Abscess Skrevet 29. oktober 2021 #1 Del Skrevet 29. oktober 2021 Startvekt 29.10.21: 108,1 kilo😰 Høyde: 160 cm Da var det påan igjen. Har gått ned tretti kilo både en og to ganger før, men alltid gått opp igjen etter kort tid. Nå er det på tide å ta grep igjen, og forhåpentligvis for siste gang! Har som mål å komme meg under 100 kilo innen julaften. Det er jo absolutt mulig på åtte uker, så satser på at jeg skal klare det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dundre Skrevet 29. oktober 2021 #2 Del Skrevet 29. oktober 2021 Gratulerer med dagbok. Det skal bli spennende å følge reisen din. Jeg kjenner godt igjen det med å gå ned de samme kiloene flere ganger. Demotiverende, samtidig som det bare er vi selv som kan hindre at det skjer igjen…! Hvilken strategi tenker du å følge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abscess Skrevet 10. november 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 10. november 2021 Jaja, da var det gått nesten to uker siden jeg "startet" på slankekur, og resultatet er noe nedslående opp 1,7 kilo (!). Så da var det ny startvekt igjen da gitt... 9. november vekt: 109,7 Ønsker fremdeles å komme ned til tosifret innen jul/nyttårsaften, så da er det vel bare å sette i gang. På lang sikt er målet ned til rundt 80 kilo, så det vil si 29,7 kilo ned fra dagens vekt, som for øvrig er min høyeste vekt noensinne. @Dundre For meg er det lavkalori som fungerer best! Spiser egentlig hva som helst, bare jeg kommer meg i underskudd. Kommer til å trene litt styrke etter hvert også. Helt enig i at det er ganske så demotiverende å må ned de samme kiloene igjen og igjen 🙄 Håper jeg klarer å bekjempe dette vektproblemet en gang for alle nå... Er så lei av å være menneskelig jojo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abscess Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 30. desember 2021 30.desember vekt; 113,5 kilo Jaja... Målet om å gå ned til tosifret til jul gikk ikke akkurat som planlagt. Starter på nytt i dag, med ny høyeste vekt. Vil fremdeles ned til 80 kilo. Der vet jeg at jeg kan trives og føler meg fin, selv om jeg teknisk sett er overvektig da også. Har planer om å holde meg på 1550 kalorier daglig, til å begynne med. Tror jeg vil gå ned ganske raskt i starten på den kalorimengden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abscess Skrevet 3. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 3. januar 2022 3.januar 2022 vekt: 109,3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abscess Skrevet 7. februar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 7. februar 2022 7. februar 2022 vekt; 113,3. Vektnedgang siden start i oktober; + 5,2 kilo 🤐😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. februar 2022 #7 Del Skrevet 9. februar 2022 Ikke gi opp, jeg heier på deg🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abscess Skrevet 12. mai 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 12. mai 2022 Dagens vekt 115,7 kilo. Vekta har gått veldig mye opp i det siste. Føler for å gi opp, men velger å brette opp ermene og starte på nytt i dag. Synes det er vanskelig å kombinere vektnedgang og et sosialt liv. I mitt sosiale nettverk er det mye spising på restaurant gjerne med både to og tre retter, i tillegg til alkohol... Da blir det fort mange ekstra kalorier. Jeg er nødt til å sette meg selv og helsa mi først en stund fremover. Jeg er nødt til å gå ned for helsa sin del. Skal forsøke å legge meg under 1400 kalorier daglig i gjennomsnitt, noen dager mer andre dager mindre. Let`s do this! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. mai 2022 #9 Del Skrevet 12. mai 2022 Heiaheia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion91 Skrevet 22. mai 2022 #10 Del Skrevet 22. mai 2022 Lykke til @Abscess! Så utrolig bra at du ikke har latt deg knekke av at ting ikke gikk helt etter planen i starten. Hvordan har det gått siden du startet på nytt? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå