AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Del Skrevet 29. oktober 2021 Hvordan skal jeg klare å være tålmodig i Iver 10 uker til? Jeg føler at tiden går så tregt, til tross for jobb og livet på siden.. noen tips som er tidsfordrivenes? Er så klar til å møte baby allerede! Anonymkode: eb4f2...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Del Skrevet 29. oktober 2021 Tiden går litt ekstra sakte når man er gravid. Det finnes ikke noe tidsfordriv som får deg til å tenke på noe annet. Du får heller tenke at selv om du gleder deg til å møte baby så er det mye bedre for baby å være inni magen i mange uker til. Så kan du jo alltids strikke f.eks, både konstruktivt og hyggelig 😊 Anonymkode: bbf41...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Del Skrevet 29. oktober 2021 Samme her, er 26 uker selv. Nei, pokker - er bare 25. Snork. Anonymkode: d9a64...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. oktober 2021 #4 Del Skrevet 29. oktober 2021 Åh kjedelig når man føler det sånn. Jeg er også 27 uker nå, og jeg nyter å være gravid! Syns det går veldig fort fra nå av. Og bare tanken på at vi går mot innspurten av jul også... wææ. Har egentlig ikke så mye å ordne til babyen, det meste av utstyr ligger klart. Men å være gravid er en så kort tid av livet, og jeg vet jeg vil savne gravidmagen etter fødsel. Kan hende jeg føler det ekstra mye slik her nå fordi det er siste gang jeg er gravid også... Men ja, hverdagen blir så annerledes når babyen er født. Gå rundt som en zombie med alltid underskudd på søvn, ikke få spise måltider samtidig som mannen/familien alltid, ikke se tv-serier i ro og fred uten forstyrrelse. Jeg nyter alt dette til det fulle nå! Ellers syns jeg tiden går fort med at det skjer sosiale ting nå frem mot jul. Jeg og mannen skal på date til helgen, snart julebord, får litt besøk utenbys fra osv. Og så er det all planleggingen til jul da. Orker ikke så lange shoppeturer, så det blir mest nettshopping. Men bruker mye tid på å surfe rundt, finne passende julegaver osv. Tenker også å begynne på julebaksten snart av ting som kan fryses. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #5 Del Skrevet 29. oktober 2021 Å være gravid er som å bosette seg i verdens tregeste univers hvor man bare ser på at alt annet enn graviditetsukene flyr forbi. Begynner å mistenke at en graviditetsuke tilsvarer ca 34 dager i det virkelige liv, for nå har jeg vært gravid så lenge at jeg knapt husker om vi bodde på dette stedet eller i en føkkings hule og forsøkte å finne opp ild før jeg ble gravid. Og enda er det en halv evighet igjen. Tror faktisk tida går like sent som gravid som den gjør for oppspilte barn på julaften Anonymkode: 1aec3...d23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #6 Del Skrevet 29. oktober 2021 Er det første du venter? Jeg følte det samme i litt første svangerskap, men syns i grunn tiden går sin gang nå som det er nummer 2 😄 Jeg er ikke i jobb en gang, så går mye hjemme, men tiden løper likevel. Jeg har desverre ingen gode råd, for jeg er megautålmodig og husker det var tungt, men bare vit at ventetiden er verdt det! For øvrig like langt på vei som du, og en del av min motivasjon er nok også at julen må få passere først før ny baby kommer, så når 1. januar er her er jeg nok like utålmodig som du, gange en billiard! Anonymkode: 3bfc4...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Del Skrevet 29. oktober 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan skal jeg klare å være tålmodig i Iver 10 uker til? Jeg føler at tiden går så tregt, til tross for jobb og livet på siden.. noen tips som er tidsfordrivenes? Er så klar til å møte baby allerede! Anonymkode: eb4f2...d03 Jeg fikk min i uke 28. Anbefales ikke. Anonymkode: c8e3c...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Del Skrevet 29. oktober 2021 Om det er en trøst så er du ikke alene om å føle at tiden går ufattelig sakte. Gleder meg til jul så det er litt ting som skjer for akkurat nå føler jeg at jeg bare venter.. er også for sliten til å gjøre så mye gøy for tiden. Anonymkode: e1463...d2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Del Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg fikk min i uke 28. Anbefales ikke. Anonymkode: c8e3c...82c Jeg fikk første i uke 26, og det var helt forferdelig. Men skjønner jo at ts gleder seg til å møte barnet sitt om 13 uker ☺️ Anonymkode: a6d0c...903 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå