Avalon Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Mulig et dumt spørsmål, men hvordan går man frem om man ønsker ekstrajobb som vaskehjelp? Bare legge ut en annonse, eller er det best å melde seg inn noe sted? Og må man/ bør man ha noe utdannelse innen renhold, stiller man svakere om man ikke har det osv? Nå tenker jeg først og fremst vaskehjelp for eldre feks, lokalt. Tips og alt annet som er viktig å tenke på tas i mot, da jeg virkelig trenger en liten ekstrajobb og vil gjøre det riktig
Silla123 Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 Annonser på Facebook og Finn. Spør etter referanser hos de du vasker hos. Har du ikke utdannelse så se om det er noen kurs du kan ta innen vasking, det ser også bedre ut :-) Du stiller nok «bedre» med utdannelse, men mange har kanskje inntrykk av at en person som ikke er utdannet i det kanskje er rimeligere. Lykke til :-) 1
Hulderen Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 Citymaid.no vasker flere steder i landet. Kanskje du kan jobbe for dem?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 Jeg har aldri sjekket noe utdannelse på de som har vasket hos oss iallfall.. Har hatt 3 stykker, alle var polske men hadde egne selskaper (EK kanskje?) og fakturerte så det var med moms osv. Jeg fikk tak i dem via referanse fra andre de vasket hos så kontaktet jeg dem direkte. Men om du starter opp må du kanskje starte med å henge opp lapper, legge ut annonser osv? Kanskje legge ut på Nabohjelp eller Facebook-gruppe for området du bor i til å begynne med. Eventuelt kan du jo få jobb i et byrå som noen andre foreslo, er flere å velge mellom, Freska, RS Jobb, Prima Renhold, Citymaid ++ Det pleide å være en side som het Luado som også kan brukes som privatperson som utfører arbeid så det kan du sjekke ut. Anonymkode: 1ab10...533
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Vaskehjelp.no Anonymkode: ac4fd...ae0
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 se serien Maid på Ntflix........ Anonymkode: 48d70...869
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har aldri sjekket noe utdannelse på de som har vasket hos oss iallfall.. Har hatt 3 stykker, alle var polske men hadde egne selskaper (EK kanskje?) og fakturerte så det var med moms osv. Jeg fikk tak i dem via referanse fra andre de vasket hos så kontaktet jeg dem direkte. Men om du starter opp må du kanskje starte med å henge opp lapper, legge ut annonser osv? Kanskje legge ut på Nabohjelp eller Facebook-gruppe for området du bor i til å begynne med. Eventuelt kan du jo få jobb i et byrå som noen andre foreslo, er flere å velge mellom, Freska, RS Jobb, Prima Renhold, Citymaid ++ Det pleide å være en side som het Luado som også kan brukes som privatperson som utfører arbeid så det kan du sjekke ut. Anonymkode: 1ab10...533 Riktig. Skal du jobbe som renholder må du ha organisasjonsnummer og HMS-kort. Freska som du nevner her er også et av firmaene som helst krever erfaring eller fagbrev som renholdsoperatør. ts - sjekk gjerne vaskehjelp.no som nevnt over her. Her ser du hvordan du går frem for nettopp å søke om å starte enkeltpersonsforetak og HMS-kort. Dette skal helst være på plass før du begynner å jobbe privat som renholder Anonymkode: 21fd3...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå