AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg er i dag 11 DPO. Opplever menslignende smerter nederst i ryggen. Er det noen som har opplevd dette som et tidlig tegn på graviditet? Anonymkode: f1e2c...c5e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er i dag 11 DPO. Opplever menslignende smerter nederst i ryggen. Er det noen som har opplevd dette som et tidlig tegn på graviditet? Anonymkode: f1e2c...c5e Njaa, opplevd det også før mens. Så det kan være så mye forskjellig. Kjipt svar å få, I know! 😭 Opplevde ikke noe smerter før test denne gangen, men hadde det jeg tror er festesmerter. Anonymkode: 20c51...743
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Korsryggsmerte var mitt første symptom, da jeg ble uplanlagt gravid. Ryggvondten var det som fikk meg til å ta en test. Kan selfølgelig være mensrelatert også. Anonymkode: 730e0...06e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Pleier å få sånn før hver menstruasjon... Hvis du prøver å bli gravid, er nok ikke det svaret du ønsker, det er hormonelle endringer, så det kan faktisk være både og.. Da jeg ble gravid, hardt prøvende begge gangene, letet etter symptomer og om noe var annerledes, hadde jeg faktisk glemt av symptomleting og hadde ingen 😊 følte meg super 😅 Men sånt varierer. Håper du får det resultatet du ønsker deg 💕 Anonymkode: 5af94...b39
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Mensen kom, dessverre 😔 Jeg er veldig lei meg nå. Jeg sluttet på ppilla I slutten av august, og er usikker på om jeg skal si at vi prøvde i september. I oktober har vi imidlertid hatt sex hver dag en periode (rundt antatt eggløsning), så nå er jeg jo selvfølgelig bekymret for at det er noe galt med en eller begge. Jeg synes det står overalt på nettet at har man sex rundt eggløsning, så er man garantert å bli gravid, med mindre det er noe galt. Anonymkode: f1e2c...c5e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mensen kom, dessverre 😔 Jeg er veldig lei meg nå. Jeg sluttet på ppilla I slutten av august, og er usikker på om jeg skal si at vi prøvde i september. I oktober har vi imidlertid hatt sex hver dag en periode (rundt antatt eggløsning), så nå er jeg jo selvfølgelig bekymret for at det er noe galt med en eller begge. Jeg synes det står overalt på nettet at har man sex rundt eggløsning, så er man garantert å bli gravid, med mindre det er noe galt. Anonymkode: f1e2c...c5e Husk at det kan ta flere måneder før kroppen er tilbake til normalen! Hvis dette er til trøst: Jeg blir gravid bare jeg ser på en mann, altså veldig lett! Jeg har to barn, tre sa og en abort bak meg. Jeg er gravid igjen nå i uke 27, og ble ikke gravid før 4 måneder etter pilleslutt. Og vi var som kaniner hele måneden i 4 måneder, og jeg passet på at vi kjørte på rundt EL. Jeg var super redd for at noe hadde skjedd, at jeg ikke ble gravid like lett igjen. Men kroppen trengte tid på å komme til seg selv etter pilleslutt❤️ Anonymkode: 20c51...743 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Mensen kom, dessverre 😔 Jeg er veldig lei meg nå. Jeg sluttet på ppilla I slutten av august, og er usikker på om jeg skal si at vi prøvde i september. I oktober har vi imidlertid hatt sex hver dag en periode (rundt antatt eggløsning), så nå er jeg jo selvfølgelig bekymret for at det er noe galt med en eller begge. Jeg synes det står overalt på nettet at har man sex rundt eggløsning, så er man garantert å bli gravid, med mindre det er noe galt. Anonymkode: f1e2c...c5e Man er aldri garantert å bli gravid, tilogmed ikke med ivf. Med en måned prøving, så synes jeg du overtenker. Det er helt normalt qt det tar opptil ett år. Jeg ble gravid 7mnd etter pilleslutt. Anonymkode: 65178...46e 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 Tusen takk for støttende kommentarer 💛 Anonymkode: f1e2c...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå