AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Hva ville dere gjort? Vi er i 20-årene og siden september så planla jeg og en venninne å finne på noe sammen på halloween, men i starten av denne uka så sa hun at hun ikke kunne finne på noe likevel fordi hun følte at hun heller måtte lese til eksamen. Litt leit fordi jeg har sagt nei til å finne på noe med andre til fordel for henne, men greit. Da hastet det for meg å få innplass i kjærestens halloweenplaner (de skal feire bursdagen til en kompis og vi har booket bord). Nå (torsdag ettermiddag) forteller venninnen meg at hun vil feire halloween (lørdag) med meg likevel, men nå har jeg jo allerede lagt planer med andre. Hun forteller meg at hun kommer til å sitte alene hvis vi ikke finner på noe og virker ikke okay med at jeg ikke kan være med henne. Anonymkode: 9066b...d51 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 Hun ditchet deg, du la inn en innsats for å få innpass et annet sted. Virker rart ovenfor kjæresten din om du backer ut nå. Venninna di har ingen grunn til å være sur. Si at dere evt kan møtes på byen etter bursdagsfeiringen? Anonymkode: 71a92...764 29
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun ditchet deg, du la inn en innsats for å få innpass et annet sted. Virker rart ovenfor kjæresten din om du backer ut nå. Venninna di har ingen grunn til å være sur. Si at dere evt kan møtes på byen etter bursdagsfeiringen? Anonymkode: 71a92...764 Ja, jeg føler at jeg ikke kan backe ut og jeg vil heller ikke backe ut. Det blir koselig å feire bursdagen til kompisen! Vi vet kke helt når vi skal til byen, men det blir nok etter 23 (men da er hun selvfølgelig velkommen til å bli med oss). Hun svarer meg med "da kommer jeg til å sitte alene..." "jeg har ingen andre å være med" Vi er 25 ffs. Jeg laget nok bare jodel ut av frustrasjon 😩 (og for å kanskje bekrefte at det ikke er feil av meg å holde meg til avtalen jeg allerede har laget) Anonymkode: 9066b...d51
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Herregud, har hun ingen innsikt? Du får bare svare noe a la "beklager, det er leit at du blir sittende alene, men siden du avlyste på meg tidligere i uken, ble jeg nødt til å lage andre planer, og de kan jeg ikke bare gjøre om på heller uten at det blir dårlig stemning." Anonymkode: a644b...aab 21
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Du må bare si som det er at det var hun som avlyste, og du klarte å finne noe annet å finne på. Å komme å si at hun blir alene med så kort varsel når du har lovet deg bort til noen andre blir for sent. Anonymkode: 7aaf8...4ce 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 Mente hun at du ikke skulle lage noen planer den helga da og sitte alene på lørdag siden hun ikke kunne allikavel i tilfelle hun skulle ombestemme seg? Veldig dårlig av hun å gi deg dårlig samvittighet når det var hun som avlyste. Anonymkode: e3f10...b52 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 Kan du invitere henne med deg til kjæresten sin kamerat? Anonymkode: f0510...4ab
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #8 Skrevet 28. oktober 2021 Det høres jo ut som at hun har lyst å være med deg på festen du skal på. Hvis ikke det er plass der så har hun ingen rett til å bli sur. Anonymkode: 5f5cd...2f7 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #9 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ville dere gjort? Vi er i 20-årene og siden september så planla jeg og en venninne å finne på noe sammen på halloween, men i starten av denne uka så sa hun at hun ikke kunne finne på noe likevel fordi hun følte at hun heller måtte lese til eksamen. Litt leit fordi jeg har sagt nei til å finne på noe med andre til fordel for henne, men greit. Da hastet det for meg å få innplass i kjærestens halloweenplaner (de skal feire bursdagen til en kompis og vi har booket bord). Nå (torsdag ettermiddag) forteller venninnen meg at hun vil feire halloween (lørdag) med meg likevel, men nå har jeg jo allerede lagt planer med andre. Hun forteller meg at hun kommer til å sitte alene hvis vi ikke finner på noe og virker ikke okay med at jeg ikke kan være med henne. Anonymkode: 9066b...d51 Kjæresten, også hadde forsøkt å få henne inn i de planene. Anonymkode: c0a1e...626 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #10 Skrevet 28. oktober 2021 Kan du ikke be med veninden din dit du skal? Anonymkode: 4f071...bca
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #11 Skrevet 28. oktober 2021 Hun har avlyst en gang allerede. Da får det bare være. Om mulig, kan du invitere henne med dere? Anonymkode: 37bb0...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #12 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du invitere henne med deg til kjæresten sin kamerat? Anonymkode: f0510...4ab AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres jo ut som at hun har lyst å være med deg på festen du skal på. Hvis ikke det er plass der så har hun ingen rett til å bli sur. Anonymkode: 5f5cd...2f7 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten, også hadde forsøkt å få henne inn i de planene. Anonymkode: c0a1e...626 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun har avlyst en gang allerede. Da får det bare være. Om mulig, kan du invitere henne med dere? Anonymkode: 37bb0...e7b Før venninnen min avlyste så lurte kjæresten lurte på om jeg ville være med å feire bursdagen til kompisen og sa at de skulle booke bord for x antall personer (Oslo, så litt begrenset med plass om man ikke er ute i god tid) men jeg sa at jeg allerede hadde avtalt å finne på noe med venninnen. Han sa at han var litt usikker på om han kunne ha med to +1 i bursdagsfeiringen til kompisen, tross alt så kjenner ikke venninnen min denne kompisen og det skal være en bursdagsmiddag, men at vi kunne finne på noe sammen senere. Så avlyste venninnen min på mandag og jeg fikk akkurat tak i kjæresten før en av kompisene hans fikk bordet booket. Det er nok ikke mulig å få henne inn i planene, men jeg fortalte henne at hun var velkommen til å bli med oss utover kvelden (og at jeg skulle se om jeg kunne få til noe) Anonymkode: 9066b...d51
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #13 Skrevet 28. oktober 2021 Hva er det som er så spesielt med å "sitte alene" en lørdag? Anonymkode: 39378...18f 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #14 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg hadde helt klart valgt kjæresten i dette scenarioet. Hun avlyste, og du la andre planer. Hun har ingen grunn til å være sur. Mange sitter alene på både Halloween og andre store dager, det klarer hun også, spesielt siden hun faktisk la opp til eksamenslesing denne kvelden (noe jeg ikke vet om jeg ville stolt på, kanskje hun fikk et annet tilbud som slo feil ut? Og derfor ble hun ledig igjen til deg?) Uansett, du kan ikke avlyse med kjæresten din nå, da hadde jeg blitt irritert om jeg var kjæresten din. Anonymkode: 5f8e1...b94 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #15 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde helt klart valgt kjæresten i dette scenarioet. Hun avlyste, og du la andre planer. Hun har ingen grunn til å være sur. Mange sitter alene på både Halloween og andre store dager, det klarer hun også, spesielt siden hun faktisk la opp til eksamenslesing denne kvelden (noe jeg ikke vet om jeg ville stolt på, kanskje hun fikk et annet tilbud som slo feil ut? Og derfor ble hun ledig igjen til deg?) Uansett, du kan ikke avlyse med kjæresten din nå, da hadde jeg blitt irritert om jeg var kjæresten din. Anonymkode: 5f8e1...b94 Jeg har en mistanke om at dette stemmer ja Hun er den eneste gode venninnen jeg har, men av og til tar hun diverse frustrerende valg og jeg vet ikke alltid hvor jeg har henne Anonymkode: 9066b...d51 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #16 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg føler at jeg ikke kan backe ut og jeg vil heller ikke backe ut. Det blir koselig å feire bursdagen til kompisen! Vi vet kke helt når vi skal til byen, men det blir nok etter 23 (men da er hun selvfølgelig velkommen til å bli med oss). Hun svarer meg med "da kommer jeg til å sitte alene..." "jeg har ingen andre å være med" Vi er 25 ffs. Jeg laget nok bare jodel ut av frustrasjon 😩 (og for å kanskje bekrefte at det ikke er feil av meg å holde meg til avtalen jeg allerede har laget) Anonymkode: 9066b...d51 Det er hennes problem. Hun avlyste, og du la andre planer. Er hennes tid viktigere enn din? Anonymkode: f291f...f5b 5
Anonymous 91 Skrevet 28. oktober 2021 #17 Skrevet 28. oktober 2021 Hu som avlyste. Du la andre planer pga det. Så hennes egen feil. Kos deg med kjæresten din 3
Rosatoast Skrevet 30. oktober 2021 #18 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 16.26): Hva ville dere gjort? Vi er i 20-årene og siden september så planla jeg og en venninne å finne på noe sammen på halloween, men i starten av denne uka så sa hun at hun ikke kunne finne på noe likevel fordi hun følte at hun heller måtte lese til eksamen. Litt leit fordi jeg har sagt nei til å finne på noe med andre til fordel for henne, men greit. Da hastet det for meg å få innplass i kjærestens halloweenplaner (de skal feire bursdagen til en kompis og vi har booket bord). Nå (torsdag ettermiddag) forteller venninnen meg at hun vil feire halloween (lørdag) med meg likevel, men nå har jeg jo allerede lagt planer med andre. Hun forteller meg at hun kommer til å sitte alene hvis vi ikke finner på noe og virker ikke okay med at jeg ikke kan være med henne. Anonymkode: 9066b...d51 Det er faktisk hennes eget problem, du måtte nøye deg med å "sitte alene" fordi hun avlyste i første omgang. Så kos deg med kjæresten din, det hadde jeg gjort. Hvis hun blir sur, manipulativ etc - så ser du jo hvordan hun egentlig er. Da virker det jo mest som at hun bruker deg til sin egen fordel også. Du får bare si at ; Neii du avlyste med meg, så jeg har andre planer med typen min. Beklager 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #19 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 17.58): Kjæresten, også hadde forsøkt å få henne inn i de planene. Anonymkode: c0a1e...626 Det fortjener hun ikke. Anonymkode: c7d30...623 1
Kinder Skrevet 30. oktober 2021 #20 Skrevet 30. oktober 2021 Hun avlyste jo planene med deg, og du fant deg noe annet å gjøre. Da får hun også finne seg noe annet å gjøre, om hun ikke vil lese til eksamen likevel. Selvsagt skal ikke du avlyse de nye planene dine, bare fordi hun har funnet ut at hun vil finne på noe med deg likevel. Hun er ikke ditt ansvar ts, så ikke ha dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå