tordivel Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 something borrowed, something new.. Hva kan det være? Trenger tips.
Gjest Olava Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Har visst vært en del tråder om det her inne, det er bare å søke. Jeg lurer på om jeg skal kutte ut de greiene der, har kuttet alt annet som har med overtro å gjøre, men jeg vet ikke...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 something borrowed, something blue and a sixpence in you shoe... for å være helt nøyaktig... og iallefall sixpence er ikke så lett å få tak i nå for tiden :-) Jeg synes du skal gjøre akkurat som du selv vil - blå stømpebånd pleier gjerne å være det blå, her kan du ha blå blomster i buketten, små blå sløyfer på undertøyet - eller som noen foreslo for meg - speile meg i hans blå øyne.... .
Søta Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Lånt - smykker / kjole Blått - Strømpebånd med blå sløyfe gamelt - smykke / øredobber Nytt- Kjole, underøy, sko Brukt - undertøy, sko, veske 6penc in your shoe....
Gjest Soon Mrs S Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 Lånt - øredobber Blått - lommetørkle med blå blomst Gammelt - fotlenke Nytt - kjole og undertøy Brukt - Hårnåler
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 something borrowed, something blue ← Mulig hun allerede har funnet noe blått, men trenger hjelp til noe lånt og nytt
Annie78 Skrevet 6. oktober 2005 #8 Skrevet 6. oktober 2005 Droppet hele den greia, jeg.... Fant ikke noe gammelt eller lånt. Men ble da gift, og satser på at det holder... :kgblunk:
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #9 Skrevet 6. oktober 2005 Har visst vært en del tråder om det her inne, det er bare å søke. Jeg lurer på om jeg skal kutte ut de greiene der, har kuttet alt annet som har med overtro å gjøre, men jeg vet ikke... ← er det ikke somesthing old, something new, something borrowed, something blue? old: smykke new: undertøy borrowed: slør blue: lommetørkle med blå sløyfe
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #10 Skrevet 16. oktober 2005 Er litt vrient dette her syns eg.. Hehe.. Kor gammalt bør det vere for at de kan karakteriserast som gammalt? Og er det ikkje noko om at det lånte skal vere noko frå nokon som er lukkeleg gift? Ikkje at det er så nøye dette her då, er jo berre for moro skyld, men hadde vore så gøy å hatt alt, liksom.. Hehe.. Nokon som har tips til kva eg kan ha som "lånt" og "gammalt"?? Er jo begrensa kor mykje ein kan ha på seg, liksom... Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå