AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Han Sambo er fin som han er. Anonymkode: 30e9f...74a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Stilen hans er faktisk ganske perfekt. Anonymkode: 243c8...195
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Min mann kler seg veldig pent og veldig strøken på håret. Han kunne godt hatt lengre hår. Liker ham også veldig godt når han roer mer ned og går i hettegenser og shorts eller joggebukse. Det kunne han gjort litt oftere faktisk. Anonymkode: abb9f...712
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Han kler seg veldig fint, men synes godt han kunne valgt å klippe seg hos frisør framfor å ta det selv, og gjerne barbere seg oftere. Anonymkode: 82db5...1dc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Det er mye hun kunne gjort i mine drømmer. For all del, hun er kjempefin, har fin stil osv, men skulle likt henne litt modigere. Hårfarging og forskjellig klipp er spennende, hun har så fint hår. Skulle ønsket at hun var mer vågal i klesveien også. Oftere tights, og skikkelig trange jeans, trange topper uten bh, you name it, I'm a man for Gods sake!! Anonymkode: 5f0cf...ef8 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mye hun kunne gjort i mine drømmer. For all del, hun er kjempefin, har fin stil osv, men skulle likt henne litt modigere. Hårfarging og forskjellig klipp er spennende, hun har så fint hår. Skulle ønsket at hun var mer vågal i klesveien også. Oftere tights, og skikkelig trange jeans, trange topper uten bh, you name it, I'm a man for Gods sake!! Anonymkode: 5f0cf...ef8 I feel you😄 Hadde det vært opp til meg hadde dama gått i trange jeans 24/7. Men hun er fin og sexy i joggebukse også, heldigvis for meg så liker hun godt å gå i jeans, selv om jeg gjerne skulle sett henne i det hele tiden Anonymkode: b3e26...75f
Gjest Paramount Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): I feel you😄 Hadde det vært opp til meg hadde dama gått i trange jeans 24/7. Men hun er fin og sexy i joggebukse også, heldigvis for meg så liker hun godt å gå i jeans, selv om jeg gjerne skulle sett henne i det hele tiden Anonymkode: b3e26...75f Yes! Jeg gir komplimenter for å påvirke henne til å bruke de klærne jeg liker best på henne. Mer kan vi vel ikke gjøre uten at det blir plagsomt. Hadde jeg kunnet velge hadde hun gått i bare trusa 24/7, eller i det minste så trange jeans at konturen av musa var helt tydelig hver eneste dag. Menn er menn, og kvinner bestemmer selv, det må vi bare leve med 😂
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 Ja, han kler seg litt for casual. Han går i utvaskede t-skjorter dag ut og dag inn. Han har en jobb hvor alle andre går i skjorte, men det virker ikke som at han har lagt merke til det. Han barberer seg også for sjelden, så sammen med de utvaskede t-skjortene ser han litt ustelt ut. Anonymkode: a4da4...0be
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #10 Skrevet 31. oktober 2021 Hadde vært spennende å se han prøve en annen sveis, men han er fin som han er. I klesveien kunne jeg ønske han kastet t-skjortene med motiv og de slitte olabukser e sine, og kun gikk mørke t-skjorter med vhals og ar jeg så han oftere i skjorter og at han hadde noen finere ytterjakker. Jeg synes ikke sporty jakker kler ham så godt. Anonymkode: 2ceb4...a05
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #11 Skrevet 31. oktober 2021 Skulle likt at hun gikk mer feminint kledd. Mer kjoler og skjørt, mindre jeans. Men det er jo egentlig en veldig liten detalj. Anonymkode: ece29...1c8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Skrevet 31. oktober 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Skulle likt at hun gikk mer feminint kledd. Mer kjoler og skjørt, mindre jeans. Men det er jo egentlig en veldig liten detalj. Anonymkode: ece29...1c8 Artig å se hvor forskjellige man er, du vil ha mindre jeans og jeg vil ha mer jeans😄 Anonymkode: b3e26...75f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 Hun er perfekt akkurat som hun er! Vi har veldig forskjellig stil, men jeg synes hun er helt fantastisk fin uansett. Anonymkode: 7119e...41b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 Skulle ønske han holdt skjegget sånn tre-dagers-kort. Han lar det gro ganske langt, og så barberer han seg helt glatt,om og om igjen. Det er perfekt i ca fem dager 😅 Anonymkode: 13061...0a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå