Gå til innhold

Den beste langpanne-gulrotkaka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage gulrotkake i langpanne på søndag, og får da ikke smakt på den siden jeg skal levere hele langpanna. Så jeg trenger en feilfri oppskrift! Jeg har ikke barn selv så lager sjeldent langpannekaker, heller mindre og mer «fancy» som jeg ikke vet om faller like i smak hos barn. Håper dere kan hjelpe meg 😁

Anonymkode: d0650...e69

Skrevet

Takk, men jeg har ikke eddik :) har ellers resten jeg trenger av typiske kake-ingredienser. 

Skrevet

Google Room gulrotkake 

Den er utrolig god 

• Liker 2
Skrevet

Tror kanskje dere alle misset punktet om at dette skulle være en lettlikelig kake for barn 😅 Tester det søte liv sin klassiske gulrotkake i langpanne. De oppskriftene pleier å være ganske bra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror kanskje dere alle misset punktet om at dette skulle være en lettlikelig kake for barn 😅 Tester det søte liv sin klassiske gulrotkake i langpanne. De oppskriftene pleier å være ganske bra.

Barn pleier dessverre sjelden å like gulrotkake (snakker av erfaring), nærmest samme hvor barnevennlig og lettlikt den er.

Anonymkode: 07814...d52

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Barn pleier dessverre sjelden å like gulrotkake (snakker av erfaring), nærmest samme hvor barnevennlig og lettlikt den er.

Anonymkode: 07814...d52

Jeg har motsatt erfaring :) 

Anonymkode: 34029...61e

• Liker 3
Skrevet

R.O.O.M gulrotkake 

Anonymkode: 12d08...5a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om det er den jeg tror, så er den knallgod! Vår favoritt

Anonymkode: 1f21f...f16

Skrevet

Jeg sverger til gulerotkaken fra Det søte liv😍 den er så god! Lager den til hver bursdag. 

Anonymkode: 8a8e6...0a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei misset ikke det. Hat barn og de elsker trøstekaken

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Anonymkode: 34029...61e

• Liker 1
Skrevet

Det søte liv-kaken var veldig populær, og ble revet bort på halloweensamling! Jeg så to halvspiste stykker når jeg ryddet opp etterpå, ellers var alt borte. Saftig, luftig og kjempegod 😍

(kan skrive under på at man glatt kan halvere ostekrem mengden da, jeg brukte bare halvparten og hadde masse glasur på!)

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/gulrotkake-i-langpanne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...