AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Det står jeg skal bruke creme fraiche i oppskriften, og jeg har seterrømme i kjøleskapet. Hvilke forskjell er det i de to produktene? Hva er din erfaring? Anonymkode: 0fa6c...a73
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 Så fremst det er samme fettinnhold så er bruksområdet tilnærmet likt men du får en syrligere smak med rømme. Anonymkode: 25be0...d58
Minmorsbarn Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Creme fraiche er mer stabilt ved koking og skiller seg ikke så lett 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fremst det er samme fettinnhold så er bruksområdet tilnærmet likt men du får en syrligere smak med rømme. Anonymkode: 25be0...d58 hvilket tidspunkt setter jeg ingrediensen i gryta? tåler dem at det koker i gryta, eller bør det kun trekkes? Anonymkode: 0fa6c...a73
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Minmorsbarn skrev (Akkurat nå): Creme fraiche er mer stabilt ved koking og skiller seg ikke så lett ja, ser der du svarte på spørsmålet før jeg fikk satt ut i livet min tanke og spørsmål. Anonymkode: 0fa6c...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå