AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Så Flo-appen sier 4+2, samme når jeg har plottet inn på engelskspråklige kalkulatorer. Mim Kalender (My Tracker) - appen, og nhi.no sier 4+1. Regner de uker og dager annerledes andre steder? Ser at flo regner 30. september, 1. dag mens, som dag 1, mens Min Kalender regner denne dagen som dag 0, og resultatet blir da en dag forskjell. 🤨 Bare lurer! Må ha det riktig inne i hodet mitt 😆 Anonymkode: c9746...ffc
Mrs Robinson Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Det har ingenting å si. Men nhi har rett. De beregner annerledes i enkelte land
Gjest Hipparchia Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 (endret) Gratulerer med graviditeten! Flo var riktig for det jordmor og lege beregnet seg til hos meg. Endret 29. oktober 2021 av Hipparchia
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Mrs Robinson skrev (12 minutter siden): Det har ingenting å si. Men nhi har rett. De beregner annerledes i enkelte land Du bare måtte legge på "det har ingen ting å si". 😇 Anonymkode: c9746...ffc
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 Hvorfor har det noe å si om du er en dag før eller etter? Barnet kommer ikke nødvendigvis på dagen.... Anonymkode: 53253...4d9
Mrs Robinson Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bare måtte legge på "det har ingen ting å si". 😇 Anonymkode: c9746...ffc Ja, det måtte jeg faktisk.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 Anbefaler preglife. Den stemte helt på meg ihvertfall ifølge jordmor Anonymkode: ad553...7ca
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 Herregud, det spiller da absolutt ingen rolle... Anonymkode: d9c22...e9c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 Hvorfor må folk si at det ikke spiller noen rolle. Er det ikke bare å la være å kommentere om det ikke betyr noe for dere? Jeg liker å ha ting riktig. Når legen spør meg hvor langt jeg er kommer f.eks., vil jeg kunne svare med det riktig antallet uker og dager. Bare fordi jeg liker at ting er korrekt. Jeg er også helsepersonell, og lurer oppriktig på om ulike land bruker ulike systemer. Det er greit å vite. Sist gang jeg var gravid startet fødselen på dagen hvor fristen for igangsettelse gikk ut. Da hadde én dag fra og til masse å si. Greit at det ikke betyr noe for dere, men for meg gjør det det. Anonymkode: c9746...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor må folk si at det ikke spiller noen rolle. Er det ikke bare å la være å kommentere om det ikke betyr noe for dere? Jeg liker å ha ting riktig. Når legen spør meg hvor langt jeg er kommer f.eks., vil jeg kunne svare med det riktig antallet uker og dager. Bare fordi jeg liker at ting er korrekt. Jeg er også helsepersonell, og lurer oppriktig på om ulike land bruker ulike systemer. Det er greit å vite. Sist gang jeg var gravid startet fødselen på dagen hvor fristen for igangsettelse gikk ut. Da hadde én dag fra og til masse å si. Greit at det ikke betyr noe for dere, men for meg gjør det det. Anonymkode: c9746...ffc Å herregud. Du er knapt nok gravid ennå og den store bekymringen er at to apper viser forskjellig dag🤦🏼♀️ Anonymkode: 3b1f3...5ea 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Å herregud. Du er knapt nok gravid ennå og den store bekymringen er at to apper viser forskjellig dag🤦🏼♀️ Anonymkode: 3b1f3...5ea Det er ikke noen stor bekymring, hvem har sagt det? Jeg bare lurer på hva som er riktig. Fordi jeg er nysgjerrig. Hvorfor være så kjip? Anonymkode: c9746...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 Her sier Flo 9+5, og Graviditet+ sier 9+1.. jeg aner ikke hva som er rett, får bare vente til en ultralyd om noen uker. Tror jeg skal bestille en tidligere enn den vi får i uke 18. Anonymkode: 8bbf4...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor må folk si at det ikke spiller noen rolle. Er det ikke bare å la være å kommentere om det ikke betyr noe for dere? Jeg liker å ha ting riktig. Når legen spør meg hvor langt jeg er kommer f.eks., vil jeg kunne svare med det riktig antallet uker og dager. Bare fordi jeg liker at ting er korrekt. Jeg er også helsepersonell, og lurer oppriktig på om ulike land bruker ulike systemer. Det er greit å vite. Sist gang jeg var gravid startet fødselen på dagen hvor fristen for igangsettelse gikk ut. Da hadde én dag fra og til masse å si. Greit at det ikke betyr noe for dere, men for meg gjør det det. Anonymkode: c9746...ffc Det har ingenting å si fordi de vil uansett ta hensyn til menstermin i første omgang, deretter ultralyd. Anonymkode: 41046...e3b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #14 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det har ingenting å si fordi de vil uansett ta hensyn til menstermin i første omgang, deretter ultralyd. Anonymkode: 41046...e3b Joda, men det er en illustrasjon på at en dag til eller fra, kan ha mye å si i et graviditetsløp. Anonymkode: c9746...ffc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #15 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Joda, men det er en illustrasjon på at en dag til eller fra, kan ha mye å si i et graviditetsløp. Anonymkode: c9746...ffc Nei, det har ingenting å si for deg. For alt du vet kan du bli satt frem eller tilbake en uke på ultralyd. Hva gjør kontrollfriken i deg da? Anonymkode: 41046...e3b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #16 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det har ingenting å si for deg. For alt du vet kan du bli satt frem eller tilbake en uke på ultralyd. Hva gjør kontrollfriken i deg da? Anonymkode: 41046...e3b Oh lord, kan du ikke bare finne deg en annen hobby en å henge på tråder du synes er helt uinteressante og krangle? Anonymkode: c9746...ffc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #17 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det har ingenting å si for deg. For alt du vet kan du bli satt frem eller tilbake en uke på ultralyd. Hva gjør kontrollfriken i deg da? Anonymkode: 41046...e3b Det er vel jeg som bestemmer om det har betydning for meg eller ikke? Anonymkode: c9746...ffc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #18 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor må folk si at det ikke spiller noen rolle. Er det ikke bare å la være å kommentere om det ikke betyr noe for dere? Jeg liker å ha ting riktig. Når legen spør meg hvor langt jeg er kommer f.eks., vil jeg kunne svare med det riktig antallet uker og dager. Bare fordi jeg liker at ting er korrekt. Jeg er også helsepersonell, og lurer oppriktig på om ulike land bruker ulike systemer. Det er greit å vite. Sist gang jeg var gravid startet fødselen på dagen hvor fristen for igangsettelse gikk ut. Da hadde én dag fra og til masse å si. Greit at det ikke betyr noe for dere, men for meg gjør det det. Anonymkode: c9746...ffc Alt det du sier er totalt irrelevant og bare svada. Du får dato å forholde deg til og endelig termin på ordinær ultralyd. Slapp av. Anonymkode: d9c22...e9c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #19 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt det du sier er totalt irrelevant og bare svada. Du får dato å forholde deg til og endelig termin på ordinær ultralyd. Slapp av. Anonymkode: d9c22...e9c Oi, hallo! Har du tatt blodtrykksmedisinen i dag? Tror du bør følge ditt eget råd og slappe av litt. Anonymkode: c9746...ffc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #20 Skrevet 31. oktober 2021 Det er forskjellig fordi de går ut ifra ulik sykluslengde og forskjellige land har ulik beregning av hvor mange dager et svangerskap varer, så derfor ulik termindato. Anonymkode: d33da...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå