AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg er en mann som nærmer meg 30. Har hatt noen forhold, vært singel en stund nå, men nå kjenner jeg savnet av kjæreste. Savner noen å komme hjem til, lage mat sammen med, dra på ferier med... Gjøre ting sammen med. Noen som man ser fram til å treffe. Jeg er på noen datingsider, men får lite klaff der og sjeldent dates. De jeg skriver med slutter som regel å svare etter en dag, ellers svarer de kort og virker uinteressert fra første stund. Jeg forsøker å starte samtaler med å kommentere noe utifra profilen (ikke seksuelt selvfølgelig), men jeg finner det vanskelig å holde en samtale gående på nett. Hender at jeg drar ut på byen også, men heller ikke der blir det klaff. Kan være fordi jeg kan være sjenert, og at jeg ikke er den som er flink til å bare gå bort til noen og starte en samtale. Når det først blir klaff ender det som regel opp kun med ONS. Så hvordan bør man gå fram? Anonymkode: d8d66...5b2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 Vel, først og fremst bør du komme over tanken at det er en kjæreste som mangler i livet ditt, og at det kommer til å løse ting for deg. Ofte tenker menn når de blir litt ensomme at en kvinne i livet vil fikse alt, men det er jo ikke derfor man er ensom. Og en kjærest bringer med seg minst like mye hodebry som glede. Så det er ingenting å haste med. De fleste tingene du lister opp kan fint gjøres med noen som ikke er kjæreste din. Faktisk er det også slik at de tingene du nevner er superkoselig når man er i datingfasen, men etter man har vært sammen en stund er det ikke like hyggelig å steke fiskekaker sammen. Nå vil vel kanskje noen kvinner eller beta-menn her inne påstå det motsatte, men faktumet er at ting blir mindre og mindre spennende jo lengre tiden går. Fokuser på å gjøre livet ditt best mulig. Det er garantert ting du kan gjøre noe med istedet for å fokusere på en kjæreste for om det ikke var det så hadde du nok ikke trodd at du trengte en. Vær happy med livet ditt som det er så kommer kvinnene til slutt. Det som hvertfall er sikkert er at ingen kvinner vil ha en som er needy, prøver for hardt og vil rett i kirka. Med mindre de er lik selv, og da bør du nok styre unna. Anonymkode: 12462...b59 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, først og fremst bør du komme over tanken at det er en kjæreste som mangler i livet ditt, og at det kommer til å løse ting for deg. Ofte tenker menn når de blir litt ensomme at en kvinne i livet vil fikse alt, men det er jo ikke derfor man er ensom. Og en kjærest bringer med seg minst like mye hodebry som glede. Så det er ingenting å haste med. Anonymkode: 12462...b59 Sleng deg i nærmeste vegg da med den moral preken. Herre min gud altså. Så utrolig ubrukelig innlegg fra deg. Det er absolutt ingen ting galt med å ha en intens ønske om å finne seg en kjæreste og skape en familie for seg selv. Det kommer ikke akkurat og banker til døren på folk. De fleste er ikke så heldige og møter en som det bare funker med. Ofte må man faktisk jobbe for få finne den rette. Det er ikke noe galt i å uttrykke ønsket om en kjæreste og jeg synes TS skal si kunne gjøre det med absolutt stolthet. Ikke minst være stolt ærlig om hva han ønsker når han er på dage. Det viser kun at han har gode verdier og ønsker å bruke sitt liv på langvarige meningsfulle forhold. Så ditt bullshit prek kan du bare holde deg for god til. For å svare deg ts så kan jeg jo skrive litt om min erfaring. Ja, singel markedet er brutalt. Du møter langt mange flere ukompitable enn noen som du kan ha noe tone med nesten i det hele tatt. Men de gode nyheter for deg er følgende: Når jeg først innså at jeg ønsket å finne en å dele livet med, så ble det faktisk enklere å finne den rette. Singelmarkedet blir ikke noe enklere av den grunn men du lærer fort å eliminere de som du merker ikke har de samme intensjoner om et seriøst forhold. Jeg var på mange datingsider og fikk ikke noe treff på de seks aktive måneder som jeg brukte effektivt med flere dater som aldri ble noe andre date med. Men så møtte jeg min mann gjennom jobb. Etter første date så har vi ikke vært fra hverandre siden. Nå har vi baby på vei. Poenget er at du må gjerne være aktivt på søken på nett for det er jo mange som har truffet riktig der, så det er absolutt mulig at det skjer for deg. Mitt råd er bare at du husker å åpne din horisont slik at du tillater muligheten til å finne tonen som du også møter i andre «vanlige» sammenhenger. Eventuelt fra venner,familie etc. Masse lykke til med kjærligheten. Håper du treffer❤️ Anonymkode: b2625...b81 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sleng deg i nærmeste vegg da med den moral preken. Herre min gud altså. Så utrolig ubrukelig innlegg fra deg. Det er absolutt ingen ting galt med å ha en intens ønske om å finne seg en kjæreste og skape en familie for seg selv. Det kommer ikke akkurat og banker til døren på folk. De fleste er ikke så heldige og møter en som det bare funker med. Ofte må man faktisk jobbe for få finne den rette. Det er ikke noe galt i å uttrykke ønsket om en kjæreste og jeg synes TS skal si kunne gjøre det med absolutt stolthet. Ikke minst være stolt ærlig om hva han ønsker når han er på dage. Det viser kun at han har gode verdier og ønsker å bruke sitt liv på langvarige meningsfulle forhold. Anonymkode: b2625...b81 Dage = date** Anonymkode: b2625...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå