Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, dette er i forbindelse med en kamerat som alltid er der til alle døgnets tider, heller nedpå med øl og kjaser og prater og sitter grodd fast i stolen. Avogtil trenger jeg prate med person #1 om ting person #2(han som ikke går) sine ører ikke trenger å høre. Men det går ikke, siden han andre aldri tisser, HVOR lenge går det an å gå for et menneske uten å gå på do/skaffe seg mat eller noe? Er han menneske i det hele tatt? :klø:
Gjest Catwoman Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Hvis han heller inpå øl og ikke tisser, nei da tror jeg ike han er menneske Kanksje han bruker bleie?
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Dette er meget mulig! Jeg for min del begynner å bli kraftig frustrert, for hvor frekt er det ikke å spørre folk som bor der "hei kan du gå ut litt?" :O Bleiegutt er det han er >:--O
Gjest gjest 0 Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 For det første må det da ikke være nødvendig å prate om akkurat det han ikke kan høre når han er der??? Du kan da vente til dere har gått fra han eller en annen dag? Når det gjelder å tisse er dette totalt forskjellig fra person til person Jeg kan klare meg med å tisse 3 ganger på en dag hvis selskapsblæra mi slår skikkelig til. Mens andre dager løper jeg på do annenhver time. Jeg har ei venninne som er helt motsatt av meg. Hun tisser kanskje hver eneste time Det er forferdelig frustrerende for meg når vi er på ferie sammen eller når vi henger sammen en hel dag...
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Joa, men er litt pes å vente 2 uker for å si det du vil hehe Men i går ble det nok og de fikk høre det begge to! Huff men ble ordentlig ille til slutt, lagde dreads på han som ikke er "jegtisseraldri" og vi skulle inn på badet og se, og det er like stort som 1 og en halv kvadratmeter! Og tror du ikke mens vi sto der så prøvde han utenomjordiske å komme inn sammen med oss ble jo bare komisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå