Gå til innhold

Eneste som ikke liker tilfeldig sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det å ligge rundt er veldig vanlig og ikke minst akseptert. Og fint er jo det, man skal jo ikke føle noen skam over at man liker sex. Jeg har hatt mine «tilfeldigheter» opp gjennom årene, er nå 31 år og etter at jeg opplevde forelskelse og det å være glad i en person, så klarer jeg ikke ha tilfeldig sex lenger og ikke sex med noen uten at det er en voldsom kjemi og tiltrekning. Har venninner så stadig ligger, og det prates så fritt og åpent som at det var det mest naturlige i verden, å dele kroppen sin med en man knapt kjenner og bare syntes er kjekk. Er det bare meg? Jeg prøvde her i sommer, fin fyr, så bra ut, men det ga meg null, niks. Ville bare få han ut etterpå, skifte på senga og ta meg en dusj. Så nå har jeg ikke hatt sex siden i sommer. Har mannlige bekjente som tar kontakt å vil «finne på noe» men jeg klarer ikke. Er det flere som er sånn som meg?

Anonymkode: 0497c...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt overrasket over at du er hele 31 år gammel og aldri har lest eller hørt om noen andre som ikke liker ONS/tilfeldig sex.

Anonymkode: c7194...d04

• Liker 4
Skrevet

31 år gammel ja. Er vel da kvinner begynner å bry seg om personlighet. 

Anonymkode: 4dbe4...0ec

Skrevet

Neida. Du er ikke alene. Jeg har prøvd og aldri funnet noe glede eller nytelse av det. Så fant jeg ut jeg var demi-seksuell og da falt de bitene på plass. 

Anonymkode: e4b7f...910

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er litt overrasket over at du er hele 31 år gammel og aldri har lest eller hørt om noen andre som ikke liker ONS/tilfeldig sex.

Anonymkode: c7194...d04

Klart jeg har hørt om det, men det føles så vanlig å ligge rundt.. Mine venner gjør det, kolleger, det er liksom den største selvfølge. Har venninner som sier «Har du ikke hatt sex siden i sommer?!! Det må vi gjøre noe med» hvis vi sitter å tar litt vin feks. Følte meg litt alene om det bare 🙉

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neida. Du er ikke alene. Jeg har prøvd og aldri funnet noe glede eller nytelse av det. Så fant jeg ut jeg var demi-seksuell og da falt de bitene på plass. 

Anonymkode: e4b7f...910

Er ikke demi-seksuell. Han jeg forelsket meg i og ble så glad i, var jeg seksuelt tiltrukket av i øyeblikket jeg så han, uten å ha pratet med han før. Har bare aldri ønsket sex med noen andre etter han. Det føles bare feil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

31 år gammel ja. Er vel da kvinner begynner å bry seg om personlighet. 

Anonymkode: 4dbe4...0ec

Nei, må like utseendet også. Men det skal litt mer til enn en kjekk mann. Får ikke lyst selvom han er kjekk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klart jeg har hørt om det, men det føles så vanlig å ligge rundt.. Mine venner gjør det, kolleger, det er liksom den største selvfølge. Har venninner som sier «Har du ikke hatt sex siden i sommer?!! Det må vi gjøre noe med» hvis vi sitter å tar litt vin feks. Følte meg litt alene om det bare 🙉

Du er majoriteten. Grunnen til at du føler deg ensom er at det har blitt mer akseptert å ha sex som man vil, og dette virker frigjørende og gjør minoriteten "støyende".  (Jeg er på motsatt side av bordet og opplever akkurat det samme. Flere og flere menn kommer ut med samme mening som deg, og det føles veldig fremmed for en som er vokst opp med at det normale at man puler det man kan. )

Anonymkode: 73267...f83

Skrevet

Det kan vel også ha noe med at du trenger bekreftelsen i det at noen vil ha deg til mer enn bare et ligg. Det å ligge rundt funker best om man har selvtilliten til å forbinde det med kun sex. 

Skrevet
Tenkmedhodet skrev (1 minutt siden):

Det kan vel også ha noe med at du trenger bekreftelsen i det at noen vil ha deg til mer enn bare et ligg. Det å ligge rundt funker best om man har selvtilliten til å forbinde det med kun sex. 

Mye mulig. Men har hatt sex med noen første gang jeg traff de, fordi det var noe ved vedkommende som jeg bare måtte ha, der den voldsomme tiltrekningen var tilstede fra første øyeblikk. Men det hører sjeldenhetene til. 1/10 ganger, står jeg glatt over. Så tror ikke jeg er så redd for det du nevner likevel... det bare frister ikke å dele kroppen min med hvem som helst.

Skrevet

om det er vanlig at kvinner ikke er så into tilfeldig sex? ja det er meget vanlig. kvinner er kjærlihetskapinger og har en helt annen seksuell instilling enn menn. derfor tror jeg aldri kvinner blir like stolte som menn etter at de har hatt sex med en fremmed. det er også større sjanse at de angrer på det enn menn. her er tre grunner

• kvinner må føle seg trygge, hvor trygt er det å ligge med en fremmed?
  • kvinner blir mer tiltrukket i kjærlighet enn i utseende, er det noe kjærlighet fra en man traff 5 sekunder siden?
  • kvinner trenger å bli følt elsket, hvor elsket er man under en One Night Stand?

Anonymkode: 82f92...ba8

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Tror det er veldig vanlig ikke å like tilfeldig sex, for begge kjønn, men kanskje spesielt for kvinner. 

Jeg har aldri hatt tilfeldig sex i hele mitt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...