AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #1 Skrevet 28. oktober 2021 Prøvde en gang å se den gamle filmen uten dubbing men med teksting. Forferdelig! All nostalgi borte. Antar at nyinnspillingen med Astrid S og han der fra Skam vil følge samme oppskrift som klassikeren. Bare med ett problem, nemlig at legenden Knut Risan gikk bort i 2011. Man kunne jo løst det gjennom å la scenene i den nye filmen passe til Risans dubbing av den gamle, men det er vel lite realistisk. Dessuten er det faktisk en nyinnspilling, dette. Så her må man åpenbart ha en annen mann til å dubbe alle stemmene. Mitt klare førstevalg til dette blir Håvard «Pelle/Scott Wallace» Bakke. Meget dyktig stemmeskuespiller, behagelig stemme. Vil fikse dette på ypperlig vis, kommer ikke på noen andre i nærheten faktisk! Anonymkode: e3c10...3cf 11
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #2 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøvde en gang å se den gamle filmen uten dubbing men med teksting. Forferdelig! All nostalgi borte. Antar at nyinnspillingen med Astrid S og han der fra Skam vil følge samme oppskrift som klassikeren. Bare med ett problem, nemlig at legenden Knut Risan gikk bort i 2011. Man kunne jo løst det gjennom å la scenene i den nye filmen passe til Risans dubbing av den gamle, men det er vel lite realistisk. Dessuten er det faktisk en nyinnspilling, dette. Så her må man åpenbart ha en annen mann til å dubbe alle stemmene. Mitt klare førstevalg til dette blir Håvard «Pelle/Scott Wallace» Bakke. Meget dyktig stemmeskuespiller, behagelig stemme. Vil fikse dette på ypperlig vis, kommer ikke på noen andre i nærheten faktisk! Anonymkode: e3c10...3cf Dette er vel en spøk? 😳 Bakke er bra, husker han godt som Scott og simba Anonymkode: b09a4...b8c
mannor Skrevet 28. oktober 2021 #3 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøvde en gang å se den gamle filmen uten dubbing men med teksting. Forferdelig! All nostalgi borte. Antar at nyinnspillingen med Astrid S og han der fra Skam vil følge samme oppskrift som klassikeren. Bare med ett problem, nemlig at legenden Knut Risan gikk bort i 2011. Man kunne jo løst det gjennom å la scenene i den nye filmen passe til Risans dubbing av den gamle, men det er vel lite realistisk. Dessuten er det faktisk en nyinnspilling, dette. Så her må man åpenbart ha en annen mann til å dubbe alle stemmene. Mitt klare førstevalg til dette blir Håvard «Pelle/Scott Wallace» Bakke. Meget dyktig stemmeskuespiller, behagelig stemme. Vil fikse dette på ypperlig vis, kommer ikke på noen andre i nærheten faktisk! Anonymkode: e3c10...3cf Knut Risan
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #4 Skrevet 28. oktober 2021 mannor skrev (1 minutt siden): Knut Risan Vært død i 10 år Anonymkode: b09a4...b8c 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #5 Skrevet 28. oktober 2021 Knut Arild Hareide Anonymkode: b669d...dd2 15
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #6 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Knut Arild Hareide Anonymkode: b669d...dd2 Anonymkode: b09a4...b8c 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #7 Skrevet 28. oktober 2021 Dubbe? Dubber vel ikke filmer med norsk tale? Anonymkode: efe35...625 9
mannor Skrevet 28. oktober 2021 #8 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vært død i 10 år Anonymkode: b09a4...b8c Prøvde å være morsom
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #9 Skrevet 28. oktober 2021 mannor skrev (2 minutter siden): Prøvde å være morsom Kunne brukt samme opptak fra gamle filmen da. Med tillatelse fra slekt Anonymkode: b09a4...b8c 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #10 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dubbe? Dubber vel ikke filmer med norsk tale? Anonymkode: efe35...625 Stemmeforteller Anonymkode: b09a4...b8c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #11 Skrevet 28. oktober 2021 Dette er en norsk spillefilm som ikke dubbes i Norge. Det er på en måte litt av poenget - at det er laget for norsk publikum. Anonymkode: ef3de...087 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #12 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmeforteller Anonymkode: b09a4...b8c Dubbing og fortellerstemme er to forskjellige ting. Men det er det ikke på den norske utgaven. Hverken fortellerstemme eller dubbing. De snakker norsk, skuespillerene. Anonymkode: efe35...625 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #13 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dubbing og fortellerstemme er to forskjellige ting. Men det er det ikke på den norske utgaven. Hverken fortellerstemme eller dubbing. De snakker norsk, skuespillerene. Anonymkode: efe35...625 Blir nok stemmefortelling Anonymkode: b09a4...b8c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #14 Skrevet 28. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dubbing og fortellerstemme er to forskjellige ting. Men det er det ikke på den norske utgaven. Hverken fortellerstemme eller dubbing. De snakker norsk, skuespillerene. Anonymkode: efe35...625 Kjedelig, da blir det jo en helt vanlig film☹️ Hvor er nostalgien og de sprø hattene da? Selve historien er ikke spesielt spennende, så _noe_ må de vel gjøre for å sette den i sammenheng med originalen? Jeg vil ha Stephen Fry, da blir det en internasjonal kultfilm! Anonymkode: c2bdb...d7c 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #15 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir nok stemmefortelling Anonymkode: b09a4...b8c Nope! Anonymkode: efe35...625 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #16 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Prøvde en gang å se den gamle filmen uten dubbing men med teksting. Forferdelig! All nostalgi borte. Antar at nyinnspillingen med Astrid S og han der fra Skam vil følge samme oppskrift som klassikeren. Bare med ett problem, nemlig at legenden Knut Risan gikk bort i 2011. Man kunne jo løst det gjennom å la scenene i den nye filmen passe til Risans dubbing av den gamle, men det er vel lite realistisk. Dessuten er det faktisk en nyinnspilling, dette. Så her må man åpenbart ha en annen mann til å dubbe alle stemmene. Mitt klare førstevalg til dette blir Håvard «Pelle/Scott Wallace» Bakke. Meget dyktig stemmeskuespiller, behagelig stemme. Vil fikse dette på ypperlig vis, kommer ikke på noen andre i nærheten faktisk! Anonymkode: e3c10...3cf Fantastisk forslag! Anonymkode: 65e2c...565 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #17 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjedelig, da blir det jo en helt vanlig film☹️ Hvor er nostalgien og de sprø hattene da? Selve historien er ikke spesielt spennende, så _noe_ må de vel gjøre for å sette den i sammenheng med originalen? Jeg vil ha Stephen Fry, da blir det en internasjonal kultfilm! Anonymkode: c2bdb...d7c Tenker nostalgien får være i den originale filmen på julaften. Tenker denne filmen er mer for den yngre generasjonen. Har desverre ikke hatt helt hell med å føre tradisjonen videre her, de synes den er kjedelig og teit med stemmen. Til min store fortvilelse. Håper de vil få nostalgisk følelse av den nye versjonen da. Anonymkode: cefd6...f7c 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #18 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker nostalgien får være i den originale filmen på julaften. Tenker denne filmen er mer for den yngre generasjonen. Har desverre ikke hatt helt hell med å føre tradisjonen videre her, de synes den er kjedelig og teit med stemmen. Til min store fortvilelse. Håper de vil få nostalgisk følelse av den nye versjonen da. Anonymkode: cefd6...f7c De er ikke alene om å synes den filmen med den stemmen er kjedelig og teit. Det syntes jeg da jeg var barn og kun hadde en tv- kanal også. Hilsen dame 47. Anonymkode: dc8f0...1e2 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #19 Skrevet 28. oktober 2021 Tror det er Linni Meister. Anonymkode: b669d...dd2 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #20 Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Prøvde en gang å se den gamle filmen uten dubbing men med teksting. Forferdelig! All nostalgi borte. Antar at nyinnspillingen med Astrid S og han der fra Skam vil følge samme oppskrift som klassikeren. Bare med ett problem, nemlig at legenden Knut Risan gikk bort i 2011. Man kunne jo løst det gjennom å la scenene i den nye filmen passe til Risans dubbing av den gamle, men det er vel lite realistisk. Dessuten er det faktisk en nyinnspilling, dette. Så her må man åpenbart ha en annen mann til å dubbe alle stemmene. Mitt klare førstevalg til dette blir Håvard «Pelle/Scott Wallace» Bakke. Meget dyktig stemmeskuespiller, behagelig stemme. Vil fikse dette på ypperlig vis, kommer ikke på noen andre i nærheten faktisk! Anonymkode: e3c10...3cf Hehe, jeg elsker dette forslaget! Da hadde jeg faktisk også vurdert å se filmen! Mitt forslag er å finne en som ligger så nær Knut Risan som mulig. Anonymkode: 2de64...cdd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå