Gå til innhold

Jeg er kvinne på 28 år og fortsatt jomfru - hvorfor klarer jeg ikke få til dette med sex og kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles som det er en selvfølge for alle andre men jeg får det ikke til. Treffer ikke noen jeg klaffer med og sliter også med nærhet og å åpne seg for noen. Jeg har ikke sosial angst på andre områder, har ingen problemer med å treffe nye folk, presentere ting i plenum eller andre ting. Er også velutdannet og fremstår vellykket på mange områder. Har også fått mye oppmerksomhet fra menn siden jeg er ganske attraktiv. Men det skjer aldri for meg? Og det føles flaut å ikke ha noen erfaring i min alder og at det blir rart om jeg skulle treffe noen. At han merker jeg er uerfaren og at han vil lure på hvorfor. 

Hvordan komme ut av denne situasjonen?

Anonymkode: c9b33...7cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den rette vil være stolt over å bli din utvalgte!

Anonymkode: a49ce...59a

• Liker 4
Skrevet

Kan det med at du sliter med nærhet og åpne deg for noen kanskje ha en sammenheng med at du føler du ikke klaffer med noen? Hvordan kan man klaffe med noen hvis man ikke greier å åpne seg for vedkommende, og hvordan kan man vite om man klaffer med noen om man ikke greier å være nær? Det er nok de tingene du må ta tak i. Om det er en stor sperre hos deg bør du jo kanskje få profesjonell hjelp til å finne ut hvorfor du sliter sånn med det, eller så er alternativet at du tvinger deg selv til å åpne deg for folk slik at du blir mer komfortabel med det. 

Anonymkode: 6ea0e...be5

• Liker 2
Skrevet

Skulle ønske jeg var mer som deg. Du trenger hvertfall ikke angre på at du har ligget med mange idioter.

Anonymkode: e407d...35c

• Liker 4
Skrevet

Nå skal ikke jeg gi meg ut for å vøre noen datingekspert, men hva ønsker du, er det sex eller forhold?

At du er uerfaren tror jeg ikke har så mye å si for mennene, men det er kanskje litt brysomt i venninnegjengen?

Hvotfor ble det ikke noe av da du fikk oppmerksomhet av menn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skulle ønske jeg var mer som deg. Du trenger hvertfall ikke angre på at du har ligget med mange idioter.

Du har iallefall mange minner. Hvorfor angrer du nå? Og hvorfor valgte du dem den gang?

Skrevet

Det kan være du må belage deg på å gjøre deg mer sårbar og åpne mer opp. 

Og være på nye arenaer.

Anonymkode: ab182...082

Skrevet

Du avviser dem? 

Jeg er mann og jomfru siden jeg aldri har fått tilbud. 

Anonymkode: 5fd38...3ed

• Liker 2
Skrevet

Altså, her har vi jo to direkte motstridende påstander:  

9 hours ago, AnonymBruker said:

Har også fått mye oppmerksomhet fra menn siden jeg er ganske attraktiv. Men det skjer aldri for meg?

Det skjer jo for deg, du bare velger å ikke ta det videre.

Anonymkode: 9f83d...9a7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Føles som det er en selvfølge for alle andre men jeg får det ikke til. Treffer ikke noen jeg klaffer med og sliter også med nærhet og å åpne seg for noen. Jeg har ikke sosial angst på andre områder, har ingen problemer med å treffe nye folk, presentere ting i plenum eller andre ting. Er også velutdannet og fremstår vellykket på mange områder. Har også fått mye oppmerksomhet fra menn siden jeg er ganske attraktiv. Men det skjer aldri for meg? Og det føles flaut å ikke ha noen erfaring i min alder og at det blir rart om jeg skulle treffe noen. At han merker jeg er uerfaren og at han vil lure på hvorfor. 

flott du venter :) kjenner ei på snart 31 som er jomfru, er ikke noe skam det

Anonymkode: 9074a...96d

• Liker 1
Skrevet

Det skjer forsi du aldri blir fornøyd og friendzoner istedenfor å gi folk en sjanse.

Anonymkode: 692f6...b8c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Eller, jeg er 27 og har sosial angst. Vet egentlig at jeg både utseendemessig og personlighetsmessig ikke har noen problemer med å få meg kjæreste, men klarer ikke tilknytning. 

Har ikke hatt sex enda, men sugde en fyr en gang, men det var egentlig uten at jeg ville det (uttrykte ikke det, men klarte ikke stå i mot presset). 

Jeg har tenkt med meg selv at jeg ikke trenger å si at jeg ikke har erfaring til min fremtidige første partner. Vi trenger jo ikke det. 

Anonymkode: b2be3...d98

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...