelista. 

Som mann ønsker vi en søt, feminin dame. 

Setter ting i perspektiv, gjør det ikke? 

Anonymkode: 1a508...28c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette var kvinnelista. 

Tja, om man ikke egentlig er interessert i en eldre mann så må han kanskje tilby noe mer enn det en yngre mann må. Slik tenker i hvert fall jeg.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eller, som menn? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja, om man ikke egentlig er interessert i en eldre mann så må han kanskje tilby noe mer enn det en yngre mann må. Slik tenker i hvert fall jeg.

Ellee bare la være å date folk man er lite interessert i?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ellee bare la være å date folk man er lite interessert i?

Jaja, men nå svarer en jo på spørsmålet som blir stilt i tråden og kanskje andre kvinner tenker som meg da. Jeg har ikke noen interesse av å date de sånn generelt, men hvis jeg skulle det så måtte han vært annerledes enn de fleste godt voksne menn.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaja, men nå svarer en jo på spørsmålet som blir stilt i tråden og kanskje andre kvinner tenker som meg da. Jeg har ikke noen interesse av å date de sånn generelt, men hvis jeg skulle det så måtte han vært annerledes enn de fleste godt voksne menn.

Ikke sant. Datet en som var 10 år eldre, dater ellers alltid menn på egen alder eller yngre. Han som var 10 år eldre var sjarmerende, gentleman og så bedre ut både i kropp og ansikt enn menn på min alder (30). Han danker ut de fleste som er yngre, og kan absolutt forvente en 10 år yngre kvinne. Men som dere sier kan ikke hvem som helst gjøre det, den gjengse 40-åringen må gjøre en innsats og ikke forvente yngre kvinner på et sølvfat.

Anonymkode: d6dae...56f

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste er å ikke bli lat og fet

Anonymkode: 208b1...16a

• Liker 2
Skrevet

Og solkrem! Da jeg passerte 40 fikk jeg straffen for årene som surfeboms i Australia. 

Anonymkode: 208b1...16a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette var kvinnelista. 

Haha.. 

Som om de eneste kriteriene en mann har er at dama er søt og feminin 😅 

Og hva ligger i feminin..   Tynn, men sikkert store pupper.. En enkel kvinne uten for mye egne meninger.. Som er akkurat passe sex interessert for deg, som lager mat og gjør husarbeid, passer barn osv

Når alt kommer til alt er den lista over kriterier sikkert like lang som hos alle andre. 

Slutt å lat som om menn er så uskyldige og enkle og kvinner bare er kravstore! 

Anonymkode: db88a...191

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...