Gå til innhold

Trenger hjelp med instagram og likes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er relativt ny der og har ikke begynt å legge ut bilder ennå, men leter opp hobbyer etc. og gir likes, kommenterer litt på vanlig hyggelig vis og nå blir jeg plutselig nektet å gi likes. Hva kan ha skjedd? Noen som har noen tanker rundt det? Finner ikke ut av det via alt som finnes å lese om kontoer på insta. :( Hjelp.

Anonymkode: d245d...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts igjen. Det står "Prøv på nytt senere - Vi begrenser bestemte aktiviteter for å beskytte fellesskapet". Virker som at jeg har gjort noe galt og uønsket og jeg har ikke det. 

Skrevet

Instagram tror du har en falsk konto

Anonymkode: caf30...037

Skrevet

Det har jeg jo ikke. Rotet litt med å huske passord, men fant det til sist. Hva kan jeg gjøre for å overbevise dem da? Uoversiktelig å finne frem til hvor jeg kan ta kontakt evt. 

Skrevet

Det beste er kanskje bare å bruke instagram som vanlig, men uten å gi likes. Innholdet blir jo det samme, så opplevelsen endres ikke stort. Det er en kjent sak at det er vanskelig å komme igjennom til nå "Meta" med slike henvendelser.

Anonymkode: a7893...53c

Skrevet

Takk for svar. Hadde det hjulpet å slette alt og begynne på nytt igjen? Er man i karantene med epostadresse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...