AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Skal på date nr 2 nå i helgen. Og fordi vi bor et stykke unna hverandre så skal jeg sove over hos han. Synes selv det er for tidlig å ha sex siden vi bare har hatt kontakt i noen få uker og bare andre gangen vi møtes. Hva ville dere gjort? Tror dere menn tar det som en selvfølge at det blir sex når man sover over slik? Anonymkode: 20c2c...a7e
ToMan Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Noen menn vil vel kanskje det, men ikke nødvendigvis. Men dersom det tas som en selvfølge er det jo ikke særlig sjarmerende, eller? Og sånn sett for din del, ville det vært en krise dersom det skjer og dere har sex? Liker å tenke at det som skjer det skjer. Det er aldri for tidlig, for sent eller feil i mitt hode. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 ToMan skrev (13 minutter siden): Noen menn vil vel kanskje det, men ikke nødvendigvis. Men dersom det tas som en selvfølge er det jo ikke særlig sjarmerende, eller? Og sånn sett for din del, ville det vært en krise dersom det skjer og dere har sex? Liker å tenke at det som skjer det skjer. Det er aldri for tidlig, for sent eller feil i mitt hode. Nei det er sant og det er ingen krise. Men synes at sex blir bedre og mer spennende jo lenger man venter første gang. Er noe med det å ha det til gode med noen man har utviklet følelser for. Men så er det som du sier at det som skjer det skjer uansett. Hadde aldri sovet over hvis det ikke var for at vi bodde så langt unna. Anonymkode: 20c2c...a7e 1
ToMan Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei det er sant og det er ingen krise. Men synes at sex blir bedre og mer spennende jo lenger man venter første gang. Er noe med det å ha det til gode med noen man har utviklet følelser for. Men så er det som du sier at det som skjer det skjer uansett. Hadde aldri sovet over hvis det ikke var for at vi bodde så langt unna. Anonymkode: 20c2c...a7e Gjør det som føles rett for deg og dere der og da. Men hvorfor ikke bare være åpen med han også om temaet og hør hvilke tanker han har? Kan bli en veldig flott samtale som vil fortelle deg mye om hvilken type han er. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 ToMan skrev (1 minutt siden): Gjør det som føles rett for deg og dere der og da. Men hvorfor ikke bare være åpen med han også om temaet og hør hvilke tanker han har? Kan bli en veldig flott samtale som vil fortelle deg mye om hvilken type han er. Ja det var smart. Anonymkode: 20c2c...a7e
Doktor Dyregod Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 Er jo ingen fasit. Hopp på han når du føler det er riktig for deg.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nei det er sant og det er ingen krise. Men synes at sex blir bedre og mer spennende jo lenger man venter første gang. Er noe med det å ha det til gode med noen man har utviklet følelser for. Men så er det som du sier at det som skjer det skjer uansett. Hadde aldri sovet over hvis det ikke var for at vi bodde så langt unna. Anonymkode: 20c2c...a7e Sex på andre date er ikke for tidlig! Er du ikke voksen da? Tenker at man fort går inn i en venne-greie om man venter for lenge med sex. Jeg hadde på første date med min mann og vi er da sammen fortsatt etter 11 år. Anonymkode: 8be49...560
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sex på andre date er ikke for tidlig! Er du ikke voksen da? Tenker at man fort går inn i en venne-greie om man venter for lenge med sex. Jeg hadde på første date med min mann og vi er da sammen fortsatt etter 11 år. Anonymkode: 8be49...560 Hva har det å si om jeg er voksen? Det er da forskjellig når noen er klare og ikke. Hadde selv sex første kvelden med min eksmann, så tenker ikke på det at det ikke kan vare av den grunn. Men på mine eldre dager, så ser jeg litt annerledes på det. Liker å kjenne personen først. Samtidig ønsker jeg ikke å skuffe han da han ellers virker noen steg foran meg i denne datingfasen. Liker han veldig godt, men fordi jeg har blitt såret tidligere så liker jeg å bruke tid på å bli kjent. Skal prate med han om det, som personen over her skrev. Anonymkode: 20c2c...a7e 1
Antiviruset Skrevet 29. oktober 2021 #9 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har det å si om jeg er voksen? Det er da forskjellig når noen er klare og ikke. Hadde selv sex første kvelden med min eksmann, så tenker ikke på det at det ikke kan vare av den grunn. Men på mine eldre dager, så ser jeg litt annerledes på det. Liker å kjenne personen først. Samtidig ønsker jeg ikke å skuffe han da han ellers virker noen steg foran meg i denne datingfasen. Liker han veldig godt, men fordi jeg har blitt såret tidligere så liker jeg å bruke tid på å bli kjent. Skal prate med han om det, som personen over her skrev. Anonymkode: 20c2c...a7e Han kan sikker ha den forventningen ja, og det må du ta høyde for. At du snakker sammen med han er lurt. En ting jeg reagerer på er om du har vurdert sikkerheten din her. Finnes det ikke et hotell eller et motell der du kan sove? Han er og blir en totalt fremmed for deg når du har kjent han i så kort tid.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #10 Skrevet 29. oktober 2021 Antiviruset skrev (5 timer siden): Han kan sikker ha den forventningen ja, og det må du ta høyde for. At du snakker sammen med han er lurt. En ting jeg reagerer på er om du har vurdert sikkerheten din her. Finnes det ikke et hotell eller et motell der du kan sove? Han er og blir en totalt fremmed for deg når du har kjent han i så kort tid. Har vurdert det og har faktisk sett på hotellpriser, men er altfor dyrt akkurat nå. Får ikke akkurat noen dårlig følelse av han når det gjelder det sikkerhetsmessige. Normal skilt småbarnsfar med fast jobb. Har reist til utlandet 300 mil unna og møtt en mann der også jeg i sin tid. Vil si det var mer risikofylt. Det hadde jeg aldri gjort i dag altså😄 Anonymkode: 20c2c...a7e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #11 Skrevet 29. oktober 2021 Skal det soves over har jeg en klar forventning om knulling ja. mann. Anonymkode: 1dec3...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå