Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å spotte og se friskt rødt blod på søndag 5+1.

Det har gått 5 dager. Det har bare vært små menger med mørkerødt blod, lyse rødt og brunt. Få små klumper. Men dette er ikke i nærheten av å fylle ett normalt bind i løpet av en hel dag. Og ikke i nærheten av hvordan mensen er.

Når og hvor mye blødde dere? Jeg er bekymret for at jeg ikke blør nok og at det skal være rester igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdt på sånn hos meg fra uke 6. Endte i ma rundt uke 8.

Anonymkode: eb3a0...f48

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Holdt på sånn hos meg fra uke 6. Endte i ma rundt uke 8.

Anonymkode: eb3a0...f48

Leit å høre du også har mistet. Ble det større blødning i uke 8?  Hadde du noe kontroll på at alt var ute?

Skrevet

Hvordan vet man at alt er ute? Jeg var hos legen for en uke siden. Hadde sterke menssmerter en dag og "vanlig" mensen på 5 dager, men blødde en del, men det er jeg også vant til. I natt fikk jeg mensen igjen? Friskt blod og betydelig mengde, altså ikke spotting. Men har ikke vært særlig koagler. Jeg har ikke testet meg så jeg kan umulig vite om dette er noe. Legen kjente på magen min forrige uke og alt var ok. Kan de kjenne hvis man er tidlig gravid / har SA? 

Anonymkode: 70649...0a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan vet man at alt er ute? Jeg var hos legen for en uke siden. Hadde sterke menssmerter en dag og "vanlig" mensen på 5 dager, men blødde en del, men det er jeg også vant til. I natt fikk jeg mensen igjen? Friskt blod og betydelig mengde, altså ikke spotting. Men har ikke vært særlig koagler. Jeg har ikke testet meg så jeg kan umulig vite om dette er noe. Legen kjente på magen min forrige uke og alt var ok. Kan de kjenne hvis man er tidlig gravid / har SA? 

Anonymkode: 70649...0a4

Kun UL som kan bekrefte om alt er ute. Du får ta en hcg for å finne ut om du i det hele tatt har vært/er gravid. En tidlig SA vil uansett likne mye på en vanlig mensen, ofte kraftig riktignok, er ikke nødvendigvis så mye koagler++ så tidlig. Legen kan ikke kjenne om du har vært/er tidlig gravid/SA - da må livmoren og fosteret vokse noen måneder først, først da kan man kjenne det utenfra 

Skrevet

Min SA i uke 8 var masse blod, klumper og veldig vondt i magen. Jeg var ikke i tvil. Blødde i to uker så var det over. Det startet med litt blod. 

Skrevet

Mistet i uke 6+3. Begynte med litt blid på papiret en lørdagskveld. På søndagskveld begynte jeg å blø store mengder, langt mer enn en kraftig mens. Blødde kraftig i 2 døgn til, mye klumper, og sterke menssmerter. Fikk bekreftet på ultralyd at alt var ute på onsdagen, 4 dager etter det begynte. Småblødde i 2 uker etter.

Hadde å en ma i uke 8+2, da var det ikke noe blod/utflod overhodet.

Anonymkode: 39600...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...