Gjest Lily_88 Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 aner ikke hvor og hvem jeg skal spørre, men vask og tørk av hotellpute, hvordan? Tørketrommelen tok kvelden i sommer, skal spare opp til å kjøpe en kombi tørk/vask, men MÅ vaske hotellputa mi. Før hadde jeg den i tørketrommelen, men finnes det en annen måte å tørke den på, eller må jeg bare legge den flat på varmekablene på gulvet?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Lever den på et vaskeri? Hadde ikke prøvd å lufttørke en så stor pute, du risikerer at den blir liggende så lenge før den er helt tørr at det dannes mye bakterier. Å man bør ikke tørke direkte på varmekablene, de kan bli overopphetet. https://www.tv2.no/a/14218268/ Anonymkode: e28d4...e12 1
emlia Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Ingen du kan låne trommelen til da? Husker jeg gjorde det der jeg bodde sist. Hadde ikke tørketrommel, men fikk låne naboen sin 😃
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Du må riste den flere ganger i døgnet. Det tar nok noen dager før den er ordentlig tørr. Du kan legge den på varmekablene. Bare husk å riste den ihvertfall tre ganger i døgnet, hold på i to-tre dager. Anonymkode: e7b1f...834
Gjest Lily_88 Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Lever den på et vaskeri? Hadde ikke prøvd å lufttørke en så stor pute, du risikerer at den blir liggende så lenge før den er helt tørr at det dannes mye bakterier. Å man bør ikke tørke direkte på varmekablene, de kan bli overopphetet. https://www.tv2.no/a/14218268/ Anonymkode: e28d4...e12 okei, skal høre med vaskeriet nedi gata Takk!
Gjest Lily_88 Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 4 minutter siden, emlia said: Ingen du kan låne trommelen til da? Husker jeg gjorde det der jeg bodde sist. Hadde ikke tørketrommel, men fikk låne naboen sin 😃 Ingen som gidder...🙄
emlia Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 Lily_88 skrev (7 minutter siden): Ingen som gidder...🙄 Satser på det ordner seg på vaskeriet 👍😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå