Gå til innhold

Kan man se om noen har hatt mye analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med ei jente for en natt. Og har alltid tenkt på det synet jeg fikk når hun spredte skinkene og jeg fikk se henne bakfra. Anushullet var vidt åpent. Er dette normalt? Eller har hun hatt mye analsex? Alle andre jenter jeg har hatt sex med hadde lukket rumpehull når de spredte skinkene. 

Anonymkode: 1c196...ad2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

👻

Anonymkode: d5fe7...d89

• Liker 1
Skrevet

Om de damene har brune øyne...så har de hatt MYE analsex.

Gammelt jungeltrix fra fantomet...

M@ster

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg hadde sex med ei jente for en natt. Og har alltid tenkt på det synet jeg fikk når hun spredte skinkene og jeg fikk se henne bakfra. Anushullet var vidt åpent. Er dette normalt? Eller har hun hatt mye analsex? Alle andre jenter jeg har hatt sex med hadde lukket rumpehull når de spredte skinkene. 

Det er ikke for ingenting at endetarmsprolapser og ballonger med tarmer stikker ut av rumpehullet da.
Kanskje bedre å satse på vaginalt samleie.

Anonymkode: a0b77...367

• Liker 4
Skrevet

Kort sagt: Ja. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Anushullet var vidt åpent. Er dette normalt?

Bare for å ta deg opp på utsagnet her: Hvis en kvinne har hatt mye "normal" sex, så skulle jo hennes vagina målt seg i kolossale lengder. Bruk huet litt!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

De fleste som har blitt drillet forran og bak med litt for store leketøy har blitt slappe som fisk.

Anonymkode: 22b62...431

• Liker 4
Skrevet
KjøttOPP skrev (1 minutt siden):

Bare for å ta deg opp på utsagnet her: Hvis en kvinne har hatt mye "normal" sex, så skulle jo hennes vagina målt seg i kolossale lengder. Bruk huet litt!

Du kan ikke sammenligne de to kroppsåpningene. Kvinner er i stand til å føde en baby, uten at hele underlivet kollapser. Tar du en XXLL dragon pussy destroyer på 90 cm i høyde og bredde oppi rumpa daglig så vil du få skader på muskulaturen. Analåpningen er ikke laget for å få ting av en merkbar størrelse oppi der. Så ja, mye analsex kan føre til permanente skader og forandringer, vaginal penetrasjon vil ikke det. Det er fult mulig å trene opp musklene etter en fødsel, men du kan ikke sammenligne sex og fødsel heller. Det skal godt gjøres å ødelegge underlivet på grunn av "normal" sex. Stapper du en 2 liters flaske coca cola oppi der daglig uten å trene muskulaturen så vil du bli slakk i fisken, men det er fult mulig å trene opp musklene. Det samme kan ikke sies med rumpa. 

Anonymkode: 419b9...b7e

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kan ikke sammenligne de to kroppsåpningene. Kvinner er i stand til å føde en baby, uten at hele underlivet kollapser. Tar du en XXLL dragon pussy destroyer på 90 cm i høyde og bredde oppi rumpa daglig så vil du få skader på muskulaturen. Analåpningen er ikke laget for å få ting av en merkbar størrelse oppi der. Så ja, mye analsex kan føre til permanente skader og forandringer, vaginal penetrasjon vil ikke det. Det er fult mulig å trene opp musklene etter en fødsel, men du kan ikke sammenligne sex og fødsel heller. Det skal godt gjøres å ødelegge underlivet på grunn av "normal" sex. Stapper du en 2 liters flaske coca cola oppi der daglig uten å trene muskulaturen så vil du bli slakk i fisken, men det er fult mulig å trene opp musklene. Det samme kan ikke sies med rumpa. 

Så en som har tatt mange colonoscopi, vil i ditt hode ha unormalt utvidet anusåpning? Aldri hørt en gastroenterolog si dette, så du må nok gi ut forskningsrapport på ditt ekspertfelt.

• Liker 6
Skrevet

Å ha mye analsex betyr ikke at man må ha store ting i rumpa. De fleste er på do en gang om dagen og det som kommer ut kan fort ha en diameter som overskrider en diameteren på pikk. Det betyr at analåpningen fint kan takle vanlig analsex. Det kan ikke sammenlignes med å dytte innpå en diger dildo.

Anonymkode: e2092...a4e

• Liker 4
Skrevet
KjøttOPP skrev (7 minutter siden):

Så en som har tatt mange colonoscopi, vil i ditt hode ha unormalt utvidet anusåpning? Aldri hørt en gastroenterolog si dette, så du må nok gi ut forskningsrapport på ditt ekspertfelt.

Størrelsen de bruker på utstyret er ikke av en betydning da. Tenk litt og les.

• Liker 3
Skrevet

TS, når du først så at hun hadde et fleksibelt rumpehull, hvorfor i hel.... benyttet du ikke muligheten? Jes.. for en amatør.

Hadde du sett dama si mus etter sex med meg hadde du nok tenkt hjelp. Jeg derimot hadde bare smilt og tenkt, nå har hun hatt det godt. Kjønnsåpninger er ikke farlige. De biter ikke. Om du er redd, bruk beskyttelse, og føler du deg liten, kjøp deg en cocksleeve med litt størrelse.

The 🐃

Anonymkode: fecb1...f67

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Har jeg aldri lagt merke til så det kan ikke være så vanlig å se det på noen.

Skrevet

Har du sett kappgang på TV noengang? Dem som har hatt mye analsex går slik som dem gjør. Litt bøyd fremover mens dem kniper igjen skinka og prøver å rekke nærmeste toalett før det er for sent. Du kan også kjenne dem igjen på lukten. Ofte siver det ut en duft som er babyoilje/gildemiddel blandet med tarmgass. Den siver ofte ut av rumpa deres hvis dem beveger seg på seg eller reiser seg opp fort. Det er en litt spesiell lukt men når du først vet hva det er så kommer du over denne anal-duften deres ganske ofte.

Anonymkode: 70237...dfd

• Liker 1
Skrevet

Min kone kan ta ganske store leker i baken. Kan ikke se noe annerledes med hennes rumpe. Ringmuskelen kan strekkes opp til 20 cm dm. Tror folk kan bare slappe av, men husk å praktiser analsex på sunn måte. Ikke bruke masse kraft mot et kaldt hull, da ber man om problemer.

Anonymkode: 9b747...0d7

• Liker 1
Skrevet

Det skal jo ikke mer til enn at man bare slapper av.. Og det er jo positivt 😊

Anonymkode: 9e430...f40

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Anki, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 18.32):

Det skal veldig mye til før endringene blir synlige.

Anonymkode: 6f4b1...f63

Skrevet
On 10/28/2021 at 6:32 PM, AnonymBruker said:

Anushullet var vidt åpent. Er dette normalt? Eller har hun hatt mye analsex?

Det kan være at hun hadde vært på do og presset ut en kabel rett før dere hadde sex? A anus ikke var lukket enda, liksom.

Anonymkode: 184b8...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...