AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Hadde sex for første gang med daten. Det gikk veldig bra, jeg nøt det. Etter at vi var ferdig lå vi bare sammen i senga under dyna. Så tok han fram mobilen og tok en snap av oss begge. Jeg lå jo under dynen så det var bare ansiktet mitt som var synlig men fikk likevel en ekkel følelse. Han sa han skulle bare sende det til noen kompiser og at det ikke er så farlig siden jeg var tildekket. Og at det er kompiser som ikke bryr seg så veldig, de har sendt lignende før til han. Han hadde teksten "Skjera? Koser meg eg😜" Han sendte det også til meg. Fikk lov til å se når han bladde ned gjennom listen over vennene og jeg vet han sendte det til 3 andre men jeg aner jo ikke hvem de er! Har aldri møtt de. Nå begynner jeg å bekymre meg over at han kommer til å ta bilde av meg naken/halvnaken uten at jeg vet det. Vet ikke om jeg vil ha sex med han mer. Er jeg hysterisk? Vet det bare var ansiktene våre og dyna så sånn sett er det uskyldig men jeg ville ikke at han skulle ta det bildet og jeg føler meg ekkel. Anonymkode: 7f9e8...f63 1
Gjest Tamsi Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Noe så kleiiint! "Se på meg, gjett hva jeg har gjort a"
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 I never kiss and tell. Synes folk som gjør det er ekle. Anonymkode: aa434...577 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Bare ikke ligg med ham igjen. Han virker ikke helt vel bevart. Anonymkode: aa434...577 6
Gjest padawan Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er jeg hysterisk? Vet det bare var ansiktene våre og dyna så sånn sett er det uskyldig men jeg ville ikke at han skulle ta det bildet og jeg føler meg ekkel. Det er daten din som er ekkel, ikke du.
Katten.2.0 Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 Han er i det minste stolt og vil vise deg fram. Om enn på en barnslig måte. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 Høres ut som typisk drittunge forhold der han må briefe hver gang han får seg noe. Anonymkode: 32b82...3e4 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 Alle jeg vet om som holder på slik er fuckboys. Snakker om folk i min omgangskrets og menn jeg har datet (og blitt brent av) Anonymkode: 1dad2...a93 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 Katten.2.0 skrev (23 timer siden): Han er i det minste stolt og vil vise deg fram. Om enn på en barnslig måte. I det minste. Men man kan ha såpass respekt for folk at man ikke sender rundt bilder av dem som de ikke ønsker skal deles. Anonymkode: 6fc99...31a 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 Hverken normalt eller fint. Anonymkode: 4b990...162 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 Høres ut som han er stolt av samleie? Og at han håper kompisene også blir stolt? Anonymkode: 6d9f8...892
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 Noen menn er enda tenåringer (i hodet) som plent må vise frem at man har hatt sex 🙄 skrytebilde, se på meg da, jeg er kul, har akkurat pult dama 🙄 Anonymkode: 50be7...653
applestories Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg gjorde noe lignende for 11 år siden. Vi lå i senga, jeg fikk en melding, sto opp fra sengen, svarte på meldingen, og forklarte at det var noen som spurte hvordan det hadde gått, og jeg svarte at det hadde gått fint. Jeg er fortsatt flau i dag over at jeg følte behov for å svare på dette med en gang - og ikke minst fortelle han jeg var sammen med for første gang, men hadde kjent i mange år, at jeg gjorde det. Men som sagt, 11 år siden, tidene forandrer seg kanskje. Likevel fortsatt flau 🙈 Minner også om første gang jeg hadde sex, han lånte mobilen min etterpå for å ringe broren, måtte til og med bekrefte at jeg var der. Var det hans første gang likevel? Neeeida... Da var jeg bare flau på hans vegne..
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #14 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg ble snappet mens jeg tok på meg klær og fyren skrev "Walk of shame" på bildet. Pent. Anonymkode: b7592...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #15 Skrevet 30. oktober 2021 Hadde sex med en dame en gang , så tokk hun plutselig bilde mens jeg slikka fitta hennes 🤣 og sendte det til noen venninner : i’m lucky and he likes it wet! Anonymkode: 9eafd...fff
Østkantgutt1913 Skrevet 30. oktober 2021 #16 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 29.10.2021 den 14.56): Hadde sex for første gang med daten. Det gikk veldig bra, jeg nøt det. Etter at vi var ferdig lå vi bare sammen i senga under dyna. Så tok han fram mobilen og tok en snap av oss begge. Jeg lå jo under dynen så det var bare ansiktet mitt som var synlig men fikk likevel en ekkel følelse. Han sa han skulle bare sende det til noen kompiser og at det ikke er så farlig siden jeg var tildekket. Og at det er kompiser som ikke bryr seg så veldig, de har sendt lignende før til han. Han hadde teksten "Skjera? Koser meg eg😜" Han sendte det også til meg. Fikk lov til å se når han bladde ned gjennom listen over vennene og jeg vet han sendte det til 3 andre men jeg aner jo ikke hvem de er! Har aldri møtt de. Nå begynner jeg å bekymre meg over at han kommer til å ta bilde av meg naken/halvnaken uten at jeg vet det. Vet ikke om jeg vil ha sex med han mer. Er jeg hysterisk? Vet det bare var ansiktene våre og dyna så sånn sett er det uskyldig men jeg ville ikke at han skulle ta det bildet og jeg føler meg ekkel. Anonymkode: 7f9e8...f63 IKKE GREIT.. Dump fyren , han virker umoden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå