Rebecca30 Skrevet 28. oktober 2021 #1 Del Skrevet 28. oktober 2021 Tobarnsmora Lana Michaels savnet ammingen - derfor lot hun sin egen forlovede drikke av brystene sine. https://www.dagbladet.no/nyheter/derfor-ammer-hun-kjaeresten/74449123 Kunne du ha tenkt deg å amme kjæresten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 28. oktober 2021 #2 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hadde følt meg som en ape om jeg skulle ammet en voksen mann. rar artikkel uansett. Hun forteller at puppene har vokst etter amming, men det må jo uansett være en betydelig mengde implantat også i fronten. Og de er nok større en 75D som Dagbladet gjengir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 28. oktober 2021 #3 Del Skrevet 28. oktober 2021 haha.. Gud hjelpe meg hva folk står fram med. Jeg blir seriøst sliten av å lese sånt. Men jeg kan jo huske at hvis vi hadde eh..nærhet under perioden der jeg ammet, og jeg ble tent, så reagerte brystene ved å lekke melk. Og brystene er jo en del av ting som blir tatt på, så sånn sett kan det jo ha kommet en dråpe eller to inn. Men fuckings amming? Djises... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjøttOPP Skrevet 28. oktober 2021 #4 Del Skrevet 28. oktober 2021 Enda et godt eksempel på at mennesket har levd for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 28. oktober 2021 #5 Del Skrevet 28. oktober 2021 Omg, nei. Puppene var nogo etter jeg fikk barn så lenge det var matfat så var de ikke i bruk til noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Del Skrevet 28. oktober 2021 Greit nok at de gjør dette, men hvorfor må de dele det med hele verden? 🤔 Anonymkode: 167f2...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2021 #7 Del Skrevet 29. oktober 2021 Tråden er ryddet på seksualitetsforumets retningslinjer. Anki, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Del Skrevet 29. oktober 2021 Jeg ammet min mann for kos og under sex med første barn, nå venter vi en til og mannen gleder seg, han synes det smaker godt Anonymkode: 2339e...78c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Del Skrevet 30. oktober 2021 Han suger på dem Lenge og får ut melk under sex, mens han er inne i meg, men ikke egne ammestunder. Anonymkode: 20c9c...24b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå