Gå til innhold

Hvilke(n) farge(r) burde jeg male leiligheten i..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis målet er å gjøre den mer attraktiv før salg?

Åpen stue- og kjøkkenløsning og to soverom. Vestvendte vinduer, ikke spesielt mye lysinnslipp. Alt er hvitt i dag. Tror jeg lar gangen være hvit som den er.

Anonymkode: 0e95f...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lysegrått,evt en mørkegrå vegg i stua

Anonymkode: 039be...067

Skrevet

Soothing beige og Space. 

Anonymkode: 0f6f0...38c

• Liker 5
Skrevet

Lune farger! Norn beige farger er fine, kanskje kontrastfarger. 
Grå er jeg personlig lei av. 

Anonymkode: f0683...60b

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lune farger! Norn beige farger er fine, kanskje kontrastfarger. 
Grå er jeg personlig lei av. 

Vegg med en kontrastfarge mener jeg! 

• Liker 1
Skrevet

Bomull. Og evnt en kontrast vegg for litt farge. Evnt freche opp litt på kjøkken innredning med nye knotter, sprut egg ol hvis det ikke er tipp topp 

Anonymkode: 1b770...146

Skrevet

Ville holdt meg unna grått samt "årets farger". Hvitt (egghvit f.eks. eller bomull hvis du har det på dører og vinduer) er alltid best fordi det er så nøytralt og lyst og bra for å forestille seg egne ting sammen med. En kontrastvegg i stua kan være stilig i tillegg, en litt mørk blåfarge kan f.eks. bli bra, men det avhenger av møbler og stil ellers. Og hvis kjøkkeninnredningen er hvit, ville jeg valgt en fin dus farge som passer med den og resten av boligen. Mintaktige farger og grønt er ofte pent på kjøkken.

Anonymkode: f24ce...9e2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville holdt meg unna grått samt "årets farger". Hvitt (egghvit f.eks. eller bomull hvis du har det på dører og vinduer) er alltid best fordi det er så nøytralt og lyst og bra for å forestille seg egne ting sammen med. En kontrastvegg i stua kan være stilig i tillegg, en litt mørk blåfarge kan f.eks. bli bra, men det avhenger av møbler og stil ellers. Og hvis kjøkkeninnredningen er hvit, ville jeg valgt en fin dus farge som passer med den og resten av boligen. Mintaktige farger og grønt er ofte pent på kjøkken.

(Grunnen til at jeg foreslår å holde seg unna årets farger, er at det ikke er alle som har "kommet inn i" de hyperaktuelle trendene enda, og det er slettes ikke alle som synes det er pent med pasteller (f.eks. mange menn).) 

• Liker 3
Skrevet

Synes de fleste av årets farger bør være gode. Forskjellig nyanser av beige er veldig populært, og det gjør at rommet føles mer lunt og koselig. Bare hvite vegger (bomull osv) synes jeg gir et kjedelig preg, så jeg styrer fortere unna de hvite enn de som har lune farger. Det viktigste er vel å velge en farge som passer med møblene dine, så det blir helhetlig og ikke helt kræsj, for da kan man fort synes at rommet ikke ser pent ut og kan styre unna. 

Anonymkode: 6a6bd...e82

• Liker 4
Skrevet

Hør med megleren/boligstylisten. I noen områder er maks styling omtrent et must, andre steder er det bortkastet. 

Anonymkode: e728f...155

Skrevet

Om alt er hvitt i dag, hadde jeg ikke kasta bort tid og penger på maling. 

Anonymkode: 65a51...7c2

• Liker 5
Skrevet

Vær så snill, ikke mal grått... Det er så deprimerende, og jeg blåser i hvor moderne det er akkurat nå; det er STYGT.

Anonymkode: 0463c...1e1

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Om alt er hvitt i dag, hadde jeg ikke kasta bort tid og penger på maling. 

Anonymkode: 65a51...7c2

Signerer denne. Kjøpte nettopp en leilighet hvor alle vegger var hvite. Jeg ønsker å velge farger selv og ville ha et hvitt lerret :)

Anonymkode: 18620...484

• Liker 3
Skrevet

Her er det de leilighetene som er helt hvite som ikke blir solgt.

Anonymkode: 71758...f03

• Liker 1
Skrevet

Tenk på bildene. Velg farger som tar seg godt ut på foto med de møblene du har. Bildene får folk på visning. 

Anonymkode: 50a86...9c7

• Liker 1
Skrevet

Og farger som passer til fargen på gulvet. Er gulvet gråtonet, velg veggfarger som inneholder grå/svart (S), er gulvet gultonet, velg veggfarger med gultonet i (f.eks bomull). Men ta med bilde og spør i maleforretningen, de kan det best.

Anonymkode: a3adb...29a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Lysegrått,evt en mørkegrå vegg i stua

Anonymkode: 039be...067

Nei, nei, nei! Ikke grått! Det er ut! Grått har vært in i mange år, men det er absolutt ute nå når det kommer til interiør!

Grått og hvitt er helt ute!

Anonymkode: bb131...037

• Liker 5
Skrevet

Svarte vegger, rosa tak og gult gulv. Dørene bør være blå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...