AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Tips til fine områder for en barnefamilie å flytte til mottas med takk. Har lest at mye i Trondheim er bygget på kvikkleire og det vil vi jo helst unngå. Anonymkode: 21bef...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 er vel hovedsaklig bare møllenberg/bakklandet som er noe utsatt for kvikkleire, men der bor det stort sett studenter og stedet er uansett ikke særlig familievennlig med festbråk i helgene Jeg er oppvokst på østsiden av trondheim, som (la oss være ærlige, Trøndere) er den beste og mest familievennlige siden av byen Lade (veldig dyrt), Ranheim eller Charlottenlund ville jeg sjekket ut. Med Strindheimtunnelen tar det deg bare noen få minutter å kjøre inn til byen, samtidig som at du bor relativt landlig til med gode turmuligheter både ved sjøen og marka. Om jeg skulle bosatt meg på vestsiden hadde nok nedre del av byåsen vært den eneste aktuelle plassen. Styr unna Kolstad, Flatåsen, Saupstad etc., disse skolene gjør det dårlig på nasjonale prøver. Anonymkode: 23a56...37e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er vel hovedsaklig bare møllenberg/bakklandet som er noe utsatt for kvikkleire, men der bor det stort sett studenter og stedet er uansett ikke særlig familievennlig med festbråk i helgene Jeg er oppvokst på østsiden av trondheim, som (la oss være ærlige, Trøndere) er den beste og mest familievennlige siden av byen Lade (veldig dyrt), Ranheim eller Charlottenlund ville jeg sjekket ut. Med Strindheimtunnelen tar det deg bare noen få minutter å kjøre inn til byen, samtidig som at du bor relativt landlig til med gode turmuligheter både ved sjøen og marka. Om jeg skulle bosatt meg på vestsiden hadde nok nedre del av byåsen vært den eneste aktuelle plassen. Styr unna Kolstad, Flatåsen, Saupstad etc., disse skolene gjør det dårlig på nasjonale prøver. Anonymkode: 23a56...37e Tusen hjertelig takk for et detaljert svar😃Det var veldig nyttig👍 Anonymkode: 21bef...0f8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Trondheim sliter mye med narkotika, så det er viktig å være obs på dette. Anonymkode: 13d88...f01
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trondheim sliter mye med narkotika, så det er viktig å være obs på dette. Anonymkode: 13d88...f01 Kan du utdype?Hvilke områder gjelder dette? Anonymkode: 21bef...0f8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Angelltrøa er ypperlig for barnefamilier. Trygt og fint. Masse rekkehus og også eneboliger. Anonymkode: 7a7db...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 20.17): er vel hovedsaklig bare møllenberg/bakklandet som er noe utsatt for kvikkleire, men der bor det stort sett studenter og stedet er uansett ikke særlig familievennlig med festbråk i helgene Jeg er oppvokst på østsiden av trondheim, som (la oss være ærlige, Trøndere) er den beste og mest familievennlige siden av byen Lade (veldig dyrt), Ranheim eller Charlottenlund ville jeg sjekket ut. Med Strindheimtunnelen tar det deg bare noen få minutter å kjøre inn til byen, samtidig som at du bor relativt landlig til med gode turmuligheter både ved sjøen og marka. Om jeg skulle bosatt meg på vestsiden hadde nok nedre del av byåsen vært den eneste aktuelle plassen. Styr unna Kolstad, Flatåsen, Saupstad etc., disse skolene gjør det dårlig på nasjonale prøver. Anonymkode: 23a56...37e Signerer østsiden av byen, uten tvil. Anonymkode: 72c4e...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå