Gjest Trulselinemor Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 NRK: Jul på Månetoppen, for andre gang. TV2: Vazelinas Hjulekalender, for tredje gang. TVN: Nissene på låven, for tredje gang. TV3: Tjuefjerde, for første gang.
Cronos Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Hmm...blir ihvertfall ikke NRK eller TV2 på meg i år. Kanskje TVN.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Den eneste nye går selvfølgelig på den eneste av disse kanalene jeg ikke får inn..
Trampe Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 At de ikke kan finne på noe nytt?? Hjulkalenderen er jo bare sorgen....
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Vi feirer jul, ikke hjul. Vi kunne godt ha feiret hjulet også synes jeg.. Men det er altså ikke det jula dreier seg om
Cupcake Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg kommer til å følge med på "Nissene på Låven" på TVN, synes den er like bra og morsom hver gang! :-D De andre synes jeg ikke noe om.
Cr@sh Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har heldigvis kjøpt meg "Jul i Skomakergata" på DVD! Blir ikke jul uten Jens Petrus Andersen her i huset...
skrue Skrevet 6. oktober 2005 #8 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har heldigvis kjøpt meg "Jul i Skomakergata" på DVD! Blir ikke jul uten Jens Petrus Andersen her i huset... ← Kjenner endel som har det. Alle vokste opp med den serien. Må passe å bare se en episode om gangen da. Snart blir det ikke jul uten at man bl.a. har blitt foret med litt øst-tyskland-nostalgi i noen uker.
Gjest seroxata Skrevet 6. oktober 2005 #9 Skrevet 6. oktober 2005 isj da... ikke noe spesielt artig noe altså...
Shoegal Skrevet 6. oktober 2005 #10 Skrevet 6. oktober 2005 Kjenner endel som har det. Alle vokste opp med den serien. Må passe å bare se en episode om gangen da. Snart blir det ikke jul uten at man bl.a. har blitt foret med litt øst-tyskland-nostalgi i noen uker. ← Apropos.... kan noen forklare meg den Jon Blund-saken?
Wonderwoman Skrevet 6. oktober 2005 #11 Skrevet 6. oktober 2005 Å nei, ikke Vazelina da.... Til og med Julefergå er bedre... Og det sier litt..
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #12 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg synes vazelina er dritt bra. Og de har utrolig flott dialekt. Elsker totendialekten.
skrue Skrevet 7. oktober 2005 #13 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Apropos.... kan noen forklare meg den Jon Blund-saken? ← Det eneste med det er at serien ble laget i daværende Øst-Tyskland og er preget av det. Høydepunktet er vel når gubben drar med en slags rakett fra Øst-Berlin med TV-tårnet i bakgrunnen til Den røde plass i Moskva med Kreml og den røde stjerne i bakgrunnen. Begge delene ble brukt som symboler av de to totalitære statene i andre sammenhenger, så det er litt spesielt at de lurte seg inn i et adventsprogram for barn i Norge. Endret 7. oktober 2005 av skrue
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #14 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har heldigvis kjøpt meg "Jul i Skomakergata" på DVD! Blir ikke jul uten Jens Petrus Andersen her i huset... ←
Shoegal Skrevet 7. oktober 2005 #15 Skrevet 7. oktober 2005 Det eneste med det er at serien ble laget i daværende Øst-Tyskland og er preget av det. Høydepunktet er vel når gubben drar med en slags rakett fra Øst-Berlin med TV-tårnet i bakgrunnen til Den røde plass i Moskva med Kreml og den røde stjerne i bakgrunnen. Begge delene ble brukt som symboler av de to totalitære statene i andre sammenhenger, så det er litt spesielt at de lurte seg inn i et adventsprogram for barn i Norge. ← Aha! Takk!
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2005 #16 Skrevet 8. oktober 2005 Jon Blund er søt. Og ungene sitter jo bare igjen med barns rettigheter, totalitærstater er temmelig uinteressant i førskolealderen........
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #17 Skrevet 8. oktober 2005 Jon Blund er søt. Og ungene sitter jo bare igjen med barns rettigheter, totalitærstater er temmelig uinteressant i førskolealderen........ ← Tenker du hadde følt det samme om Jon Blund opererte fra 1933-1945 og var barnepropaganda for nazipartiet.
Pimbila Skrevet 8. oktober 2005 #18 Skrevet 8. oktober 2005 Da blir det NRK og TVNorge på meg (NRK pga barna) "Nissene på låven" er topp. Har DVD'en, men må følge med på tv'n allikevel :-D
Cupcake Skrevet 8. oktober 2005 #19 Skrevet 8. oktober 2005 "Nissene på låven" er topp. Har DVD'en, men må følge med på tv'n allikevel :-D ← Me too! :-D
Smashing Skrevet 8. oktober 2005 #20 Skrevet 8. oktober 2005 Da blir det nok tv3 på meg. Kjedelig å se det samme om igjen altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå