AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Hørt så mye rart om utroskap og ting. føler heller ikke det er så fint sted. Hvorfor skal mannen gå for å feire «jul»? Anonymkode: cfa39...193
KjøttOPP Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 Hvorfor avgrenser du det til at kun muslimer kan svare, egentlig? Den bekymringen der deler man jo uavhengig av om man har en tro og hvilken tro 16
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Nei, jeg stoler på mannen min. Jeg drar jo også på julebord, og han stoler på meg. Anonymkode: 1fc78...4dc 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hørt så mye rart om utroskap og ting. føler heller ikke det er så fint sted. Hvorfor skal mannen gå for å feire «jul»? Anonymkode: cfa39...193 Man feirer ikke jul på julebord. Det er en unskyldning for å feste.. Anonymkode: 43259...11f 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Han får selvfølgelig gå. Fint å få være litt sosial utenom jobb også, skjer det noe ugreit er det ikke julebordet, men mannens feil. Anonymkode: dede4...d99 9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man feirer ikke jul på julebord. Det er en unskyldning for å feste.. Anonymkode: 43259...11f Unnskyldning eller mulighet, avhengig av hvordan man ser på det 🙃 Anonymkode: 01097...fab 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg er ikke muslim, men jeg er kvinne som jobber tett med en gift muslimsk mann, som alltid er med på julebord og annet sosialt, så jeg tror mitt inntrykk er relevant: Han er den siste på jobb som ville vært utro. Han er sosial og fleipete, har lite sperrer og snakker med hva som helst til hvem som helst. Men - han drikker ikke, han er med for å.være sosial og få god mat og drikke, men han drar ofte litt tidlig og feirer ikke jul der (det gjør generelt få av oss der og da, vi spiser ikke julemat engang). Det er bare en måte vi kollegaene er sosiale og får pratet sammen om annet enn jobb. De som er utro på julebord er det på grunn av mye alkohol, hvis ikke ville de vært det uansett. Anonymkode: 5dfc6...c45 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #8 Skrevet 28. oktober 2021 Julebord er ikke ei feiring av jul, det er det samme som sommeravslutning på jobben bare at det er på vinteren litt før jul. Anonymkode: 3149a...6c0 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #9 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hørt så mye rart om utroskap og ting. føler heller ikke det er så fint sted. Hvorfor skal mannen gå for å feire «jul»? Anonymkode: cfa39...193 Jeg er på pulebord hvert år, og unner alle menn et sidesprang i året. Anonymkode: 1142f...c77 1
flusa Skrevet 28. oktober 2021 #10 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hørt så mye rart om utroskap og ting. føler heller ikke det er så fint sted. Hvorfor skal mannen gå for å feire «jul»? Anonymkode: cfa39...193 Det er en felles fest for de ansatte.. Beklager,jeg svarte,og er IKKE muslim. Og nei,jeg hadde heller ikke noe imot at mannen min gikk på julebord med kollegaene. Det var jeg som sa han burde gå, han ville heller bli hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #11 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er på pulebord hvert år, og unner alle menn et sidesprang i året. Anonymkode: 1142f...c77 Uprofesjonelt. Er selv utro, men den slags skjer ikke med kollagaer. For høy risiko for at regnskapsfører Turid prater høyt om det i gangene eller at Turid kjenner en venninne av samboer som jeg ikke har kjennskap til. Anonymkode: a048a...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #12 Skrevet 28. oktober 2021 Hvorfor «jul» med «»? Anonymkode: 2d2a8...b54 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #13 Skrevet 28. oktober 2021 For en idiotisk tråd. Anonymkode: e5a15...fb1 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #14 Skrevet 29. oktober 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er på pulebord hvert år, og unner alle menn et sidesprang i året. Anonymkode: 1142f...c77 Jeg elsker dama og holder meg til henne, men hvordan finner folk sånne ting? Pulebord? Når jeg var singel og desperat hadde jeg sikkert betalt penger for å bli med på sånne ting. Hvordan finner dere hverandre uten at familie eller venner får vite om det? Anonymkode: c0f1e...90a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #15 Skrevet 29. oktober 2021 Min drar og jeg drar. Det er jo kun for å være sosial med kollegaene sine og spise god mat. Ikke for å feire at Jesus ble født. Vi feirer ikke jul hjemme, men pynter likevel litt med lys og stjerner sånn som de fleste andre. Rett og slett fordi det er koselig med litt ekstra lys i mørketida. Og så er det noe med å tilpasse seg det landet man bor i. I Norge pynter de fleste til jul/feirer jul. Vi har dermed valgt å ta det beste fra både norske- og våre egne kulturer og tradisjoner. Anonymkode: 06085...392 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #16 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg elsker dama og holder meg til henne, men hvordan finner folk sånne ting? Pulebord? Når jeg var singel og desperat hadde jeg sikkert betalt penger for å bli med på sånne ting. Anonymkode: c0f1e...90a Det er nok ikke tilgjengelig for de som er single og desperate. Anonymkode: 3149a...6c0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #17 Skrevet 30. oktober 2021 om folk er utro på julebord? ja det kan hende men selvsagt spørs det hvem. der hvor jeg jobber så er det alle slags mennesker av alle fasonger. de som er tyr til noe mer seksuelt som for eksempel klining er for det meste yngre single damer ute etter kjærlighet og blir dratt med i øyeblikket. ellers er de som er gifte og godt vokse mest opptatt å hygge seg med mat og det med å ha folk rundt seg å sosialisere. Anonymkode: ccd0f...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå