Gå til innhold

Hva er det med FHI og helsemydingene: I det ene øyeblikket sier de ALLE skal vaksinere seg med både dose to, tre og fire, men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med FHI og helsemydingene: I det ene øyeblikket sier de ALLE skal vaksinere seg med både dose to, tre og fire, men i neste omgang så sier de at det frivilllig...

Hadde det ikke vært bedre å si at DET SKAL VÆRE TVANG!!!!! Dette er må være et supperåd av all mass.... de vet ikke hva de snakker om,,,

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaksinering mot korona er praksis kun frivillig for de få som velger å si nei, om de er få nok. Jo flere de er, jo mer øker muligheten for at presset øker på de som ikke tar dem.

Det bør vurderes ytterligere press nå.

• Liker 4
Skrevet
sigrid106 skrev (5 timer siden):

Hva er det med FHI og helsemydingene: I det ene øyeblikket sier de ALLE skal vaksinere seg med både dose to, tre og fire, men i neste omgang så sier de at det frivilllig...

Hadde det ikke vært bedre å si at DET SKAL VÆRE TVANG!!!!! Dette er må være et supperåd av all mass.... de vet ikke hva de snakker om,,,

Men du vet så mye bedre? 

• Liker 9
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brukerangrep, brudd på retningslinjene på korona-rommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Nei, såklart skal det ikke være tvang å vaksinere seg!

slik som meg og i bygda jeg bor er korona helt fraværende men nedi Oslo er folk helt koko og gir fullstendig faen i alle regler, holder ikke avstand og er borti hundrevis av personer hver dag, det er noe annet enn her i bygda…..

men uansett skal det ikke være tvang til å vaksinere seg men heller gi de idiotene som gir totalt faen en kraftig bot som svir!

hadde folk klart å levd slik som oss bygdefolk hadde dette viruset vært borte for leeeenge siden!

dessuten ser man hvem som blir mest smittet om dagen og blir alvorlig syke, det er de vaksinerte….

men uansett, vaksinering skal være frivillig og skal ikke være noe som helst press hverken for eller imot.

jeg personlig kommer aldri til å ta vaksinen, men det er mitt valg

• Liker 9
Skrevet

Hvor har du lest at alle får dose tre osv?

• Liker 1
Skrevet

Vi må ha ny dose snart alle mann uansett, ta den eller bli syk. 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på korona-rommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
knulleGuden666 skrev (9 timer siden):

slik som meg og i bygda jeg bor er korona helt fraværende men nedi Oslo er folk helt koko og gir fullstendig faen i alle regler, holder ikke avstand og er borti hundrevis av personer hver dag, det er noe annet enn her i bygda…..

men uansett skal det ikke være tvang til å vaksinere seg men heller gi de idiotene som gir totalt faen en kraftig bot som svir!

hadde folk klart å levd slik som oss bygdefolk hadde dette viruset vært borte for leeeenge siden!

dessuten ser man hvem som blir mest smittet om dagen og blir alvorlig syke, det er de vaksinerte….

men uansett, vaksinering skal være frivillig og skal ikke være noe som helst press hverken for eller imot.

Når man bor i f.eks Oslo hvor det er trangt og mye folk overalt så kan man ikke leve helt likt som på bygda nei. Derfor er ikke by og bygd det samme. 

Skrevet
Ludovica- skrev (1 time siden):

Når man bor i f.eks Oslo hvor det er trangt og mye folk overalt så kan man ikke leve helt likt som på bygda nei. Derfor er ikke by og bygd det samme. 

knulleGuden666 skrev (10 timer siden):

Ta kollektiv i Oslo i rushtiden du har ikke mulighet til å holde avstand. Folk må på jobb og skole.

• Liker 3
Skrevet
Violetta skrev (11 timer siden):

Hvor har du lest at alle får dose tre osv?

Ikke meg du spør men om en uke får flere eldre vaksinedose tre. Da er de kanskje ferdig med eldre på institusjon, for disse eldre er hjemmeboende. Antar det gjøres i samme rekkefølge som tidligere.

Skrevet
Justlooking skrev (59 minutter siden):

Ikke meg du spør men om en uke får flere eldre vaksinedose tre. Da er de kanskje ferdig med eldre på institusjon, for disse eldre er hjemmeboende. Antar det gjøres i samme rekkefølge som tidligere.

Min mor tok for en uke siden, hun bor hjemme.

Skrevet
zemer skrev (21 timer siden):

Min mor tok for en uke siden, hun bor hjemme.

Ja, de er tydeligvis i full gang. Kjenner personlig bare til noen hjemmeværende eldre som skal ta til uken. Bortsett fra en som jobber som allerede har fått dose tre og vært smittet etter det. Vedkommende er veldig overvektig og har antagelig tilleggssykdommer siden dose tre er satt for en stund siden. . 

Skrevet
zemer skrev (På 31.10.2021 den 21.23):

Ta kollektiv i Oslo i rushtiden du har ikke mulighet til å holde avstand. Folk må på jobb og skole.

Folk må ikke reise på jobb og skole. De kan være hjemme og ha hjemmekontor...
Det er bare tull å si...

Skrevet
sigrid106 skrev (14 minutter siden):

Det er bare tull å si...

Ganske mange må være fysisk tilstede på sin jobb. Ikke alle kan ha hjemmekontor. Det er da ganske åpenbart. 

• Liker 6
Skrevet
sigrid106 skrev (44 minutter siden):

Det er bare tull å si...

Jada, Gleder meg til å se hjernekirurgen operere deg via Zoom.....

• Liker 5
Skrevet
sigrid106 skrev (1 time siden):

Det er bare tull å si...

Noen må møte fysisk på jobb ja.

Fikk nå mld fra skolen en i klassen er smittet. De har fått med tester så de som vil kan teste. Barna møter som vanlig i morgen. 

• Liker 1
  • Opprett ny...