Gå til innhold

Hvor legger dere klær som er brukt litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bare lurer på hvor dere pleier å legge klær som er brukt, men ikke skitne? Jeg pleier å legge det som ikke skal henges, i en kurv. Også henger jeg opp det som skal henges, men snur på kleshengeren, slik at jeg ser at det er brukt. Har også et lite mellomrom mellom det rene og det skitne som henger. Men folk jeg kjenner, mener at det er uhygienisk å ta det inn igjen i skapet og henge det opp på den måten. Kjenner en del som bare slenger det på en stol også, men det blir så rotete. 

Så da lurer jeg på hva dere gjør?😊

Hilsen student😅

Anonymkode: e2e3b...473

Skrevet

Jeg har kjøpt et frittstående klesstativ for denne bruken. Jeg henger alt opp. 

Før var stolen/sofaen et mye brukt sted, men da ble det jo mye rot. 

Anonymkode: 8ca6a...b34

• Liker 2
Skrevet

Kurv på badegulvet 😊

Anonymkode: 3a4fd...452

Skrevet

Jeg har et frittstående klesstativ på soverommet pluss en egen skuffe til "halvrene" klær. Når det er sagt: Jeg har ikke noe problem med å henge opp igjen brukte bukser i skapet eller legge brukte ull-/kasjmirgensere sammen med rene. Jeg vasker klærne mine så sjelden som jeg kan, og særlig ulltøy (bukser/skjørt og gensere) brukes mange ganger før de går i maskinen eller til rens.

Anonymkode: 81c79...0d7

• Liker 5
Skrevet

På baderomsgulvet, over klesstativet, på senga, ved siden av pulten 😬

Anonymkode: 84dac...c31

• Liker 1
Skrevet

Legger klærne tilbake i skapet/henger på hengere. De er jo rene? 

Anonymkode: cf0b3...c1f

• Liker 1
Skrevet

Pene bukser bretter jeg pent og legger tilbake i skapet. Olabukser og gensere henger jeg på en knagg på badedøren. Gensere i ull/kashmir/alpakka slenger jeg litt rundt omkring, før jeg lukter på de og putter de tilbake i skuffen (dersom de består lukt-teste  :P )

Anonymkode: feec5...4a9

Skrevet

Har en hylle på badet og en stol på soverommet. Er vanligvis bare hjemmekjær som hettegensere, joggebukser eller lignende som brukes flere dager, og da ser jeg etter hva som ligger der før jeg finner nyvasket i skapet. Bruker overtrekksjakker en del om sommeren, men de henger i gangen til jeg synes de har blitt for skitne og går da i vasken når jeg tar den av. Henger den i gangen er den klar for mer bruk. 

Anonymkode: ecbc6...898

Skrevet

Bukser kan brukes mange ganger som regel før vask, så der varierer jeg gjerne mellom tre i slengen slik at de får «hvile» og luftes ut. 

Anonymkode: ecbc6...898

Skrevet (endret)

Før hadde jeg en høy plastkurv, men ting blir fort litt krøllete. Så brukte jeg en hylle i skapet der jeg også oppbevarte litt esker, men det ble for fullt av andre ting.

Så har jeg hatt en stol der jeg har lagt alt, men det ser jo så rotete ut. Nå skal jeg prøve å ha legge alt pent sammen og legge det på nevnte stol, så får vi se hvor lenge det varer.

Har lyst på noen kranker/liten benk til å oppbevare klær, da kunne det vært en god plass. Men der er nettopp plassen, eller mangel på gulvplass, som er problemet.

Uansett må klærne være synlige og lett tilgjengelige, og jeg vil skille brukt og ubrukt slik at jeg husker hva som er hva. Jeg vasker nok klærne altfor ofte.

Endret av applestories
Skrevet

Legger dem inn i skapet igjen, etter å ha luftet dem over en stol i en dag.

Anonymkode: edc9b...a39

Skrevet (endret)

Jeg bruker en stol på soverommet til å legge fra meg "brukt litt, kan brukes igjen" klær på. Hadde jeg hatt plass, hadde jeg satt inn et slikt klesstativ på hjul, og hengt opp slike klær der i stedet. Så slipper de å bli skrukkete av å ligge på stolen.

Endret av Million
  • Liker 2
Skrevet

Jeg legger/henger det tilbake i skapet.

Anonymkode: 29072...aac

Skrevet

På lokket/toppen av skittentøyskurven.

Anonymkode: e912c...b1e

• Liker 1
Skrevet

Før hadde vi hver vår stol til det, men det ble så rotete så nå har guttungen sitt hengende på badet og jeg har mitt hengende på mitt rom. Kjøpt en slik knagg rekke til døra på soverommet mitt og badet. Mye ryddigere, det ikk jo helt i surr med alle jeansene våre... 😄 

Skrevet

Jeg har det på gulvet, i en krok på soverommet. Samboeren irriterer seg litt over det, men den kroken var her før han flyttet inn. Dessuten har jeg ingen andre steder å legge det. 

Anonymkode: cba9c...d60

• Liker 1
Skrevet

Stol på badet og kroker på innsida på badedøra. Ikke optimalt men funker slik passe. 

Anonymkode: 465be...728

Skrevet

På en stol som står på badet, går alltid igjennom den, før jeg setter på en vask.

Anonymkode: 3462b...038

Skrevet

Singel med dobbeltseng så på den ledige halvdelen av senga 😁

Anonymkode: 16929...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...