AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Er ikke hjemme på halloween og er så lite kreativ at jeg tenkte jeg kunne spørre her inne. Tenkte sette ut en bolle med godteri som barna kan ta en godtepose hver, men hva skriver man på lappen som er ved? Flere år siden jeg var med og gikk halloween og husker noen gjorde dette, men husker ikke hva det stod på lappen... Anonymkode: 7a87f...ad5
Kittykat Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Vi gjorde det en gang. Jeg tror jeg skrev "vær så god, ta en pose" eller noe i den duren. Det er noen år siden, så jeg husker ikke helt 😅
Gjest rampenissen72 Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 Husker en fyr i gata med oss gjor dette, han skrev «ta bare én - jeg sjekker kameraet i kveld, og vet hvor du bor» eller noe i den dur. Turte så klart bare ta én 😂
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Dette syns jeg er en uting. Anonymkode: 125f2...c40
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Tror det er stor sjans for at første pulje raner hele skåla. Anonymkode: 67fc0...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå