Linnie Skrevet 9. oktober 2002 #1 Del Skrevet 9. oktober 2002 Er det noen som vet om jeg må ta hele helse og soialfag med grunn kurs, når jeg har lyst til å bli hudpleier? Jeg har tre års allmennfag, og studeikompetanse, og har lyst til å bli hudpleier, men private skoler er jo så dyre! Kan jeg hoppe rett inn på Vk1? Eller må jeg ta grunnkurs også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. oktober 2002 #2 Del Skrevet 9. oktober 2002 Du må ha grunnkurs helse og sosialfag før du kan ta vk1 hudpleie... Sorry.. Det var i hvertfall slik da jeg gikk på grunnkurs og hadde lyst til å gå videre på hudpleie... (Det er en god del elementer man må ha med seg fra grunnkurs helse og sosialfag til alle de vk1 kursa innen helse i allefall) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 9. oktober 2002 Uff... ja ja... frister liksom ikke å begynne med 16-åringer på grunnkurs igjen.... Kanskje det blir privat da.. (men 72000 kr er mange penger, og da bør jeg jo være sikker!!!... som jeg ikke er... ) Men tusen takk for svar kattepus!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 9. oktober 2002 #4 Del Skrevet 9. oktober 2002 Du kan sikkert søke om å få slippe å ta realfagene på grunnkurs helse og sosial siden du allerede har tatt de når du tok allmennfag. Da slipper du unna en god del fag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå