AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg har nylig flyttet, og kjenner ingen her ennå.. Så jeg må feire bursdagen min alene. Dette er greit, og jeg har bestemt meg for å være positiv, og ha en fin dag alikevel. Men hva søren skal jeg finne på? Noen gode forslag? 😊 Anonymkode: fed49...fbb
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Gratulerer med dagen🥳🎉🎂. Ville bestilt meg noe godt å spise.( Liker ikke å gå ut å spise alene). Sett på en film og kost meg ha en fin dag Anonymkode: a7b18...2f8 3
Pås Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Gratulerer med dagen! 🥂 Hva med en bytur med shopping og restaurantbesøk?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Gratulerer med dagen!☺️ 🎉 Jeg hadde dratt på spa eller svømming, avhengig av hva de har tilgjengelig på stedet, og bare koooost meg 🤩 Anonymkode: 49b35...83f
Gjest tranedatter Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 Om hjemme: kjøpe digg mat og champagne! Sett på musikk du blir glad av når du lager maten, drikk ett glas mens du lager den. Se på film etter på med dessert! Lunch på restaurang er også stas, kjøp gave til deg selv! Massasje eller noe annet sånt man kan unne seg. Gratulerer med dagen!
Gjest ABM Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 Gratulerer med dagen,🌹...Ville gått ut og spist for meg selv..
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 Gratulerer med dagen!! Spis en stor is og deilig middag på restaurant 😊❤ Anonymkode: e7ba9...a1c
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 Gratulerer med dagen Så bra at du er positiv til å feire dagen for deg selv. Jeg ville gjort noe som gjør meg glad, og som jeg sjelden unner meg i hverdagen. Det kan jo være mye forskjellig, men for meg ville det innebære en spa-dag, eventuelt hud- eller fotpleietime, kanskje kjøpt meg noe jeg har ønsket meg lenge i gave til meg selv, og avsluttet dagen med et godt måltid, enten take out eller på restaurant. Så noe godt til dessert foran tv`n med en god film. Selv hadde jeg bursdag i går, faktisk, og hadde en fantastisk dag, selv om det ikke ble noen stor feiring. Anonymkode: 5b070...706
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #9 Skrevet 29. oktober 2021 Støtter enten take away eller å kjøpe råvarer som enten er for usunt eller dyrt til at man kjøper det hele tida - som ekstra god biff, andeconfit, eller noe med veldig mye fløte og bacon xD og noe godt og drikke til! Og så finne en god film eller serie og krølle deg godt oppunder teppet. For jeg føler meg alltid mest ensom hvis jeg spiser ute alene. Om du føler for å være mer sosial og bor i en by med liv på fredager kan du evnt ta en øl/vin på et utested der det virker lettbå komme i kontakt med noen, icebreakeren "jeg har nettopp flyttet hit, men har bursdag, så virket kjipt å sitte inne alene" Anonymkode: ce1bf...bfb
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #10 Skrevet 29. oktober 2021 Gave til deg selv var også en god idé- gjerne noe du kan pynte deg i, lese, se på, lage mat med, drikke eller spille, slik at det også blir en aktivitet ^^ Anonymkode: ce1bf...bfb
Amatariel Skrevet 29. oktober 2021 #11 Skrevet 29. oktober 2021 Gratulerer med dagen Jeg ville tatt en massasje og etterpå spist på restaurant. Pleier å ta med meg en god bok eller ipad for å se på serie når jeg spiser alene. Elsker det ♥️
Tuppeluri Skrevet 29. oktober 2021 #12 Skrevet 29. oktober 2021 Gratulerer med dagen! 🎂 Jeg ville gått ut å shoppet litt, spist på en restaurant jeg ikke har prøvd enda, kjøpt meg noe god drikke, kjøpt med meg en mindre kake fra et bakeri, reist hjem, putta på pysjen og kost meg med noe godt i glasset, kake og en god serie/film!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #13 Skrevet 29. oktober 2021 Tusen takk for alle gode forslag og gratulasjoner 🥰 Spa hadde jo vært helt genialt, skulle bare ønske jeg hadde tenkt på det litt før så jeg kunne booket time.. 🙂 Jeg tok bussen inn til byen og begynte på biblioteket. Fikk lånt meg en bok som jeg lenge har hatt lyst til å lese 😊 jeg er medlem i alle mulige kundeklubber, så har allerde besøkt 2 steder med gratis kaffe og bakverk. Var overraskende koslig å bare sitte der å lese 🥰 hentet meg også noen gratis bursdagsgaver 🤭 fant en frisør med ledig time, så ga meg selv en liten gave der😊 Tenker å utforske byen og prøve å shoppe litt i noen timer. Kanskje ta meg et glass på en bar. Men fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre med kvelden 🤔 føler meg litt teit med å gå på restaurant alene.. Men var god ide å bare handle en god middag, kake og en vin, så bare kose meg hjemme med en film. Så blir kanskje bare det 😊 Anonymkode: fed49...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå