AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Mannen min og jeg holder på med å gå fra hverandre etter langvarig utroskap fra hans side. Vi er fortsatt gift på papiret men ikke på annet vis - sex har vi ikke hatt de siste to årene. Jeg har lyst til å treffe en ny mann, men føler meg ikke klar for et fast forhold... Har hatt en profil på Match men alle som tok kontakt ville gjerne ha et fast forhold med alt det innebærer. Det vil ikke jeg! Jeg har lyst til å bli forelsket, til å ha sex, til å tulle og flørte. Og til å lengte. Finnes det menn på min alder (45-55) som vil sånt? Eller har det toget gått, siden jeg liksom er voksen nå? Og om det er mulig, hvor finner jeg en slik mann? 💛 Anonymkode: 34156...47a 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Litt usikker på om det er lov å dele sider her.. Er det det? Finnes slike sider der man må verifisere seg osv. Match osv er nok for litt mer seriøse, men finnes jo andre sider dersom man bare har lyst på en flørt. Beklager at du har opplevd utroskap, det er så kjipt Anonymkode: 22316...e4a 1
Jarle Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Hei, mye det samme her. Hadde vært så utrolig deilig å fått kunne kjent litt spenning i kroppen igjen 😊
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mannen min og jeg holder på med å gå fra hverandre etter langvarig utroskap fra hans side. Vi er fortsatt gift på papiret men ikke på annet vis - sex har vi ikke hatt de siste to årene. Jeg har lyst til å treffe en ny mann, men føler meg ikke klar for et fast forhold... Har hatt en profil på Match men alle som tok kontakt ville gjerne ha et fast forhold med alt det innebærer. Det vil ikke jeg! Jeg har lyst til å bli forelsket, til å ha sex, til å tulle og flørte. Og til å lengte. Finnes det menn på min alder (45-55) som vil sånt? Eller har det toget gått, siden jeg liksom er voksen nå? Og om det er mulig, hvor finner jeg en slik mann? 💛 Anonymkode: 34156...47a Hva med å prioritere eget rot først? Anonymkode: d9650...18a 5
Trolltunge Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 Min erfaring er at menn er merkelige slik. Ønsker man virkelig fast forhold, da er det mye det motsatte, men ønsker man en elsker, og kun det, da ender man fort opp med å treffe menn som sier at det er ok, men kjapt ombestemmer seg og vil ha forhold. Ikke til å forstå, men kanskje greiest å bare treffe noen med åpent sinn. Tiden vil uansett vise hvordan det går. 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg lagde en tråd hvor jeg teoretisk ville møte damer. Den ble slettet fort. Det blir visst ikke denne tråden. Anonymkode: f0078...b59 3
ToMan Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen min og jeg holder på med å gå fra hverandre etter langvarig utroskap fra hans side. Vi er fortsatt gift på papiret men ikke på annet vis - sex har vi ikke hatt de siste to årene. Jeg har lyst til å treffe en ny mann, men føler meg ikke klar for et fast forhold... Har hatt en profil på Match men alle som tok kontakt ville gjerne ha et fast forhold med alt det innebærer. Det vil ikke jeg! Jeg har lyst til å bli forelsket, til å ha sex, til å tulle og flørte. Og til å lengte. Finnes det menn på min alder (45-55) som vil sånt? Eller har det toget gått, siden jeg liksom er voksen nå? Og om det er mulig, hvor finner jeg en slik mann? 💛 Endret 29. oktober 2021 av ToMan
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 Disse sidene som reklamerer for "uforpliktende møter" etc. er dessverre 90% tull og tøys. Stort sett bare mannlige griser som er ute etter et ligg. Størst sjanse har du nok på Tinder. Bare å skrive i profilen din at du kun vil ha uforpliktende sex, ikke forhold. Tipper du får nok av tilbud Anonymkode: 1e8d0...847 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #9 Skrevet 29. oktober 2021 Vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre det, men jeg vil møte og gi oralsex til en tilfeldig dame. Kos etterpå er valgfritt. Anonymkode: f0078...b59 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #10 Skrevet 29. oktober 2021 Du ønsker en fast elsker 🙂 Jeg tenker om du spiller med åpne kort så burde det gå greit. Når du nå skal gå ut av et forhold, med utroskapen i bagasjen er det naturlig du ønsker noe som er forpliktet uforpliktende med en mann. Det gjør noe med selvbildet ditt, som sikkert har fått en knekk. Det som kan være vanskelig med en elsker er at følelser kan komme snikende på en av dere, og da bør dere bryte. Lykke til! Anonymkode: 7981b...c82 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #11 Skrevet 29. oktober 2021 Bli ferdig der du er først, og gi gass etter det. Du finner menn overalt som vil ha noe uforpliktet. Men hold deg unna opptatte menn! De lurer deg bare inn i noe tull. Viss det skulle oppstå følelser, så slipper du å vente i fem år på han. Anonymkode: 29de5...cb1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #12 Skrevet 29. oktober 2021 Toget er definitivt ikke gått, menn i den alderen foretrekker uforpliktende hygge. Anonymkode: dba7d...884 1
