AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Er litt forkjøla, er tilbud om vaksine på jobben. Kan jeg møte opp til vaksine? Anonymkode: a37aa...66d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er litt forkjøla, er tilbud om vaksine på jobben. Kan jeg møte opp til vaksine? Anonymkode: a37aa...66d *influensavaksine Anonymkode: a37aa...66d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Nei. Du kan ikke ta vaksine så lenge du har symptomer på sykdom Anonymkode: 67b00...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Nei. Har du akutt infeksjon skal du ikke ta vaksiner. Forkjølelse går under dette Anonymkode: a13d6...03b 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Dere som svarer nei - hvor har dere det fra? jeg tok den idag. Vi ble bare spurt om (og måtte fylle ut skjema på) om vi hadde feber eller følte oss febersyke. Er selv litt forkjøla, var usikker, men det var bare idag vi fikk tilbud om den, og vanskelig å få tid ellers, så tok den siden jeg ikke er veldig syk og ikke har feber. Går foreløpig helt fint. Dette står på nhi.no: "Du kan ta influensavaksinen selv om du er forkjølet, så lenge du ikke er veldig syk og ikke har feber." Anonymkode: 749d3...0ea
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som svarer nei - hvor har dere det fra? jeg tok den idag. Vi ble bare spurt om (og måtte fylle ut skjema på) om vi hadde feber eller følte oss febersyke. Er selv litt forkjøla, var usikker, men det var bare idag vi fikk tilbud om den, og vanskelig å få tid ellers, så tok den siden jeg ikke er veldig syk og ikke har feber. Går foreløpig helt fint. Dette står på nhi.no: "Du kan ta influensavaksinen selv om du er forkjølet, så lenge du ikke er veldig syk og ikke har feber." Anonymkode: 749d3...0ea Jeg har det fra legen og senest i går overhørte jeg en på apoteket fikk avslag på vaksine der fordi hen fortsatt hadde symptomer etter en runde med forkjølelse Anonymkode: 67b00...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå