Gå til innhold

Hadde du likt det hvis noen norske rikinger kjøpte en Premier Leagueklubb? Som en motvekt til russere, arabere og tsjekkere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis Rimi-Hagen, Stray Spetalens & co slo seg sammen og klinket til. 

Anonymkode: 5d199...66f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ansatte Drillo som manager etterpå?

• Liker 1
Skrevet

Ja, hadde vært gøy det 😃

Skrevet

Røkke og Gjelsten gjorde jo det. 

Det gikk ikke så bra. 

Anonymkode: 4e61b...1b7

• Liker 3
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Er ikke så og si alt av idrettsgrenene som får mye mediaoppmerksomhet preget av skandaler, korrupsjon, støtte eller stevner fra og i tvilsomme regimer, vanvittige pengesummer, forgubbing, sexisme, usunt kroppsideal, steroider og andre prestasjonsfremmende midler? 

Skrevet
K.B. skrev (11 timer siden):

Kunne ikke brydd meg mindre. Er ikke så og si alt av idrettsgrenene som får mye mediaoppmerksomhet preget av skandaler, korrupsjon, støtte eller stevner fra og i tvilsomme regimer, vanvittige pengesummer, forgubbing, sexisme, usunt kroppsideal, steroider og andre prestasjonsfremmende midler? 

Bryr meg ikke, men jeg kommenterer likevel for å vise hvor lite jeg bryr meg😂

• Liker 2
Skrevet

Om noen vil bruke pengene sine på søppel, må de bare gjøre det. 

Anonymkode: 9e1aa...e45

Skrevet

Hadde vært helt greit med norske eiere i PL. Jeg bryr meg. Men tror ikke det hadde hatt så mye å si fra eller til, med mindre de kjøpte favorittlaget mitt. Det blir mer omtale av slikt.

Anonymkode: 2a8d4...518

Skrevet

John Fredriksen har vel penger, men sa følgende til Kapital i 2020:

"Vi spør om han, som mange andre superrike, vil investere i fotballklubber i Premier League.

– Jeg var i Vålerenga og tapte skjorta mi der! Og så gav jeg bort fotballaget til Trøim, svarer Fredriksen og lar oss forstå at fotball ikke frister som arena for flere investeringer.

– Men da jeg flyttet tilbake til London andre gang, før Abramovitsj sin tid, var jeg så langt unna å kjøpe fotballklubben Chelsea, sier han og holder tommel og pekefinger med en centimeters mellomrom.

– Ikke på grunn av laget, men på grunn av eiendommen! Real estate! humrer Fredriksen."

Anonymkode: d4307...a43

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bryr meg ikke, men jeg kommenterer likevel for å vise hvor lite jeg bryr meg😂

Bingo! 

Skrevet

Tror Premier League kommer til å dø snart, og folk følger heller med på ligaen under (Championship).

Anonymkode: 147ce...427

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 4.29):

Røkke og Gjelsten gjorde jo det. 

Det gikk ikke så bra. 

Nei, det var litt synd at de Røkka ned og ble sittende igjen med en stor Gjeldsten. 

Anonymkode: 4b4a2...c80

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
On 11/6/2021 at 5:53 PM, AnonymBruker said:

Nei, det var litt synd at de Røkka ned og ble sittende igjen med en stor Gjeldsten. 

Anonymkode: 4b4a2...c80

Barambisj. 🥁

Anonymkode: 39f22...42a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...