Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne forme de litt, da de er litt usymmetriske, også skulle jeg fylt inn litt farge.

Hvilke produkter bruker du på dine bryn?

Anonymkode: bf965...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips? :)

Skrevet

Har prøvd litt forskjellig: pudder, pomade, farget brynkrem/gelé, teksturkrem og penner.

Kommer litt an på brynene egentlig, men jeg jeg nok overall mest fornøyd med Anastasia Dip Brow. Endrer ikke formen på dem. Da må du nok også tegne inn «nye» hår. 

Skrevet

Jeg bruker Anastasia brow definer (den tykke, ikke den tynne pencil). Jeg må egentlig bare fylle inn litt, har ok fasong. Har prøvd pomade men det syns jeg var for mye styr for min bruk :)

Anonymkode: 183fd...77d

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Glo brow powder duo👌

Anonymkode: eebe7...b07

Skrevet

Sverger til makeupmekka perfekt brow pomade når jeg sminker meg til hverdag og fest. Hvis jeg derimot har sminkefri liker jeg å bruke litt brow thickening gel for litt fylde i de anonyme bryna mine 💁🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Jeg er naturlig pen.

Anonymkode: c9b67...5f0

• Liker 3
Skrevet

Bruker Anastasia sine brynsprodukter, brukte alt fra 10-20 minutter på bryna. Nå har jeg begynt å farge dem med øyenbrynsfarge, og slipper å tegne på dem! Sparer mye tid :)  +det ser mye mer naturlig ut 

Anonymkode: 3af2e...5a7

Skrevet

artdeco ultra fine brow liner i fargen ash

Anonymkode: 20961...804

Skrevet

Ingenting.

Anonymkode: 0fe84...a2a

Skrevet

Ingenting, det ser bare rart ut om man bruker noe på dem. 

Anonymkode: 4fd5e...950

• Liker 1
Skrevet

NYX Micro Brow Pencil når jeg sminker meg, og prøver å farge dem sånn høvelig jevnlig med Refectocil til når jeg ikke er sminket. 

Anonymkode: 02c8a...801

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ingenting, det ser bare rart ut om man bruker noe på dem. 

Anonymkode: 4fd5e...950

For en merkelig ting å si. Mange sminker brynene sine daglig uten at det se rart ut...

• Liker 4
Skrevet

Nyx Tinted brow mascara først, når den har tørket fyller jeg litt inn med Maybelline micro brow pencil, så farger jeg hårene ørlite med Isadora colormatic eye pen , før jeg går over med en billig browgel jeg fant på Normal.  Hvis jeg farger dem dropper jeg eyelineren og bruker mindre av Nyx tinted brow gel.    Når jeg er lat og ikke skal noe spes bruker jeg bare sistnevnte.  Glad jeg har funnet rimelige brynsprodukter, brukte en bryngel før fra Blinc som kosta nesten 300 kr. 

Anonymkode: 47fa8...bfe

Skrevet

Brynpudder fra hm 

Anonymkode: 284fc...c1d

Skrevet

Jeg farger brynene 2 ganger i måneden, i tillegg til at jeg bruker eyebrow gel med farge når jeg skal sminke meg :)  

Skrevet

Jeg farger dem jevnlig. Da slepper jeg å bruke tid på det hver morgen:)

Skrevet

Farger bryna med denne innimellom. Koster vel 120kr eller noe.

Bruker denne til å sminke brynene til vanlig, behagelig å bruke og koster typ 35kr

original.320x288!m.jpg

W7 twister Main-550x688.jpg

Skrevet

Bruker Anastasia Brow wiz og en bryngel fra samme merke. + Kolokrem en gang i blant. Foretrekker en naturlig look så trenger ikke mer.

Skrevet

Bytter litt på makeup mekka brow pomade og blyanter fra div.merker.

Syns det blir mere naturlig med blyant, på mine bryn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...