Gå til innhold

Tips til fin blond farge som dekker grått hår??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Er det noen som kan anbefale en fin blond hårfarge som dekker grått hår.

Synes håret mitt har blitt litt grålig i bunnen selv om jeg bare er snart 25 år.

Noen som har samme problem som meg og vet om en fin farge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Føst og fremt må du bare ignorer svaret fra "Gjest". Når du får innlegg fra "Gjest" bør de for det meste tas med en stor klype salt.

Avfarging er for å fjerne gammel hårfarge og har ikke noe med dette å gjøre.

Når du snakker om grått hår tror jeg du mener den askeblonde nyansen som mange blondiner får i 20 årene. Løsningen for deg vil nok være å farge det. Jeg ville naturlignok gått til frisør å gjort det, hvertfall første gangen så kan du heller lære deg å friske opp fargen hjemme senere. Bruk god hjemmefarge, helst Hydrience fra Clairol eller Loreal Exellence Creme. Styr langt unna billig farge som Resque fra H&M ol. Honningblonde nyanser er både pent og naturlig.

Men først en tur til frisøren og husk at du må bruke gode produkter for farget hår slik at fargen holder seg godt og håret forblir blankt og flott. Merker som Tevor Sorbie, Redken, TIGI, Wella System Professional ol. er kjente merker blant bevisste KG brukere. Og leave-in conditioner (balsam som ikke skal skylles ut) er supert for farget hår.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...