Squadron Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mannen min og jeg holder på med å gå fra hverandre etter langvarig utroskap fra hans side. Vi er fortsatt gift på papiret men ikke på annet vis - sex har vi ikke hatt de siste to årene. Jeg har lyst til å treffe en ny mann, men føler meg ikke klar for et fast forhold... Har hatt en profil på Match men alle som tok kontakt ville gjerne ha et fast forhold med alt det innebærer. Det vil ikke jeg! Jeg har lyst til å bli forelsket, til å ha sex, til å tulle og flørte. Og til å lengte. Finnes det menn på min alder (45-55) som vil sånt? Eller har det toget gått, siden jeg liksom er voksen nå? Og om det er mulig, hvor finner jeg en slik mann? 💛 Anonymkode: 34156...47a Det er faktisk et innlegg jeg har har tenkt mange ganger å skrive å håper på at er oppnåelig , siden noe fast ikke frister men å ha en i livet å dele ting med er ett ønske. Er nok flere av oss som ønsker nærhet med frihet .. m54. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #14 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mannen min og jeg holder på med å gå fra hverandre etter langvarig utroskap fra hans side. Vi er fortsatt gift på papiret men ikke på annet vis - sex har vi ikke hatt de siste to årene. Jeg har lyst til å treffe en ny mann, men føler meg ikke klar for et fast forhold... Har hatt en profil på Match men alle som tok kontakt ville gjerne ha et fast forhold med alt det innebærer. Det vil ikke jeg! Jeg har lyst til å bli forelsket, til å ha sex, til å tulle og flørte. Og til å lengte. Finnes det menn på min alder (45-55) som vil sånt? Eller har det toget gått, siden jeg liksom er voksen nå? Og om det er mulig, hvor finner jeg en slik mann? 💛 Anonymkode: 34156...47a Send meg en Priv meld Anonymkode: 29c90...dd6
Bos43 Skrevet 30. oktober 2021 #15 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mannen min og jeg holder på med å gå fra hverandre etter langvarig utroskap fra hans side. Vi er fortsatt gift på papiret men ikke på annet vis - sex har vi ikke hatt de siste to årene. Jeg har lyst til å treffe en ny mann, men føler meg ikke klar for et fast forhold... Har hatt en profil på Match men alle som tok kontakt ville gjerne ha et fast forhold med alt det innebærer. Det vil ikke jeg! Jeg har lyst til å bli forelsket, til å ha sex, til å tulle og flørte. Og til å lengte. Finnes det menn på min alder (45-55) som vil sånt? Eller har det toget gått, siden jeg liksom er voksen nå? Og om det er mulig, hvor finner jeg en slik mann? 💛 Anonymkode: 34156...47a Du vil bli forelsket, skriver du. Da må du finne deg en singel mann, uten forpliktelser. Begynner du å rote med en gift mann så blir det bare komplisert, viss du skal skille deg. Fortsetter du i ekteskapet ditt så er det mye enklere å ha et elskerforhold på si. Mange menn som ønsker seg en sulten kvinne for sex, lek og flørt, med lengsel etter å kjenne han…… Skriv en pm da vel😘
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #16 Skrevet 30. oktober 2021 Match er vel for de som er ute etter fast forhold Anonymkode: ef48d...df2
Gjest Alterego666 Skrevet 30. oktober 2021 #17 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Finnes det menn på min alder (45-55) som vil sånt? Eller har det toget gått, siden jeg liksom er voksen nå? Og om det er mulig, hvor finner jeg en slik mann? 💛 Det finnes mange slike sex-positive nettsteder for folk som ønsker intimitet og nærhet uten å ønske villa, Volvo og vov-vov sammen. Jeg har vært i samme situasjon som deg, og jeg lagde en profil på cupido club. Det fungerte veldig bra for meg. Jeg tror det er minst like lett for en kvinne. Lykke til. Jeg forstår deg veldig godt. Intimitet og menneskelig varme gjør utrolig godt når man står slik alene ved en vanskelig korsvei.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #18 Skrevet 30. oktober 2021 Tror det er mange som har det sånn som deg. Lever i «vennskapsforhold» av en eller annen grunn. Jeg gjør det selv. Vi har kommet frem til at å ha et forhold på si er greit. Det er nok en del som ønsker et forhold på si. Ser man i andre tråder så er det mange kvinner som faller for gifte menn som aldri forlater sine koner. Ei venninne av meg var den elskerinna i lang tid. Så hun anbefalte meg ikke å ha er forhold til ei som er single. Blir fort et ubalansert forhold. Man må være enige om premissene og vite at man kan komme til å få følelser for hverandre. Det er jo gjerne sånn i starten og følelsene kan virke bedre enn de i det primære forholdet, men man må være klar over at man gjerne treffer hverandre i en boble uten bekymringer der man viser sine beste sider. Utenfor boblen er verden ikke like glamorøs. Jeg har en profil på cupido.no, men blant mange menn så tar det litt tid å finne er seriøst sekundærforhold. Anonymkode: 83ab5...e37
Antiviruset Skrevet 30. oktober 2021 #19 Skrevet 30. oktober 2021 Altså TS vil gå fra mannen sin etter langvarig utroskap. Det forstår jeg godt. Men så vil hun forelske seg igjen og bare ha uforpliktende sex med andre menn. Da er ikke "utroskap" noe problem lenger Eller at man har sex uten noen forpliktelser er vel det rette ordet. At den du ligger med også ligger med andre. Finner det bare ekstremt rart at mennesker kan ha så mange forskjellige sider Logisk er det i alle fall ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #20 Skrevet 30. oktober 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Disse sidene som reklamerer for "uforpliktende møter" etc. er dessverre 90% tull og tøys. Stort sett bare mannlige griser som er ute etter et ligg. Størst sjanse har du nok på Tinder. Bare å skrive i profilen din at du kun vil ha uforpliktende sex, ikke forhold. Tipper du får nok av tilbud Anonymkode: 1e8d0...847 Mannlige griser som er ute etter et ligg ja. Huff så trasig. Når en dame vil ha seg et ligg så eier hun seksualiteten sin, men når det er en mann så er han en gris. Typisk bitter tantete holdning! Anonymkode: 0ca6b...938 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå