Gå til innhold

Hvordan få det lekent med en litt "satt" og sjenert mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil så gjerne blåse liv i sexlivet, men det er ikke like enkelt når det kun er enveis. Han er rolig , og noe sjenert på den fronten i tillegg til at han kanskje ikke har den største sexdriven.

Har forsøkt å invitere ham med meg i dusjen, det vil han ikke.  Har kledd meg i sexy nattkjole, men han ser det ikke, eller reagerer hvertfall ikke.  Det hele gjør at jeg som egentlig er litt leken og som har lyst å prøve nye ting også blir sjenert. Hvordan skal jeg løse dette?

Noen som har vært sjenerte eller litt bakpå av dere menn? Har dere noen tips?

Anonymkode: 149ea...39b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt din frustrasjon og ditt ønske om å blåse liv i sexlivet. Og flott å høre at det også er kvinner som tar initiativ og ønsker å snu på en dårlig trend. 

Snakk med han om det og fortell at du ønsker litt lidenskap, spenning og lekenhet dere imellom. 

Det enkle er fortsatt oftest det beste, og det er å snakka sammen. Selv om det også selvfølgelig kan være skummelt da. Kan være risiko for at ting oppfattes som kritikk eller at han går i lås. Men, mitt råd er å snakke samme om det i en rolig setting hvor dere begge er opplagt. Forsøk å start rolig ut på en ikke konfronterende måte og si at du ønsker råd fra han på hvordan du kan rive han med og tenne han.  Gi også gjerne tips på hva du kan ønske av han og del dine drømmer og fantasere.

(Og, vil understreke at jeg svarer ikke på bakgrunn av at jeg selv er sjenert eller bakpå på den fronten 😅😁. Selv om du selv ønsket råd fra menn i den kategorien. 🤣. Egen erfaring, men da motsatt vei kjønnsmessig). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...