Gå til innhold

Jeg drømte att min bestevennine slo opp med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmte en helt forferdlig drøm inatt om att bestevenninna mi ble sur på meg. Jeg hade bursdag hjemme i bygda mi så Hva planen att hun og en till vennine av meg skulle komme og joine. Også skulle vi tre dra videre senere till byen. Men greie var att vi hade ikke Noen ride. Så jeg sa till venninen  min att jeg kunde hente henne og min andre venninne skulle ta buss till meg. Så kunne jeg va nykter å kjore till utestedet den senere på kvelden. Greia var att jeg var allrede i bursdagen min med famile etc. Og hun hade mista bussen og va derfør jeg skulle dra å hente henne. Men så angret jeg meg og ringte henne. Sa att det kommer ta meg en time tur retur å hente henne, og att jeg ikke ville dra fra familen og burstan min. Kunne hun ikke bara ta neste buss? Da klikka hun på meg og sa att hun hatet meg att hun ikke ville vare min venn lengre åsså sletta hun meg på facebook, mobil allt! Jeg ble Kjempe lei meg å grinet. Og mamman min spurte hvorfør jeg va så lei meg over Noen som behandlet meg sånn. Så sa jeg att hun er den eneste vennen jeg har. Sen våkna jeg med verldens klomp i magan og angst. Hva kan en slik drøm bety? 

Anonymkode: 493b2...1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...