AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Skjønner ikke helt hva jeg har gjort galt-men er vel mer det jeg ikke har gjort. Hun ønsker laaange samtaler på tlf om kveldene og jeg haater å snakke i telefon+er sliten om kvelden. Hun vil ut blandt masse folk og drikke og se etter en potensiell mann Jeg er gift og har unnvikende pf og vil helst ha det hyggelig hjemme hos en av oss. Hun er tidligere narkoman, har mange utfordringer selv-så hadde trodd at hun hadde forståelse for disse tingene. Vi har det veldig hyggelig sammen og barna våre leker godt sammen. Nå svarer hun meg ikke mer og tar aldri kontakt. Jeg er skuffet over dette, men vet at jeg ikke orker å bare gjøre ting på hennes premisser heller. Anonymkode: 9ae03...03e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Da får du skaffe deg flere venner. Hun har ikke gjort noe galt. Selvfølgelig har hun mer lyst til å være ute og lete etter en partner fremfor å sitte hos deg hele tiden å trøkke. For deg som er gift og har unnvikende pf så kan det være ganske stressende og deprimerende for en singel godt voksen dame å se det du har, og hva hun ikke har. Hun vil jo sikkert få seg en mann hun også. Anonymkode: 8e845...884 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Høres ut som dere har vokst fra hverandre. Sånt skjer, dessverre. Men leser du det du har skrevet, så er det ikke så rart at dere ikke har så mye kontakt lengre? Anonymkode: 87f72...cd7 8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da får du skaffe deg flere venner. Hun har ikke gjort noe galt. Selvfølgelig har hun mer lyst til å være ute og lete etter en partner fremfor å sitte hos deg hele tiden å trøkke. For deg som er gift og har unnvikende pf så kan det være ganske stressende og deprimerende for en singel godt voksen dame å se det du har, og hva hun ikke har. Hun vil jo sikkert få seg en mann hun også. Anonymkode: 8e845...884 Som om det er en enkel sak. Det er jo sårt for ts fordi hun ikke har mange å spille på. Det er jo ikke en selvfølge å holde på sånn når man har barn, nei. Anonymkode: bc95b...a31
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Som om det er en enkel sak. Det er jo sårt for ts fordi hun ikke har mange å spille på. Det er jo ikke en selvfølge å holde på sånn når man har barn, nei. Anonymkode: bc95b...a31 Det er ingen enkel sak-med unnvikende pf å finne nye venner og hun har også 2 barn Anonymkode: 9ae03...03e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ingen enkel sak-med unnvikende pf å finne nye venner og hun har også 2 barn Anonymkode: 9ae03...03e Men hun har ikke mann. Hun er ærlig på at hun vil finne på ting ute fordi hun leter aktivt etter en mann. Du er godt gift, og du vil ikke være med henne ut. Vel, hun vil ikke sitte hjemme hos deg og din ektemann og tvinne tommeltotter heller. Så det er ikke rart hun forsvant. Forstår egentlig ikke hvorfor du tok henne med i teksten din i det hele tatt når alt egentlig dreier om din PF og hvor vanskelig det er å få nye venner. Anonymkode: 8e845...884
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Men hun har ikke mann. Hun er ærlig på at hun vil finne på ting ute fordi hun leter aktivt etter en mann. Du er godt gift, og du vil ikke være med henne ut. Vel, hun vil ikke sitte hjemme hos deg og din ektemann og tvinne tommeltotter heller. Så det er ikke rart hun forsvant. Forstår egentlig ikke hvorfor du tok henne med i teksten din i det hele tatt når alt egentlig dreier om din PF og hvor vanskelig det er å få nye venner. Anonymkode: 8e845...884 Jeg har forståelse for at hun vil ut å finne en mann-og det må hun gjerne gjøre, men ser ikke hvorfor vi ikke kan møtes med barna eller ta en kaffe en dag når hun ikke er ute på mannejakt Anonymkode: 9ae03...03e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #9 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har forståelse for at hun vil ut å finne en mann-og det må hun gjerne gjøre, men ser ikke hvorfor vi ikke kan møtes med barna eller ta en kaffe en dag når hun ikke er ute på mannejakt Anonymkode: 9ae03...03e Hvis du ikke gidder å være med på det hun vil, gidder hun nok ikke bruke tid på det du vil. Anonymkode: 836d2...19a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå