AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg har alltid hatet bollemusa mi og skjems for den. Den er kjøttfull, en håndfull pupp liksom. Nesten usynlige indre bittesmå kjønnslepper, så føler jeg mangler noe. Liksom bare en bolle med sprekk, altså fyldige ytre kjønnslepper. Når jeg står og ligger hever den over magen. Hater det virkelig! Blir rett og slett flau og er redd menn skal få avsmak. Noen som har fått dekket fettsuging? Vet ikke om det er så mye fett da. Mulig bare høyt skambein? Noen som bare et født slik? Anonymkode: 3690c...e9f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 Kjære deg ❤️ Dette er ikke en feil med deg! Ikke gjør det! Om en mann er så nær sex, fordi han er glad i deg, og får avsmak av en bollemus, er han ikke verdt det! Anonymkode: 4aa70...633 13
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjære deg ❤️ Dette er ikke en feil med deg! Ikke gjør det! Om en mann er så nær sex, fordi han er glad i deg, og får avsmak av en bollemus, er han ikke verdt det! Anonymkode: 4aa70...633 Takk, men dette plager meg virkelig. Finnes det ikke mulighet for å operere? Anonymkode: 3690c...e9f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Nesten litt pussig dette innlegget, for jeg har helt motsatt , skammer meg over at jeg har for lite bollemus.. føler det bare er hud og ben, så skammer meg virkelig over det men alle har vel sine ting Anonymkode: 3fdb5...67f 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nesten litt pussig dette innlegget, for jeg har helt motsatt , skammer meg over at jeg har for lite bollemus.. føler det bare er hud og ben, så skammer meg virkelig over det men alle har vel sine ting Anonymkode: 3fdb5...67f Og vi menn kan bare sitte stille og se på dette sirkuset. Anonymkode: db119...083 9
wandagirl Skrevet 29. oktober 2021 #6 Skrevet 29. oktober 2021 (endret) Har til dags dato ikke hørt menn snakke om hverken for lite eller for mye bollemus. Musa di er fin nok som den er, bær den med stolthet. Endret 29. oktober 2021 av wandagirl manglet et ord 13
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #7 Skrevet 29. oktober 2021 Her er det noe som har kommet skjevt ut i tankegangen. Jeg hører jo om kvinner som er livredde for å vise bollemus, eller camel toe, fordi de ikke takler at noen skal få seksuelle tanker om dem. For meg holder det med din beskrivelse, for å begynne å fantasere om hvordan den passer i hånda, nettopp som en fast liten pupp. En og annen liker det sikkert ikke, men jeg synes ikke du skal gå etter sånne fyrer. Anonymkode: e1b88...f7c 3
flusa Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 Elsker bollemusa mi,jeg. Og det gjør mannen min og. Tidligere partnere har aldri ymtet noe negativt om den heller. Vær stolt av den kroppen du har❤ 5
applestories Skrevet 29. oktober 2021 #9 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her er det noe som har kommet skjevt ut i tankegangen. Jeg hører jo om kvinner som er livredde for å vise bollemus, eller camel toe, fordi de ikke takler at noen skal få seksuelle tanker om dem. For meg holder det med din beskrivelse, for å begynne å fantasere om hvordan den passer i hånda, nettopp som en fast liten pupp. En og annen liker det sikkert ikke, men jeg synes ikke du skal gå etter sånne fyrer. Anonymkode: e1b88...f7c Ikke nødvendigvis seksuelle tanker. Blir som en bilring rundt magen - da unngår de fleste en tettsittende topp. Bilring rundt musa - unngår tettsittende skjørt. Ingen av delene har med å dekke til noe seksuelt, for meg. 1
Lacy Skrevet 29. oktober 2021 #11 Skrevet 29. oktober 2021 Ikke tenk tanken på fettsuging, er du snill ❤️ Fettsuging er et alvorlig og inngripende tiltak som kun bør gjøres når det er medisinsk nødvendig ❤️ Du risikerer at huden blir sende ut som om du har celluliter, og det som verre er, er at du risikerer varig tap av følelse i huden. Nyt heller deg selv som du er ❤️ Vi er alle vakre i oss selv ❤️ 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #12 Skrevet 29. oktober 2021 wandagirl skrev (9 timer siden): Har til dags dato ikke hørt menn snakke om hverken for lite eller for mye bollemus. Musa di er fin nok som den er, bær den med stolthet. Hva har det med saken å gjøre hva menn snakker om? Anonymkode: e4fdc...f4d 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 29. oktober 2021 #13 Skrevet 29. oktober 2021 Såkalt bollemus kommer av høyt skambein, som du selv antar, ikke fett (med mindre man faktisk er overvektig). De fleste menn synes det er veldig fint, har jeg inntrykk av. Jeg synes det er det estetisk peneste selv også.
ToMan Skrevet 29. oktober 2021 #14 Skrevet 29. oktober 2021 Vær stolt av deg selv slik du er. Er sikker på fitta di er superflott og deilig slik du er. Tviler på at menn får avsmak av bollemusa. Og skulle de i så tilfelle få det, ja da er de vel kanskje ikke den rette for deg? 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #15 Skrevet 29. oktober 2021 Berlinerbollemus? Suge ut syltetøyet. Anonymkode: 16650...50b 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #16 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Berlinerbollemus? Suge ut syltetøyet. Anonymkode: 16650...50b Ja eller vaniljefyllet 😜 Anonymkode: 768bb...111 2
wandagirl Skrevet 29. oktober 2021 #17 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva har det med saken å gjøre hva menn snakker om? Anonymkode: e4fdc...f4d TS er opptatt av det. Les hovedinnlegget. 6
MaestroR Skrevet 29. oktober 2021 #18 Skrevet 29. oktober 2021 Hallo du, jeg elsker - som de fleste menn - bollemus 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #19 Skrevet 29. oktober 2021 Anonymus Notarius skrev (7 timer siden): Såkalt bollemus kommer av høyt skambein, som du selv antar, ikke fett (med mindre man faktisk er overvektig). De fleste menn synes det er veldig fint, har jeg inntrykk av. Jeg synes det er det estetisk peneste selv også. Det er hardt der ja. Men jev føler jeg ser ut som en mann med pung. Synes den er så synlig når jeg er naken. Står liksom ut. Anonymkode: 3690c...e9f
Hr. Aktiv Skrevet 29. oktober 2021 #20 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 23.41): Jeg har alltid hatet bollemusa mi og skjems for den. Den er kjøttfull, en håndfull pupp liksom. Nesten usynlige indre bittesmå kjønnslepper, så føler jeg mangler noe. Liksom bare en bolle med sprekk, altså fyldige ytre kjønnslepper. Når jeg står og ligger hever den over magen. Hater det virkelig! Blir rett og slett flau og er redd menn skal få avsmak. Noen som har fått dekket fettsuging? Vet ikke om det er så mye fett da. Mulig bare høyt skambein? Noen som bare et født slik? Anonymkode: 3690c...e9f Hadde nok gjort en innsats med hodet fremfor bollemusa di. Feilen ligger der oppe og ikke der nede. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå