Gå til innhold

Post Mortem - Ingen dør på Skarnes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så den i stad, en veldig merkelig serie og rart å se igjen Rasmus Mohn

Anonymkode: 82130...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gratinara

Gledet meg til denne serien, trodde den skulle være full av galgenhumor og humor generelt. Men de har bommet på det norske markedet tror jeg, med tilgjorte replikker og kunstig handling. Hadde så store forventninger men ble dessverre skuffet. Gi meg skikkelig galgenhumor når det først handler om et begravelsesbyrå, hver så snill... De har bommet på den norske bygde humoren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gratinara said:

Om sagen brødrene hadde vært med tror jeg serien kunne gjort det stort 😂

Både Sagen brødrene og gammern hadde vært bra😄

Anonymkode: 03ae8...dae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (28 minutter siden):

Om sagen brødrene hadde vært med tror jeg serien kunne gjort det stort 😂

Hvem er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem er de?

Steinar og Tore Sagen, regner jeg med. 

Anonymkode: f29ed...d7e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket det! Sofistikert og sikkert ikke for alle. Liker du «side om side», liker du nok ikke dette. 

Anonymkode: 2924e...a0e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Elsket det! Sofistikert og sikkert ikke for alle. Liker du «side om side», liker du nok ikke dette. 

Jeg skal ikke påberope meg å være spesielt sofistikert, men likte serien veldig godt. Herlig sær humor! :) 

Anonymkode: 35607...392

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan virkelig ikke si at sofistikert var det første som dukket opp i hodet når jeg så denne 😂

Anonymkode: 05b7f...74f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratinara
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kan virkelig ikke si at sofistikert var det første som dukket opp i hodet når jeg så denne 😂

Anonymkode: 05b7f...74f

Samme her dessverre, denne serien er ikke sofistikert... i det hele tatt. Det er påtatte replikker som ikke høres norske ut i det hele tatt. Syntaksen er påtatt.... Og humoren, hvor er den? Vi Nordmenn har alltid en viss galgenhumor rundt dødsfall, hva skjer med den liksom? Døden i Norge er jo en kultur i seg selv... dette er jo en tradisjon fra Vikingtid... De bommer monumentalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut etterpå at hun som spiller Live er samme som spilte Sylvia i børning 3, visste det var noe kjent med henne. Mistenkte først Ida broch

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det var en ekstremt vellaget og underholdende serie! Håper på sesong 2.

Anonymkode: c3bbd...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (På 29.10.2021 den 0.08):

Samme her dessverre, denne serien er ikke sofistikert... i det hele tatt. Det er påtatte replikker som ikke høres norske ut i det hele tatt. Syntaksen er påtatt.... Og humoren, hvor er den? Vi Nordmenn har alltid en viss galgenhumor rundt dødsfall, hva skjer med den liksom? Døden i Norge er jo en kultur i seg selv... dette er jo en tradisjon fra Vikingtid... De bommer monumentalt...

HÆ? Det er jo masse humor der! Dere bare skjønner det ikke da kanskje. Helt uenig i at det er påtatt, jeg mener helt motsatt.. Replikkene og manuset er bra, han som spiller broren til hovedpersonen er jo fantastisk! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

HÆ? Det er jo masse humor der! Dere bare skjønner det ikke da kanskje. Helt uenig i at det er påtatt, jeg mener helt motsatt.. Replikkene og manuset er bra, han som spiller broren til hovedpersonen er jo fantastisk! 

Nah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte serien meget godt. Synes den er et friskt pust i en ellers grå norsk seriehverdag. Treffer særlig bra på karakterer, samspill og stemningen. Så ikke på den som en komedie og ble sånn sett ikke skuffet. Den er jo på grensen til skummel til tider også! Hun som spiller Live er fryktelig god.

Anonymkode: 67005...6cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Cæsar fan? 😄

Anonymkode: a222d...6d0

Cæsar var en av historiens største ledere så ikke så rart om noen er fan av han

Anonymkode: 03ae8...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 9.51):

Cæsar fan? 😄

Anonymkode: a222d...6d0

Ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...