orakel Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg bruker vanligvis Hydra Floral Cream ansiktskrem og er veldig fornøyd med den. Men nå når det begynner å bli kaldere ut og tørrere luft inne trenger jeg noe som gir litt mer både fukt og fett. Jeg har tørr underhud og blandet overhud. Kan derfor ikke ha en veldig fet krem. Den legger seg kun som en hinne utenpå huden og trekker ikke inn. Er Harmonie et alternativ? Er den rikere enn Hydra Floral? Har du andre alternativer å foreslå?
orakel Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2005 Eller er kanskje Nutri-Délice et alternativ?
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg ville anbefalt Nutri-delice. Den er kjempegod til litt tørr hud, og trekker raskt inn.Harmonie er enda tykkere enn N-D igjen.
smil Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg liker ikke lukta på Harmonie. Så den ble kjøpt bare en gang ja. Ellers synes jeg decleorproduktene er litt i dyreste laget. Nå har jeg gått over til Dr. Hauscha, og huden min trives mye bedre
orakel Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Det var kjekt å få vite at Harmonie er fetere enn Nutri-Delice. Stort sett blir det feil når kremen er veldig fete. Da tror jeg at jeg prøve N-D Bestiller gjennom Kvinneguidens Strawberrynet da er ikke prisen så ille. Endret 5. oktober 2005 av orakel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå